Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaimet varastettiin

Vierailija
30.12.2017 |

Laukkuni jossa oli avaimet ja yhteistiedot varastettiin ja hätäkeskus käski sarjoittamaan lukot uudelleen. No, se tehtiin ja nyt tuli 800€ lasku. Kuka maksaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukahan sen maksaisi? Tilaaja tietenkin.

Vierailija
2/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukkuni jossa oli avaimet ja yhteistiedot varastettiin ja hätäkeskus käski sarjoittamaan lukot uudelleen. No, se tehtiin ja nyt tuli 800€ lasku. Kuka maksaa?

Varasta tuskin saat maksamaan, kotivakuutus korvaa, jos sinulla on sellainen. Jos ei ole muuta maksajaa niin sinä maksat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta varastettiin joskus takki ja sen mukana avaimet ja kalenteri jossa oli nimeni ja osoitteeni. Irroitin itse lukot ja käytin sarjoituksessa ja pistin takaisin paikoilleen. Sarjoitus uudet avaimet maksoi jotain ja sain myös omalle vaihtotyölle pienen korvauksen, kotivakuutus siis korvasi.

Vierailija
4/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole rahaa. Olen eläkeläinen ja elän sossun tuilla.

Ap

Vierailija
5/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä maksat

Vierailija
6/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätäkeskus käski? No ei ne kyllä tuollaista voi käskyttää. Ne vain ehdottivat sellaista ja sinä itse päätit sarjoittaa lukot uudestaan. Olistit vain lisännyt turvalukon jota olisit käyttänyt kotoa poistuessa ja kotona ollessa joko turvalukko tai turvaketjulla ovi kiinni, niin kukana ei pääse asuntoon varastetulla avaimella. Sarjotus tulee halvemmaksi kun irroittaa lukon ja vie lukkosepälle, niin jää käyntimaksu pois.

Vierailija
7/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole rahaa. Olen eläkeläinen ja elän sossun tuilla.

Ap

No sitten sinulla varmasti on kotivakuutus, koska toimeentulotuessa se hyväksytään menoksi.

Vierailija
8/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu mitä paskaa. Millä rahalla? Eikö kela maksa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä