Elämäni noloimmat treffit eilen
Hävettää niiiin paljon vielä näin vuorokausi myöhemminkin. Nää oli siis tokat treffit. Käytiin ensin syömässä ja sitten sen jälkeen vielä eri paikassa kahvilla. Kotiin tultua huomasin, että mun paita oli ollut koko ajan nurinperin! Voi luoja olis tehnyt mieli vajota maan alle...
Mulla tuli lähtiessä niin kiire, että tsekkasin kertaalleen vaan meikit ja hiukset ennen kuin lähdin. Paita oli sen verran pitkä, että paidan reuna tuli vielä takin reunan yli, joten valkonen pesulappu vilkkuen oon vaan viipottanu menemään.
Mitähän mies on mahtanut miettiä? 😂 Yllättäen ei ole siitä kuulunut enää...
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Odotin vähintään jotain yllätysripulia 😒
itse kävin aasialaisessa ravintolassa treffeillä. menin plöröttelemään, mutta jatkui ja jatkui. lopulta vatsa rauhoittui ja palasin pöytään, mutta minuutin päästä piti rynnätä uudestaan. loppuhyvin kaikki hyvin olemme vieläkin yhdessä.
Itse huomasin kolmen tunnin lennon jälkeen, että miehellä on paita nurin päällä. tuskin sitä muut tajusivat, koska oli vain hivenen haaleampi nurjalta kuin oikealta puolelta, eikä ollut valkoisia pesulappuja näkösällä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli mies huomasi, eikä sanonut mitään, on melko tyhmä tyyppi.
naislla on aina jotain ihme virityksiä päällä niin mahdoton arvata onko tosissaan vai vahinko
Vierailija kirjoitti:
Mikäli mies huomasi, eikä sanonut mitään, on melko tyhmä tyyppi.
En nyt tiedä. Ei ole kovin tahdikasta arvostella toisen pukeutumista. Kun eihän tuollaisella jutulla ole mitään väliä. Olankohautuksella ohitettava juttu. Sattuuhan näitä kaikille.
Kiitos kannustavista viesteistä. Ehkä se ei sit niin paha moka ollutkaan. Ja itsekin mietin että huomasiko mies edes kun ei sanonut mitään.
Ap
:D jos se on se sama mies ketä mä treffasin vuosi takaperin niin se ei sit tuommoisia kato läpi sormien!
DailyMailissa oli joku tutkimus, jonka mukaan mies ei huomannut vaikka nettideitti vaihtoi kolmekin kertaa asunsa deiteillä. Eli ei ne mitään huomaa.
No hei, kumpi on pahempi: että mies huomas mutta ei sanonut, vai se, että olis sanonut ja olisit kesken kaiken mennyt kääntämään paidan ja nolostellut loppuillan?
Vierailija kirjoitti:
DailyMailissa oli joku tutkimus, jonka mukaan mies ei huomannut vaikka nettideitti vaihtoi kolmekin kertaa asunsa deiteillä. Eli ei ne mitään huomaa.
Minä lasken treffit onnistuneeksi jos seuralainen riisuutuu vaatteistaan. Puhumattakaan jos tekee sen kolme kertaa!
t. mies
No hui kamala!