Kelpaako nelikymppinen maalla asuva mies enää kellekkään..
Kommentit (42)
Varaa huomiselle hotellihuone jostain läheisestä isosta kaupungista ja lähde uutta vuotta juhlimaan. Jos tanssit, niin tanssiravintolaan, jos et niin johonkin omaan tyyliisi sopivaan menomestaan. Kaiken kaikkiaan olennaista on lähteä pois sieltä maalta, koska muuten on aika mahdotonta tutustua uusiin ihmisiin. Ala matkustella niin kotimaassa kuin ulkomaillakin, jotta tapaat ihmisiä.
Ikä tuskin on ongelma, vaan tuo maalla asuminen. Varsinkin jos et ole valmis muuttamaan sivistyksen pariin.
Missä maalla? Jos sieltä on naiset muuttaneet opiskelujen ja työn perässä muualle, ei ne takaisin tule, jos töitä ei ole tiedossa.
Onko isokin til? Työjuhtaako naisesta kaipaat? Montako pulloa viinaksia menee vikossa? Millainen muuten olet? Onko tuleva anoppi äkäpussi?
No kaipa siellä maalla on naisiakin, toki tuon ikäiset alkaa olla kaikki naimisissa, mutta eronneen naisen löytää varmasti jos et nyt ihan korvessa asu.
Kunnollinen mies kelpaa kyllä.
Mutta nelikymppisessä sinkussa tuppaa olemaan jotain vikaa, mikä on se syy miksi on vieläkin yksin. Syynä ei ole ikä eikä maaseutu, vaan se vika.
riippuu ihan siitä paljonko sinulla on rahaa
Vierailija kirjoitti:
Ikä tuskin on ongelma, vaan tuo maalla asuminen. Varsinkin jos et ole valmis muuttamaan sivistyksen pariin.
Tuskinpa. Oon koko ikäni asunut Helsingissä eikä ole kiinnostunutta naista tullut vastaan
Fakta on että sinkkunaiset kasautuvat 99% kaupunkeihin.
Asun itse maalla, mutta 99% potentiaalisista tilaisuuksista on tullut harvoilla visiiteillä kaupunkeihin. Potentiaalisella tarkoitan naista joka:
- on sinkku
- ei ole alkoholisti
- ei ole täyskaheli
Ihan tarkennus että jos asuu maalla ei tarkoita että on maanviljeliä,itse en polta eikä toi viinakaan maistu eikä tupakka,eikä baaritkaan kiinnosta
Kaikki vähänkään fiksummat (eli ei älyllistä kehitysvammaa) naiset lähtevät tosi nopeasti maaseudulta opiskelemaan muualle.
Karua sinulle eli ei löydä mistään maaseudun pitäjistä normaalia naista. Sorry!
Kuten yllä sanottiin.
Itsekin asun maaseudulla. Asunut jo sellaiset 20 vuotta. En ole kertaakaan treffaillut paikallista naista. Täällä ei ole koskaan ollut ketään, kun naiset täyttävät 18 niin he muuttavat pois niin että hippulat vinkuvat.
Naisilla on tuossa aivan selkeä ja ehdoton kaava. Sinkkuna muutetaan kaupunkiin. Parisuhteessa monikin haluaa maalle, mutta mies pitää löytää kaupungista.
Itse löysin vaimoni kun hän oli mökkireissulla täällä päin. Seukattiin jonkin aikaa niin että ajeltiin ees taas, kaupunkiin ei ole kuin sellaiset 50km. Sitten muutettiin tänne yhdessä.
Lähde suosiolla kaupunkiin, muuten lyöt päätäsi seinään.
Riippuu naisen määritelmästä. Jos nainen = tiukka fitnesskisu, ja ainahan se on, niin tiukkaa voi tehdä. Oletan ettei oman ikäinen käy?
Qt kirjoitti:
Ihan tarkennus että jos asuu maalla ei tarkoita että on maanviljeliä,itse en polta eikä toi viinakaan maistu eikä tupakka,eikä baaritkaan kiinnosta
Huolisin kyllä maalla asuvan nelikymppisen miehen, mutta en kirjoitustaidotonta miestä.
Minä en muuta suostuisi edes ottamaan kuin maalaismiehen. Mutta en sen vuoksi ole valmis joustamaan muista kriteereistä, vaan olen mieluummin yksin.
Kuinka kaukana maalla asut? (lähin kaupunki km?)
Mitkä ovat naisesi minimivaatimukset?
Saako naisella olla lapsia ja minkä ikäiset ovat ok?
Mitä muuta tarjoaist maalla naiselle, kuin kauniita peltomaisemia?
Oletko romantikko vai mörökölli?
t: maalla asuva sinkkunainen 44.
Qt kirjoitti:
Mikä sinussa olisi niin kinnostavaa, että lähtisin Helsingistä juuri sinun luoksesi tai yhtään mistään muualtakaan?
Et polta.. : D
Luuletko tosissaan, että ikä ja asuinpaikka on ratkaisevat kriteerit?
Voisit yhtä hyvin kysyä, että kelpaanko kun mulla on siniset silmät ja länkisääret.
Sadattatuhannetta kertaa: kukaan ei rakastu periaatteella pahat viat puuttuu, vaan periaatteella toisessa on jotain positiivista joka vetää puoleensa.
Tosin ethän sä rakkaudesta puhukaan vaan sanavalinnoista päätellen järkisuhteesta. Eli kai se kannattaa suunnata katse Thaimaahan: sieltä voit pelastaa jonkun, joka ei turhia kysele.
Etköhän jollekin parikymppiselle pikku thaikulle tai filippiiniläiselle kelpaa..