Mitä uudenvuoden herkkuja olette varanneet?:)
Itse teen porsaanpihvejä, muusia, nakkeja& perunasalaattia. Teen myös suolaisen piirakan jota voi myöhemmin mutustella oluen kanssa ja yöpalaksi. Juomana on vähän kaikkea lonkeroa, siideriä, olutta, viinaa, viskiä&punaviiniä. Ihan kaksin ollaan miehen kanssa ellei sitten innostuta lähtemään kavereille. Tuolta parvekkeelta näkee raketit ihan hyvin:)
Kommentit (31)
Meillä on vain sipsiä ja dippiä. Nakkeja ja perunasalaattia. Mutta on aikuisille illemmalla viiniä ja juustoja. Ja joulutorttuja haluan paistaa. Ja lapset haluavat itse tehtyä pipari-aura-jäätelöä.
En yhtään mitään. Miksi Uutenavuotena pitäisi olla mitään herkkuja? Justhan on jo jouluna syöty liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Juoppo!
Oot vaan kade. Niitä kaikkia ei ole pakko vetää kerralla. Tykkään että on valikoimaa kun juhlapyhästä kyse. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vain sipsiä ja dippiä. Nakkeja ja perunasalaattia. Mutta on aikuisille illemmalla viiniä ja juustoja. Ja joulutorttuja haluan paistaa. Ja lapset haluavat itse tehtyä pipari-aura-jäätelöä.
Saisinko mitenkään mahdollisesti tuon jäätelön reseptin kiitos 😮 kuulostaa niin hämärältä että pakoon olla hyvää
Nakkikeitto on ruokana lounaaksi. Sämpylöitä leivon myös. Iltapäivällä sitten avataan sipsipussi, pakasteessa on aino -jäätelöä ja lapset aikoi käydä irtokarkkiostoksilla. Juomaksi kahvia ja alkoholitonta siiderijuomaa. Minä ja lapset otetaan uusi vuosi vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vau, aika jännä kombo :-) -Ap
Sipsejä, dippejä, irttareita, daim kakkua ja skumppaa :) poikaystävän ja kavereiden kans ollaa
Punaviiniä, hedelmiä ja juustoja, jotka korkattiin jo tänään. Bratwurstia ja perunasalaattia. Kaksin kotona katellaan taivaalle.
Tulee kauhea krapula jos meinaa noita kaikkia juomia vetää..
Vierailija kirjoitti:
Voi ei..
Meillä on kana-pasta-fetasalaattia, erilaisia juustoja, cocktailtikkuja, katkarapu- ja lohiruisnappeja
Juomaksi valkoviiniä, olutta, siidereitä, itsetehtyjä mojitoja sekä useita erilaisia skumppia ja vahvempia shottejakin löytyy kaapista..
Ja meillä on vartaita, joissa lapsen herkkuja: broilerpyöryköitä, nakkeja ja kurkkuja 😄, naudanliha-lehtipihviä (lapsi ei arvosta hienompia vielä) ranskalaisia, ja salaattia. Tietysti perunasalaattia ja suolaisia minimuffineja homejuustokreemillä ja katkaravuilla (Åsa Swanbergin resepti) Myöhemmin lapselle sipsejä ja cola, aikuisille juustoja ja viiniä. Viimeinen mässäily ennen tammi-maaliskuun terveyskuuria 😋🤐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinko mitenkään mahdollisesti tuon jäätelön reseptin kiitos 😮 kuulostaa niin hämärältä että pakoon olla hyvää
Ei mullakaan ole reseptiä, siitä oli vain kuva Maaseudun Tulevaisuuden etusivulla. Oli siinä kyllä linkki jonnekin, mutta en enää muista minne se oli.
No ehkä menen nyt katsomaan onko se lehti vielä keräyspaperipinossa... Hetki vain!
Vierailija kirjoitti:
No siinähän tulee. En ole 1.1 varannut onneksi yhtään mitään tekemistä tai menoja. :D
Uunilohta, uunimakkaraa, lohkoperunoita, fetasalaattia ruokana, on naposteltavaksi sipsejä ja dippiä ja vielä paljon joulun karkkeja ja suklaata. Varmaan jokunen siiderikin voi mennä illan mittaan.
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/sinihomejuusto-piparijaatelot
Se oli tämä. Ei tosiaan vaadi paljon reseptiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja meillä on vartaita, joissa lapsen herkkuja: broilerpyöryköitä, nakkeja ja kurkkuja 😄, naudanliha-lehtipihviä (lapsi ei arvosta hienompia vielä) ranskalaisia, ja salaattia. Tietysti perunasalaattia ja suolaisia minimuffineja homejuustokreemillä ja katkaravuilla (Åsa Swanbergin resepti) Myöhemmin lapselle sipsejä ja cola, aikuisille juustoja ja viiniä. Viimeinen mässäily ennen tammi-maaliskuun terveyskuuria 😋🤐
Hyvänkuuloinen setti:) muffinit joissa katkarapuja, täytyy googlettaa. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata dokata
Uusvuosi selvänä kun on vapaata seuraavana päivänä, ei kiitos! -Ap
Juoppo!