Jos ihminen on alle 25-vuotaiaan tehnyt hömöyksiä....
niin minusta tuo tuo tulisi olla jääviys peruste, ainakin joiltakin osin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöyksilläni en ole rikkonut paikkoja. Muut hölmöydet olen kyllä kokenut kantapään kautta. Tosin kouluni olen aina käynyt säntillisesti. Siitä voi sitten miettiä missä sitä on tullut hölmöiltyä. Kuten sanottu tyhmät hölmöilevät sillä tavalla että koko naapurusto näkee.
Niin että kaikkea saa tehdä kunhan ei jää kiinni? Kaksinaismoralismia. Oletko vielä niitä ihmisiä jotka tuolla huutelee toisten asiat pitkin toreja? Projisointia.
Niin puhuin nimenomaan että olen tehnyt myös hölmöyksiä joista tiedän vain itse enkä niitä huutele pitkin kyliä. Todellakin ne ovat semmoisia asioita jotka ei ole mitään kaupungin lasin rikkomisia tai naapurin haukkumisia... Vähän erilaisia hölmöyksiä joista näköjään sinulla ei ole hajuakaan.
En tunne tällaisia ihmisiä ja itseasiassa isekin vihaan juorjua ja pakapuheita. Ja mitä tulee ennakkoluuloihin niin olen pyrkinyt niistäkin pääsemään eroon.
ap
No ei ole onneksi. Mikä rötös on naapurin haukkuminen? Ethän vaan ole muuten sälyttänyt syitä viattomien niskaankaan? Se jos mikä on kuvottavaa.