Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaatteko kaikille jotka teihin ottaa yhteyttä deittisivustolla..

Vierailija
31.12.2017 |

Jos ei vaikka ole kiinnostusta

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan vastata ellei tule ahdistus jonkun pakit saaneen ilkeydestä.

Vierailija
2/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan asiallisille, sellaisille, jotka on laittaneet viestiä vakavissaan siltä pohjalta, että viestissä on selvästi luettu munkin ilmoitus. Sellaisille en vastaa, jotka on pistäneet viestiä, mutta en itse ymmärrä, miksi (ei ole mitään yhteistä tai on seksiseuran hakija).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kaikille, paitsi niille jotka kutsuvat suoraan mökilleen ;)-hymiöiden kera tai aloittavat keskustelun kysymällä mieltymyksiä anaaliseksiin yms.

Eli kaikki asialliset viestit saavat vastauksen, myös ne "moi mitä kuuluu".

Vierailija
4/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa pelkkiin flirtteihin, seksiehdotuksiin tai "moi, mitä kuuluu" -viesteihin. Jos on asiallinen viesti, josta selviää että lähettäjä on lukenut profiilini ja ymmärtää, millaista seuraa olen hakemassa, tietysti vastaan. Profiilissani sanotaan hyvin selvästi, että en hae seksiseuraa enkä halua flirttejä.

Vierailija
5/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että: "moi, mitä kuuluu"-viesteihin ei osa vastaa? Onko pakko asettaa rima niin korkealle?

Siitähän se keskustelu voi lähteä käyntiin, eikö? Ihmeen jäänmurtajavaatimus.

Miksi se on kynnyskysymys? Pakkohan se keskustelu on jollain tavalla avattava.

Vierailija
6/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Täytyy olla jotain mikä kiinnostuksen saa heräämään.

Vierailija
7/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että: "moi, mitä kuuluu"-viesteihin ei osa vastaa? Onko pakko asettaa rima niin korkealle?

Olen itse huomannut, että "mitä kuuluu" ei aina ole se paras jäänmurtaja. Siihen voi vastata vain "ihan hyvää" yleensä, eikä aina sitä, mitä oikeasti kuuluu. Naisena voi myös olla uuvuttavaa se, että vastaat jo viidennettä kertaa sinä päivänä siihen, mitä kuuluu. Voi noista "mitä kuuluu" -keskusteluistakin tietysti lähteä välillä ihan ok jutteluita, mutta ottaen huomioon, että niissä on paljon toistoa, paremmin jää mieleen ja juttu jatkuu, jos koko jutteluun saa muuta sisältöä.

Vierailija
8/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut, että "mitä kuuluu" ei aina ole se paras jäänmurtaja. Siihen voi vastata vain "ihan hyvää" yleensä, eikä aina sitä, mitä oikeasti kuuluu. Naisena voi myös olla uuvuttavaa se, että vastaat jo viidennettä kertaa sinä päivänä siihen, mitä kuuluu. Voi noista "mitä kuuluu" -keskusteluistakin tietysti lähteä välillä ihan ok jutteluita, mutta ottaen huomioon, että niissä on paljon toistoa, paremmin jää mieleen ja juttu jatkuu, jos koko jutteluun saa muuta sisältöä.

Sitten jos viitataan jonkun profiilissa ilmenneisiin harrastuksiin, niin niistä ei voi ottaa aihetta keskusteltavaksi, koska se puolestaan voi ahdistaa, jos niistä aloittaa kylmiltään keskustelun...

Vierailija
9/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset osapuolet jättävät vastaamatta, vaikka olisi kuinka paljon yhteisiä mielenkiintoja, mutta nirsous on pelin henki.

Vierailija
10/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilissani lukee selvästi, etten halua seksiseuraa sekä kattavasti myös, mitä etsin.

Jätän vastaamatta 'Mitä varten sitten oot täällä ellet seksiseuraa? Mitä järkeä olla täällä, jos ei halua seksiä?' -tyylisiin tiedusteluihin. Jos osaa lukea sen puolen profiilista, osaa lukea toisenkin. Ja ei, sinä et ole poikkeus tai yhtään seksuaalisesti houkuttelevampi kuin muut, kun kysyt noin.

Jätän myös vastaamatta todella huonoille kirjoittajille. Siis esim. kappaleen mittainen viesti ilman yhtään välimerkkiä, isoa alkukirjainta tai oikein kirjoitettua yhdyssanaa. Etsin mm. mukavaa juttuseuraa, mutta moisesta kommunikoinnista saa päänsäryn sen lisäksi, että minulle syntyy jo valmiiksi aivan idioottimainen kuva henkilöstä.

Vierailija
11/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa niille, jotka lähettävän kuvan vehkeistään.

Vierailija
12/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiilissani lukee selvästi, etten halua seksiseuraa sekä kattavasti myös, mitä etsin.

Jätän vastaamatta 'Mitä varten sitten oot täällä ellet seksiseuraa? Mitä järkeä olla täällä, jos ei halua seksiä?' -tyylisiin tiedusteluihin. Jos osaa lukea sen puolen profiilista, osaa lukea toisenkin. Ja ei, sinä et ole poikkeus tai yhtään seksuaalisesti houkuttelevampi kuin muut, kun kysyt noin.

Jätän myös vastaamatta todella huonoille kirjoittajille. Siis esim. kappaleen mittainen viesti ilman yhtään välimerkkiä, isoa alkukirjainta tai oikein kirjoitettua yhdyssanaa. Etsin mm. mukavaa juttuseuraa, mutta moisesta kommunikoinnista saa päänsäryn sen lisäksi, että minulle syntyy jo valmiiksi aivan idioottimainen kuva henkilöstä.

Kuin minä - paitsi että usein vastaan myös näille kirjoitustaidottomille heidän omalla tyylillään. Saa maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
13/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kun hakee seuraa naisesta treffipalstoilta, niin se on sama kun hakis työpaikkaa. Eli se moi ei riitä, kun hakijoita on liikaa.. Meitä miehiä naiset ei lähesty samalla volyymilla.

Vierailija
14/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on huvittavaa että naisille ei kelpaa se moi mitä kuuluu aloitus.

Minä miehenä olisin riemastunut edes naisen moi aloituksesta kun ei saa edes niitäkään.

Kukaan nainen ei koskaan laita ekaa viestiä!

Vierailija
15/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan kankea on treffipalstan viestikenttä tuommoiseen "Moi!" -tasoiseen jutusteluun. Se on vähän kuin chattailisi sähköpostilla. Siksi en sitä harrasta. En yleensä ole onlinessä noissa palveluissa kauan, ja kun olen, luen tai kirjoitan viestejä tai etsin profiileja, joille kirjoittaa. En notku siellä kirjoittelemassa small talkia. Sitä voin harjoittaa jossain pikaviestimessä sitten, kun profiili natsaa ja on vaihdettu muutama asiallinen viesti, joiden sisältö vahvistaa profiilin antamaa käsitystä.

Mitä taas ylipäänsä vastaamatta jättämiseen tulee, niin yleensä jo profiilin perusteella voi vetää jonkinmoiset johtopäätökset kiinnostavuudesta, joten jos siitä käy suoraan ilmi, ettei henkilö vastaa makuani, miksi vastaisin? Tai voisinhan minä vastata, mutta mitä? Et kiinnosta, hyvää elämänjatkoa? Vai jotain kohteliaampaa, ja ottaisin sen riskin, että minut ymmärretään väärin, ja vastapuoli luulee minun kiinnostuneen?

Vierailija
16/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen lähestyminen vastaa työhaastattelua, niin kikkelikuvan lähettäjät hakevat vääriin töihin.

Se on naurettavaa, kun suurelle osalle ei kelpaa arkiset aloitukset.

Vierailija
17/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset osapuolet jättävät vastaamatta, vaikka olisi kuinka paljon yhteisiä mielenkiintoja, mutta nirsous on pelin henki.

Nirsous on ollut parinvalinnassa pelin henki viimeiset, hmm... muutama miljoona vuotta.

Joskus luin netistä jonkun innostuneen siitä, että ostavat nettitreffikumppaninsa kanssa samaa (ehkä Suomen suosituinta) ruisleipää kaupasta. No se! Ei kannata olettaa liikaa yksittäisten seikkojen perusteella. Samat mielenkiinnonkohteet eivät ole mikään tae hyvästä parisuhteesta, saati että ne olisivat edellytys kiinnostukselle noin ylipäänsä.

Vierailija
18/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tästä ne, joiden profiilissa on vähäisesti tietoa. Tyyliin tekstinä "Moi, oon tämmöinen kiva ja mukava, laitapa viestiä, kysymällä selviää;)". Kyllä itse haluan tietyt perustiedot toisesta osapuolesta sieltä profiilin kautta, niitä voi aina tarkentaa, mutta sit jos toisella on vaikka kissa ja itse olen allerginen tai toinen ei halua lapsia ja itse haluan - laittaisin tuollaiset perusseikat esille. Ei kukaan nainen jaksa lypsää tuollaisia tietoja viestikaupalla.

Vierailija
19/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin vastaamaan lähes isäni ikäiselle perverssille ja kerroin, että etsin ikäistäni tai minua nuorempaa seuraa. Hän lähetti toisen viestin, jossa hän kertoi etsivänsä piiskattavia naisia...

Poistin ilmoitukseni saatuani useita viestejä isän ikäisiltä miehiltä, ts. ajanhukkaa koko ilmoitus. Jostain oudosta syystä kuvittelin, että normaalit miehet vastaisivat minulle.

Vierailija
20/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vastata, vastaan vain jos itseä kiinnostaa.