Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä uudenvuoden herkkuja olette varanneet?:)

Vierailija
30.12.2017 |

Itse teen porsaanpihvejä, muusia, nakkeja& perunasalaattia. Teen myös suolaisen piirakan jota voi myöhemmin mutustella oluen kanssa ja yöpalaksi. Juomana on vähän kaikkea lonkeroa, siideriä, olutta, viinaa, viskiä&punaviiniä. Ihan kaksin ollaan miehen kanssa ellei sitten innostuta lähtemään kavereille. Tuolta parvekkeelta näkee raketit ihan hyvin:)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tehtyjä luomupoppareita, mansikka- ja metsämarjasmoothieita, lämppäreitä, jätskiä, sieni- ja lohipiirakkaa.

Vierailija
22/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin aion uutenavuotena ryypätä. Aloitin jo tänään että jaksaa koko illan huomenna. Töihin ei tarvi mennä kuin vasta torstaina niin mikäs siinä dokatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vain sipsiä ja dippiä. Nakkeja ja perunasalaattia. Mutta on aikuisille illemmalla viiniä ja juustoja. Ja joulutorttuja haluan paistaa. Ja lapset haluavat itse tehtyä pipari-aura-jäätelöä.

Saisinko mitenkään mahdollisesti tuon jäätelön reseptin kiitos 😮 kuulostaa niin hämärältä että pakoon olla hyvää

Ei mullakaan ole reseptiä, siitä oli vain kuva Maaseudun Tulevaisuuden etusivulla. Oli siinä kyllä linkki jonnekin, mutta en enää muista minne se oli.

No ehkä menen nyt katsomaan onko se lehti vielä keräyspaperipinossa... Hetki vain!

Kiitos vaivannäöstä :) Google kertoi tällaisestä: https://www.k-ruoka.fi/reseptit/sinihomejuusto-piparijaatelot

Onkohan sinnepäinkään?

Vierailija
24/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vain sipsiä ja dippiä. Nakkeja ja perunasalaattia. Mutta on aikuisille illemmalla viiniä ja juustoja. Ja joulutorttuja haluan paistaa. Ja lapset haluavat itse tehtyä pipari-aura-jäätelöä.

Saisinko mitenkään mahdollisesti tuon jäätelön reseptin kiitos 😮 kuulostaa niin hämärältä että pakoon olla hyvää

Ei mullakaan ole reseptiä, siitä oli vain kuva Maaseudun Tulevaisuuden etusivulla. Oli siinä kyllä linkki jonnekin, mutta en enää muista minne se oli.

No ehkä menen nyt katsomaan onko se lehti vielä keräyspaperipinossa... Hetki vain!

Kiitos vaivannäöstä :) Google kertoi tällaisestä: https://www.k-ruoka.fi/reseptit/sinihomejuusto-piparijaatelot

Onkohan sinnepäinkään?

Yllä on jo tuo sama linkki, joten siitä voinee päätellä, että on sinne päin :-)

Vierailija
25/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohuviiniä, soijarouhepasteijoita, vegenakkikääröjä, pastasalaattia,sipsejä

Vierailija
26/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariloituja sinisimpukoita ja salaattia ja patonkia. Valkoviiniä. Sorsaa ja uunijuureksia. Punaviini. Jäätelöä ja portviiniä. Kahvia, jaloviinaa tai portviiniä ja suklaakonvehteja. Vuoden vaihtuessa lasillinen kuohuvaa.

Vierailija
27/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä kevyt keitto, varmaankin kasvis- tai kalakeitto. Illalla tuulihatut sienisalaattitäytteellä, vähän nakkeja, itsetehtyä perunasalaattia, tortillat eril. täytteillä, juomina kivennäisvesi, viini, kuohuvaa vuoden vaihtuessa. Juhlimassa koko perhe mummo mukaanlukien. Lapset teini-ikäisiä. Yhdessä vietetään iltaa, pari pataa on ja pikkupaukkuja. Maaseudulla asutaan, joten ilotulituksia ei näy, jollei itse tee sitä. Lautapelejä pelaillaan illan mittaan myös, sauna lämpiää jo ajoissa iltapäivällä.

Vierailija
28/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyä pizzaa, salaattia, nakkipiiloja, perunasalaattia, pari erilaista Taffelin naksupussia, konvehteja, piparkakkuja ja Aurajuustoa, pannaria, Pommacia, appelsiinimehua, jotain tuollaista.

Vierailija
29/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mitään. Täytyy huomenna miettiä mitä kaupasta ostaisi.

Vierailija
30/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain texmexsettiä, salaattia ja fajitaksia pöytään , kokista ja sipsejä rouskutetaan illan mittaan myös.. mies ehkä juo alkoa, mä en.

Vierailija
31/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään ulos syömään. <3