Minkälainen on tuntemasi 9.10. syntynyt ihminen?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei syntymäaika tuohon vaikuta vaan perintötekijät ja ympäristö, senkin tyhmä.
Minä kyllä uskon että luonteeseen vaikuttaa horoskooppi myös eli tiettynä päivänä syntyneissä on paljon samoja luonteenpiirteitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei taas näitä.
Tää on eka kerta kun teen tälläsen keskustelun, mulla on itselläni tuo syntymäpäivä niin kiinnostaa minkälaisia muut ihmiset ovat jotka on syntynyt tuona päivänä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä uskon että luonteeseen vaikuttaa horoskooppi myös eli tiettynä päivänä syntyneissä on paljon samoja luonteenpiirteitä. :D
Sä varmaan uskot sitten magneettirannekkeisiinkin. hohhoijaa.Horoskoopit ovat roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä varmaan uskot sitten magneettirannekkeisiinkin. hohhoijaa.Horoskoopit ovat roskaa.
Uskon joihinkin yliluonnollisiin asioihin kyllä ja se että horoskoopit ovat roskaa, on vain sinun mielipiteesi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas näitä.
Tää on eka kerta kun teen tälläsen keskustelun, mulla on itselläni tuo syntymäpäivä niin kiinnostaa minkälaisia muut ihmiset ovat jotka on syntynyt tuona päivänä!
Idiootti, joka jankkaa samasta asiasta yhä uudelleen ilman että ketään muuta kiinnostaisi.
Jokainen on poikkeuksellisen lahjakas musiikissa ja luo unohtumattomia mestariteoksia kuten John Lennon ja Giuseppe Verdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas näitä.
Idiootti, joka jankkaa samasta asiasta yhä uudelleen ilman että ketään muuta kiinnostaisi.
Yksinäskö puhut? tällä palstalla käy varmasti miljoona kävijää ainakin, niin joku muukin on voinut joskus kysyä tätä samaa asiaa mutta turhaan minua siitä syytät... Täällä on sata muuta keskustelua johon voisit mennä kirjottelemaan, mutta kiinostaa kuitenkin näköjään riidellä?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on poikkeuksellisen lahjakas musiikissa ja luo unohtumattomia mestariteoksia kuten John Lennon ja Giuseppe Verdi.
Sen oon tiennyt että John Lennon syntynyt 9.10. ja myös hänen poikansa Sean Lennon, mutta sitä en tiennyt että Giuseppe Verdillä myös tämä syntymäpäivä! :)
Lue ne aiemmin samaan kysymykseesi (jonka olet esittänyt varmaan kymmenen kertaa lyhyen ajan sisällä) saamasi vastaukset, niin ei tarvitse jatkuvasti kysellä samaa asiaa uudestaan ja uudestaan.
Ei taas näitä.