Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero tuli ja plussasin

Vierailija
31.12.2017 |

Noniin, nyt tarttis vähän apuja. Yritettiin lasta pari vuotta ilman tulosta. Erottiin vuosi sitten mutta palattiin takaisin yhteen ja aloitettiin lapsettomuushoidot koska mies halusi lapsen. Mulle vähän niinkuin kompromissiratkaisu koko ajan. Nyt tuli sitten kuitenkin ero, ei meidän ongelmia saa enää ratkaistua. Tein kiltisti herkkiä raskaustestejä ja kaikki negaa, homma ok. Nyt piti alkaa menkat ja endosta johtuen mulla on krampit ihan niinkuin aina ennenkin. Paitsi että sitä vuotoa ei alkanutkaan. Tein äsken uuden testi ja plussahan se. Tein toisen ja sekin plussa.
Mitäs nyt? En todellakaan voi pitää tätä lasta, en halua enkä voi. Onko kellään käynyt näin tai kuullut tutulta että olisi tehty abortti lapsettomuushoidosta alkunsa saaneelle alkiolle? Pitää soitella laitokselle heti tiistaina että ottakaa se pois.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitö?

Vierailija
2/7 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot on nykyään huonoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika! Olet lapsettomuushoidon ansiosta tullut raskaaksi ja nyt haluat abortin? Suo anteeksi mutta en voi kannustaa sinua ratkaisussasi.Tilanteena todella ikävä ja olen pahoillani että teillä tuli ero ja jäit yksin,mutta abortti -tässäkään tilanteessa- ei ole ehkäisykeino. Miettisit vielä mitä teet. Hyvää Uutta Vuotta sinulle

Vierailija
4/7 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vauva isälleen tai adoptioon.

Vierailija
5/7 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä lapsi jos kerta lapsettomuushoidoissa olet ollut.

Vierailija
6/7 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, nyt tarttis vähän apuja. Yritettiin lasta pari vuotta ilman tulosta. Erottiin vuosi sitten mutta palattiin takaisin yhteen ja aloitettiin lapsettomuushoidot koska mies halusi lapsen. Mulle vähän niinkuin kompromissiratkaisu koko ajan. Nyt tuli sitten kuitenkin ero, ei meidän ongelmia saa enää ratkaistua. Tein kiltisti herkkiä raskaustestejä ja kaikki negaa, homma ok. Nyt piti alkaa menkat ja endosta johtuen mulla on krampit ihan niinkuin aina ennenkin. Paitsi että sitä vuotoa ei alkanutkaan. Tein äsken uuden testi ja plussahan se. Tein toisen ja sekin plussa.

Mitäs nyt? En todellakaan voi pitää tätä lasta, en halua enkä voi. Onko kellään käynyt näin tai kuullut tutulta että olisi tehty abortti lapsettomuushoidosta alkunsa saaneelle alkiolle? Pitää soitella laitokselle heti tiistaina että ottakaa se pois.

Yrititkö vaan saada pantua ittesi paksuksi miehesi takia? Mieti nyt vähän enne kuin haluat TAPPAA OMAN LAPSESI. Abortista puhutaan suorastaan ehkäisymuotona. Kerronpa uutisen: se ei ole, vaan aina lopetetaan käypä ihmiselämä.

Vierailija
7/7 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen huono provo heti aamutuimaan