Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheinen sukulainen palauttaa joululahjan takaisin ?

Vierailija
30.12.2017 |

Mulla on tasan 2 sukulaista. Toisen lapsipuolelle ostin pienen lahjan, olen pienituloinen, he varakkaita. Sukulainen toi lahjan takaisin ja pyynnön, etten enää ikinä ostaisi heille lahjoja kun ei mennyt nappiin. Ilmeisesti ei ollut tarpeeksi arvokasta ja hienoa, jäi itselleni aika paha mieli. Olisivat mieluummin laittaneet kierrätykseen tms...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf, millaisia ihmiset ovat nykyään ?

Vierailija
22/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan töiden puolesta opena paljon lahjoja, kaikki ovat kivoja ja tervetulleita, osan olen antanut eteenpäin, koskaan en yhtäkään palauttanut. Kiitos muistamisista ja lämpimistä ajatuksista, ei lahjoja voi palautella !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jutella sukulaisesi kanssa, hän on tärkeä vaikka käyttäytyi huonosti.  Olen itsekin pahoittanut mieleni samasta aiheesta, enkä saanut välejä korjattua, harmittaa

Vierailija
24/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu sucks

Vierailija
25/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, joulu sucks, ja sukulaiset.

Vierailija
26/27 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjoja palauteta. Meidänkin poika sai tänä jouluna lahjaksi liian pienet pyjamat ja varmaan sata numeroa liian suuret hanskat, mutta ei tulis mieleenkään palauttaa. Pyjamat pistän eteenpäin pienemmälle käyttäjälle ja hanskat odottaa tulevaisuutta. Lahjojen antajat olivat vanhempia ihmisiä joilla ei ole enää ihan hallussa nää lasten koot.. Ajatus on kuitenkin tärkein.

Vierailija
27/27 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äitinikin kutoo aina sukat veljeni perheelle, joka joulu palauttavat, ja äiti on itku kurkussa. Eivät kuulemma ole oikean värisiä, ostavat kaupasta jos tarvitsevat. Aina hän kysyy väritoiveita, koskaan niitä saamatta. Hän haluaa tehdä jotain käsillään ja sydämellään, aina siihen vastataan sydämettömyydellä. Tällaiseksi ilmeisesti maailma on mennyt, omassa nuoruudessani oltiin kiitollisia siitä mitä saatiin.

Voi äitiparkaa! Minä olisin niin kiitollinen, jos saisin lahjaksi lämpöiset villasukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi