Sinä joka vietät UUDENVUODEN YKSIN, mitä aiot kertoa jos kysytään mitä teit/missä olit uv:na
Kommentit (27)
Miksi pitäisi kertoa jotain muuta?
Niin, miksi kertoa jotain muuta? Olen kotona itsekseni, rauhassa karnevaalihulinasta, katselen leffaa ja järjestelen paikkoja. Näin on ollut jo aika monena vuonna. Ei sitä kukaan ole katsonut kieroon , eikä silläkään olisi väliä. Kuinka ja miksi kukaan jaksaa aina vaan pitää yllä jotain kulisseja tai hävetä omia valintojaan? Tehkää mitä haluatte ja relatkaa vähän.
Kyllä ne siihen kyselyyn kyllästyy, kun tietävät että vastaan aina "eipä erikoisempia, kotosalla vaan".
Harva sitä kokonaista vuotta yksin viettää! Aaton ehkä, mutta mitäs pahaa siinä on?
En usko että ketään erityisesti kiinnostaa, missä vietän tai olen viettämättä uuden vuoden.
Jos joku kysyy, kerron että tavalliseen tapaan kotona paukkuaran koirani kanssa. Verhot kiinni, telkkari riittävän kovalla. Nyt vielä bonuksena itselläni vatsatauti.
Eiippuu miten kysyy. Jos kehuskelee omaansa niin pistän paremmaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Eiippuu miten kysyy. Jos kehuskelee omaansa niin pistän paremmaksi :D
Riippuu...
No ei mulla ole ketään joka mitään kysyisi.
Meinaatko että sitä pitäisi jotenkin hävetä?
Ei minulta kukaan kysy, tietävät missä vietin uuden vuoden.
Ei sekään maailman suurin synti ole, jos ei halua kertoa totuutta. Aina voi sanoa olleensa sairaana, niin kukaan ei ihmettele.
Elämän lopullinen orjuuden muoto. Ihminen menee jonnekkin jotta voi vastata ilman häpeää kysyjille, että missä oli ja mitä teki minäkin juhlapyhänä.
Ulkoaohjautuva elämä.
Kukaan ei tule kysymään. En käy missään, enkä näe ihmisiä.
Mutta lievennykseksi, tuo on muissakin asioissa vallalla.
Mitä teit jouluna, talvilomalla ( lapsille suunnattu), kesälomalla ja syyslomalla?
Sitten joukko asiantuntijoita miettii osattomia parkoja jotka eivät ole ymmärtäneet tehdä mitä kuuluu.
"Olin presidentin vieraana... Ei, ei Niinistön tietenkään, hänhän oli siellä silloin... vaan Trumpin. Sen jälkeen kävin Obamaa tapaamassa, koska henkilökohtaisesti pidän hänestä enemmän. Kävin rauhanneuvotteluissa Syyriassa ja sain maahan rauhan. Ei, kyllähän minä ehdin silti katsoa pari rakettia siinä välissä. En ole luuseri, ei minulla ole kotiakaan, jossa olla. Ei, en minä koditon ole. Öö... Asun sviiteissä ja kiertelen maailmaa työni puolesta. Joo mutta, mitäs sinä teit? Ai olit kotona. Okei. Joo..."
Minun 18v tyttäreni aikoo viettää uudenvuoden yksin. Hän suunnitteli, että makaa sängyllä ja katsoo ikkunasta kaupungin ilotulitusta, ja neuloo huivia tai villasukkaa tai villapaitaa.
Hän olisi kyllä tervetullut meillekin, mutta tänne ei näy ilotulitukset yhtä hyvin.
Niin, onko tämä viikonloppu jotenkin helpompi kuin jouluviikonloppu?
Vastaisin olleeni kotona ja syöneeni pizzaa ja katselleeni Netflixiä. Tämä on suunnitelmani huomiselle eikä harmita yhtään. En ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut Uuden Vuoden juhlista. Varmaan käyn pihalla raketteja katsomassa puolen yön aikaan. Se riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko tämä viikonloppu jotenkin helpompi kuin jouluviikonloppu?
Mun mielestä vaikeampi. Joulussa suruttaa se, että ei ole perhettä. Uv:ssa suruttaa se, että ei ole kavereita ja se satuttaa enemmän
Täh? No kerron tietysti mitä tein ja missä olin. Ihme kysymys.