Ylexin toiminta surkeaa
Ei uskoisi että kyseessä on verovaroilla kustannettu kanava.
Joulun ja uudenvuoden aika ollut kerrassaan surkeaa,uusinnan uusinnan uusintaa aamusta iltaan ja joskus minuuttitolkulla täydellistä hiljaisuutta.
Tällä hetkellä jotakin ihme sivuääntä musiikin seassa.
Kommentit (25)
Samaa musiikkia toistetaan kyllästymiseen asti.
YLE on umpisurkea vasemmistomedia.
Kuuntelen kyllä melko paljon,mutta ärsyttää kuunnella saman musiikin toistoa päivästä toiseen, ei minkäänlaisia repäisyjä tai kokeiluja musiikin suhteen.
Poikkeuksena Matti Airaksisen ohjelma joka sekin lopetetaan.
Juontajat myös jatkuvasti sairaslomalla,aina joku tuuraamassa jotakin.
Juontajat myös jatkuvasti sairaslomalla,aina joku tuuraamassa jotakin.
Ja lisäksi jakavat lapsille kondomeita tapahtumissa.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että edes joku.
Eikös siellä kaikki juontajat ole tyyliin harjoittelijoita tai justiin koulusta valmistuneita! Yli-ikäisiä teinejä kaikki! Varsinainen punavihreäkupla myös.
Aikamoista kuuntelijoiden pettämistä pyörittää jotakin vanhoja nauhoja.
Ärsyyttää kuunnella jostakin pikkujouluista kun mennään kohta jo uutta vuotta.
Kerran olen kokeillut kuunnella sen jälkeen kun Radio Mafia loppui...
Taitaa olla kaikki toimittajat jossain ulkomailla pulleine rahapusseineen, melkein jatkuvasti joku porukasta on jossakin vinkuintiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että edes joku.
Olis se kamalaa jos lapset ei saisi mistään kortsuja.
Ylen pitää nykyisin säästää kaikessa, siksi nuo jatkuvat uusinnat tietysti.
YleX:n musiikista olen samaa mieltä kuin monet, ihan hirveää. Mutta toisaalta en kuulu kohdeyleisöön kun olen jo 49-vuotias.
Kuuntelen iltaisin usein puheohjelmia sieltä kun silloin tulee koosteet, joissa musiikkia ei ole juuri lainkaan ja lähes pelkät puheet on laitettu koosteisiin. YleX aamu ja Poikelus & Hätönen on ihan mukavaa kuunneltavaa. YleX Etusivu oli aikoinaan paljon parempi kuin nykyisin (oli silloin oma lempiohjelmani YleX:llä, kun siellä oli esim. Henry Tikkanen, nyt siellä on porukka (ja myös aiheet) täysin muuttuneet ja on mielestäni mennyt selkeästi huonompaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kaikki toimittajat jossain ulkomailla pulleine rahapusseineen, melkein jatkuvasti joku porukasta on jossakin vinkuintiassa.
No ne toimittajat on sellaisia että laittavat kaikki rahansa suurin piirtein matkusteluun, ainakin osa heistä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen kokeillut kuunnella sen jälkeen kun Radio Mafia loppui...
Radio Mafia teki ohjelmia myös aikuisempaan makuun muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla tuota sivuääntä?
On. Tänään ja eilen on kuulunut sivuääniä. Olen jo alkanut epäilemään radioni olevan rikki.
Nyt alkaa olla mitta täynnä näitä "parhaita paloja".
Onko siellä toimituksessa ketään elävää ihmisolentoa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla tuota sivuääntä?
On. Tänään ja eilen on kuulunut sivuääniä. Olen jo alkanut epäilemään radioni olevan rikki.
Täytyi kokeilla useaa eri radiota tuon takia,ei ollut radion vika.
Ei oo vuosiin pystyny enää kuuntelemaa k.o kanavaa huonon musan ja itseään täynnä olevien päiväohjelmien juontajien vuoks.