Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka viettävät uv:n yksin? Surettaako?

Vierailija
30.12.2017 |

Mulla vähän itsesäälinen fiilis kun tää ei ollut varsinaisesti oma valinta. Uusi vuosi tuo mulle huonoja muistojakin mieleen, joten todennäköisesti raskas ilta on tiedossa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan viettää tämän illan yksin :) Vuosia olen rampannut kaikenlaisissa juhlissa, vaikka inhoan kaikkea uuteenvuoteen liittyvää. Varsinkin saastuttavat, turhat, kalliit raketit vituttavat ulkona palellessa. Exän mukana kuitenkin tuli kuljettua ja jatkoin eron jälkeenkin juhlissa käyntiä kohteliaisuudesta, kun niihin kutsuttiin. Tänä vuonna päätin, että kuuntelen itseäni. Aion leipoa, lukea jännittävän kirjan loppuun ja istuttaa uuden erän maustekasveja ruukkuihin.

Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät ole vapaaehtoisesti yksin. Tsemppiä teille ja hyvää uutta vuotta 2018!

Vierailija
22/28 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän elämääni yksin, mutta näinä juhlapäivinä en siitä nauti ollenkaan, tulee vain hylätty olo. Olen jokseenkin introverttikin, mutta silti pyhiä olisi kivaa viettää seurassa, kuten ennen. Nyt kolmas uusi vuosi täysin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Nuori varmaan lähtee illalla ulos. Ei sureta.

Vierailija
24/28 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän uvn yksin Helsingissä mieluummin olisin töissä.

Kuka mies nyt huolisi rumaa lihavaa naista kun hoikempiakin on tarjolla

Vierailija
25/28 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla kuin nro 12. Minäkin olin eilen pikkuserkkuni luona syömässä ja seurustelemassa, samoin kuin kolmaskin sukulaisnainen. Katselimme taas kerran vanhoja valokuvia ja perkasimme sukujuuriamme. Aina löytyy joku uusi murunen sukusaagaan. Tuntuu hienolta, kun huomaa kuuluvansa yhtenä pienenä osasena pitkään sukulaisten muodostamaan ketjuun. Kotiin tullessa sitten sattui vähemmän mukava tapaus: peltipoliisi iski silmää eli taitaa tulla maksettavaa. Juuri vähän aikaisemmin olin vilkaissut nopeusmittaria ja todennut, että yli kahdeksaakymppiä huristelen ja että vaihtuuko se pian hitaammalle. Räps! Se oli jo vaihtunut. 

Vierailija
26/28 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän uvn yksin Helsingissä mieluummin olisin töissä.

Kuka mies nyt huolisi rumaa lihavaa naista kun hoikempiakin on tarjolla

Miksi et laihduta? Asia johon voit vaikuttaa helposti.

En minä miehenä saa naisia kiinnostumaan itsestäni edes vaikka olen treenannut kroppani atleettiseksi.

Vierailija
27/28 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tämä ilta tulee vietettyä yksin kotona. Ei ole oma valinta, mutta valitettavasti tähän yksinoloon on jo aika tottunut, kun ei mulla niin hirveästi kavereita ole ja sukulaisetkin asuu kaukana. Ne täällä päin asuvat muutamat kaverit joiden kanssa olisi voinut uuttavuotta viettää ovat kaikki matkoilla.

Toistaiseksi ei nyt niin harmita kun on vähän sellainen olo ettei oikeen mihinkään jaksaisikaan lähteä. Tosin sitten kun someen alkaa putkahtelemaan muiden iloisia biletyskuvia voi vähän pistää harmittamaan. Varmaan katson vaan netflixiä ja juon vähän viiniä. 

Vierailija
28/28 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi 17! Tosi kauniisti kirjoitit ja olet oivaltanut miten sun pitää toimia. Pystyt päästämään siitä miehestä irti ja sitten sulla onkin jo parempi fiilis kohta. 

Hyvää uutta vuotta sinulle 17! 

-ap

Kiitos lohdutuksesta ap. :) Tuli parempi mieli.

t: 17