Sinä joka vietät UUDENVUODEN YKSIN, mitä aiot kertoa jos kysytään mitä teit/missä olit uv:na
Kommentit (27)
Ei sun tarvii selitellä kenellekään yhtään mitään. Jos haluat jotakin sanoa, voit puhua totta tai kertoa ihan mitä itse haluat. Suurennella tai pienennellä.
"En mitään, vihaan uv:ta"
"Olin yksin kotona ja katsoin raketteja ikkunasta"
"Kotosalla"
"Ampumassa raketteja"
"Syömässä"
"Kaupungilla"
Uusi vuosi vaihtuu eri aikoihin eri paikoissa. New Yorkin Times Squaren uudenvuodenjuhlaa voi katsoa aamulla klo 07 suorana netistä niin pääsee tunnelmaan, jos stressaa se ettei illalla ollut missään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko tämä viikonloppu jotenkin helpompi kuin jouluviikonloppu?
Eikun vaikeampi. Jouluna meidän nuori oli joka päivä eri sukulaisilla. Sai hyvin syödäkseen eikä tarvinut olla yksin.
Uutena vuotena ei välttämättä halua sukulaisten nurkkiin notkumaan, kun ei ole samanikäistä seuraakaan. Jouluna se vielä meni paremmin. Olen pyytänyt huomenna meille, mutta pahoin pelkään, ettei halua tulla.
Vastaan aina samalla lailla näihin uteluihin: en mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko tämä viikonloppu jotenkin helpompi kuin jouluviikonloppu?
Eikun vaikeampi. Jouluna meidän nuori oli joka päivä eri sukulaisilla. Sai hyvin syödäkseen eikä tarvinut olla yksin.
Uutena vuotena ei välttämättä halua sukulaisten nurkkiin notkumaan, kun ei ole samanikäistä seuraakaan. Jouluna se vielä meni paremmin. Olen pyytänyt huomenna meille, mutta pahoin pelkään, ettei halua tulla.
Kyllä ne nuoret tietävät mitä haluavat, eivätkä aina kerro kaikkea. Mun poika sanoo aina menevänsä salille kun menee tapaamaan jotain mimmiä. Bensatankin tyhjenemisen perusteella oon tän huomannut. Käy toki salillakin. Ja kaipaavat myös omaa aikaa.
No joillekin kivoille tyypeille haluan kertoa että viihdyn ja olin yksin, mutta niille jotka kysyvät vain sen takia että etsivät syitä joko juoruta ja puhua pahaa tai nostaa omanarvontuntoaan kun ajattelevat että on jotenkin parempi tyyppi kun on jossain juhlissa niin niille sanon vaikka että söin taikasieniä ja kävelin katossa ylösalaisin. Aamulla heräsin pää roskapöntössä ja tiskarja takapuolessa. Tai sitten vaan näytän sormella että hyss enkä sano mitään.
Mulla on sama hyvä suunnitelma, paitsi nakkeja, kauhiasti sinappia ja teen perunasalaattia. Kissojen kanssa katsotaan raketit. En jaksa lähteä kylmään märkään Stadin yöhön taksia jonottelemaan. Kivasti kotona lämpimässä murujen kaa.