Miksi kouluttamattomat (ja usein myös työttömät) ihmiset lisääntyvät kuin kanit?
Miksi niitä lapsia on pakko tehdä niin tolkuttomasti? Ja sitten niitä ei pystytä elättämään eikä kasvattamaan ja näin syrjäytymisen ja/tai vähäosaisuuden kierre jatkuu seuraavaankin sukupolveen...
Kommentit (21)
En oikein tiedä. Pääsee pois työelämästä? Tai työkkäri ei kiusaa kolmeen vuoteen. Tai että saa jotain tukia?
Ainakin omassa lähipiirissä lapsia on niillä joilla on koulutus ja työ. No yksi kouluttamaton ja työtön yh löytyy.
Luokaton Suomi- teoksen mukaan tilastollisesti ottaen lapsia on Suomessa enemmän heillä , joilla on koulutusta ja tuloja . Oma huomiosi ei siis pidä paikkaa kun katsotaan koko Suomea populaationa.
Eos. Mä olen akateeminen. Nyt kyllä ekaa kertaa työtön ja siksi en ole ehtinyt panostaa työnhakuun että kaikenlaista tragediaa on juuri nyt. Menkat myöhässä yli kuukauden. Ne tulevat aina muuten päivän tarkasti. Rinnat aivan sairaan kipeät ja aamupahoinvointi alkoi pari päivää sitten. Lapsia on jo kaksi. Ikää 40. Ja ilmeisesti tämä raskaus on saanut alkunsa ihan uuden tuttavuuden kanssa. Toivon että menis kesken. Muuten joudun kyllä tekemään abortin. :(
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä. Pääsee pois työelämästä? Tai työkkäri ei kiusaa kolmeen vuoteen. Tai että saa jotain tukia?[/quote
"Kivaa" lapsellekin, että on olemassa vain siksi, että äiti ja iskä saavat sitten rahaa lisää...
Mikä on tolkuton määrä. ?
Olen akateeminen ja töissä ja synnyttänyt seitsemän lasta. On yksiselitteisesti törkeää vihapuhetta verrata minua eläimeen. Vaikea uskoa, että puhuit vain vielä isommista perheistä.
Lastensaannin onnen suon kenelle vain, jolle se suodaan.
No tässähän haetaan vastaukseksi sitä, että eletään tukien varassa. Eiköstä juu? VAIN JA AINOASTAAN siksi tehdään lapsia paljon.
Eniten lapsia on ääripäillä, WT-porukalla ja sitten kovatuloisilla uraihmisillä, heistä etenkin miehillä monella kierroksella tehtyjä lapsisarjoja. Hyvinkoulutetuista esim. lääkäriperheillä on usein paljon, 3-6 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen mukavampaa, kun on aikaa.
Seksi on kivaa. Sitä pitää harrastaa aina kun on aikaa. Lievittää elämäntuskaa.
Täts it. Revin kaikki todistukseni ja rupeen työttömäksi, ni johan lohkee. Naiset, voitteko kertoa mikä siinä työttömässä kaljakuppiloiden kuninkaassa oikein viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Täts it. Revin kaikki todistukseni ja rupeen työttömäksi, ni johan lohkee. Naiset, voitteko kertoa mikä siinä työttömässä kaljakuppiloiden kuninkaassa oikein viehättää?
Mitä mitä? Oletko vähän mustavalkoinen? Voi se kuppilassa tavattu mies olla koulutettukin tai sitten ei. Tai voi olla töissä tai juuri työttömäksi jäänyt. Hän voi olla älykäskin, elämää nähnyt.
Hän osaa ehkä tehdä taivaallista lasagnea. Hän osaa ehkä tyydyttää naisen kaikin mahdollisin tavoin.
Kyllä niitä mielenkiintoisia miehiä on joskus työelämässäkin tavannut, mutta valitettava tosiasia on se ettei tilaisuutta tutustumiseen tule koskaan. Ja on myös kollegoita jotka torpedoivat kaikki alkavat ihastukset.
Miksi siitä on tehty niin pirun hankalaa? Ihmiset niitä sydämiä särkee.
Sitähän sitä tekee mitä osaa.