Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin salilla naisen, mutta..

Vierailija
30.12.2017 |

Käyn treenaamassa säännöllisesti ja tapasin salilla yhden naisen, jonka kanssa juttu luisti hyvin. Kerroin puolisolle asiasta ja hän suuttui ja alkoi syyttämään minua, että olen muiden naisten perään vain. Kysyin häneltä, että mikä on ongelmana, niin kuulema se, että mies ja nainen ei muka voi tulla juttuun ?! Mitä ihmettä! Nyt hän sanoi, ettei hyväksy sitä, että juttelen toisille naisille ja kielsi menemästä salille. Vetosi myös siihen, että pelkää, että rakastun toiseen. Hän siis on sitä mieltä, että minun on lopetettava salilla käynti kokonaan. Mielipiteitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typerä sanavalinta sinulta. Taidat olla vähän ihastunut salinaiseen?

Vierailija
2/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on lopetettava salilla käynti kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt hyvä Mies, ero tuollaisesta valittavasta naisesta ja ala elää omaa elämää: sinkkuna !!

Niin ei kukaan valita Sulle ja saat itse päättää asioistasi ilman kenenkään jäkätystä !!

Vierailija
4/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että nainen on naimisissa ( varmaan onkin) ja 4 lapsen äiti. Ja miehensä treenaa samalla salilla.

Toisaalta tuo ei ehkä auta mitään...

Vierailija
5/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko!

Vierailija
6/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika typerä sanavalinta sinulta. Taidat olla vähän ihastunut salinaiseen?

Minusta se kuullosti rehelliseltä sanavalinnalta. - Vai olisiko ollut parempi sanoa, että näin tänään salilla naisen... (Ahaa et siis olekaan sokea vaikka olen niin luulut). Kohtasin tänään naisen (Kohtaisin naisen, kohtaistko myös muuta vastarintaa?)  Huomasin naisen... (KokoNaisen vai siis hänen  silikonirintansa? Huomasitko vaihtaa salin jälkeen myös puhtaan paidan). Erotin naisen salilla (Pitäsiköhän sinun käydä optikolla, erotiko myös jotain teidän välissä vai kompastuitko?)

Vierailija
8/8 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn treenaamassa säännöllisesti ja tapasin salilla yhden naisen.

Hän sanoi: "Mikäpä siinä!" Mutta juoksi nauraen pois... (Lapinlahden linnut).

Taidat olla se sama tähän teemaan juuttunut heppu, joka on suoltanut oikein sarjan näitä "ei voi olla kavereita jos eri sukupuolta" - juttuja.