Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön: älä ala kitata vahvempaa kaljaa!!

Vierailija
30.12.2017 |

Nykyhallitus haluaisi oikeasti tappaa liikaväestöä mutta ei pysty tekemään sitä suorasti, joten epäsuorat tavat on otettu käyttöön: vahvempi kalja kauppaan, ravintolat myöhempään auki, vapaat happy hourit, kallistuva ja eriarvoinen terveydenhoito, työttömyyskorvausten leikkaus, asumistuen heikennys jne.
Mutta: Älkää antako noille mulkuille sitä asetta ja pysykää tiukkana! Älä ala ryyppäämään, pidä itsestäsi ja lähimmäisistäsi huolta. Kiusallakin ole elämässä kunnolla mukana, vaikka nuo roistot haluavat vain pahaa, jotta pääsevät edelleenkin syyttelemään työttömiä. Älkää sortuko!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites me opiskelijat? Iso osa lempioluistani on jo ennestään nelosen tai vahvemman puolella.

Vierailija
2/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites me opiskelijat? Iso osa lempioluistani on jo ennestään nelosen tai vahvemman puolella.

Älä ryyppää liikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiskon halpaa koffia ja karjalaa kolmosena oli kaupassa vahvoja tai ei.

Laatikko kolmosta takaa hyvän ja edullisen kännin edelleen.

Vierailija
4/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija joutavat samoin menemään. Pelkkä kuluerä. 

Vierailija
5/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriasi mättää jotenkin. Miksi tänne otetaan lisää ihmisiä asumaan, jos entisetkin yritetään joukkosalamurhata?

Vierailija
6/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriasi mättää jotenkin. Miksi tänne otetaan lisää ihmisiä asumaan, jos entisetkin yritetään joukkosalamurhata?

Kouluttamaton ja kieltä osaamaton sopii patemmin massa Sipilän ja kavereiden orjiksi firmoihin ja suomea osaava työtön on paljon vaarallisempi. Siinä on selvä logiikka! Sipilän hallituksen pahin vihollinen on suomalainen työtön rai pikemminkin koko Suomen kansa. Hallitus on maanpetoksellinen ja toimii Suomen lakeja ja jopa perustuslakia vastaan ja tästä on tietoa vaikka missä.

Vierailija
7/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt elää kiusallakin. Olen 62 vuotias työtön. Eläkkeelle pääsyyn kestää vielä vuosi. En juo, enkä polta ja elän tosi terveellisesti.

Ymmärrän, että olen "tuottamaton" ja turha yksilö Suomen taloutta ajatellen. En ihan turhaa painanut pitkää päivää 40-vuotta. Verorahoja sain kerättyä tämän yhteiskunnan hyväksi ihan kivasti. 

Kokoomukselle ja Kepulle sanon: haistakaa paska!

Vierailija
8/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt elää kiusallakin. Olen 62 vuotias työtön. Eläkkeelle pääsyyn kestää vielä vuosi. En juo, enkä polta ja elän tosi terveellisesti.

Ymmärrän, että olen "tuottamaton" ja turha yksilö Suomen taloutta ajatellen. En ihan turhaa painanut pitkää päivää 40-vuotta. Verorahoja sain kerättyä tämän yhteiskunnan hyväksi ihan kivasti. 

Kokoomukselle ja Kepulle sanon: haistakaa paska!

Hyvä asenne! Juuri noin kaikkien pitää ajatella! Nuo ankeuttajat saavat orkkuja työttömien kisaamisesta mutta narsisteille ei saa antaa periksi: on kylmästi ajateltava omaa mielenterveyttä ja elämää. Älkää masentuko noiden idioottien kiusaamisen vuoksi. Tsemppiä ja parempaa uutta vuotta kaikille työttömille!

Vierailija
9/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin, jatkan viinan juomista.

Vierailija
10/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiahan lauluja Irwin nykyään laulelisi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi