Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei Helsingin keskustaan rakenneta junayhteyksiä?

Vierailija
30.12.2017 |

Esimerkiksi juna rautatieasemalta länsisatamaan olisi laivamatkustajille ihan huippu juttu. Yksi pysäkinväli, paljon nopeampi kuin nykyiset ratikat. Aikataulut olisi tietty laivojen mukaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joulupäivän iltana palasimme Tallinnasta, takseja ei ollut lainkaan paikalla eikä ekaan ratikkaan mahtunut kuin pieni määrä ensimmäisenä ulos ryntäilleitä, koska laukutkin vievät lisätilaa. Seuraavaa ratikkaa sai odottaa 15 min sateessa eikä siihenkään mahtuneet vielä kaikki.

Törkeän huonosti hoidettu homma. Eikö ole tullut HSL:lle mieleen, että yhdestä laivasta tulee ulos 2 000 matkustajaa!

Ihan omaa tyhmyyttä jos ei itse tajua sitä kyytiä järjestää. Useimmat tilaa myös esim itselleen taksin ruotsin laivalta tullessa eikä joudu taksijonoon. Aivoja saa käyttää.

Ai millä tavalla ratikkaan voi varata etukäteen paikan? Valaisepa mua.

Vierailija
22/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satamarata olisi kannattanut muuttaa matkustajaliikenteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan sieltä tosin kaks eri ratikkaa r-asemalle.

Vierailija
24/27 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ei rynnistä ruuhkaan vaan odottaa terminaalin sisällä lämpimässä ratikkaa. Ei voi elämä olla vartista kiinni. Maaseudulla kulkee bussi kerran tunnissa.

Vierailija
25/27 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
26/27 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse  toivoisin keskustaan köysiratoja. olisi hauska mennä kouluun ja turistit tykkäisi

Ja helikopteri kans, olis tosi nopea ja paljon vähemmän tilaa vievä kuin mokoma juna. Ja veneelläkin olis kiva mennä Länsisatamaan hyvällä säällä kun on aikaa. Tai jos laittaa pikaveneitäkin valikoimaan niin olis sekin nopee. Tai teleportti, miksei sellaista laiteta, johan niitä nyt on ollut telkussakin jo varmaan 50 vuotta.

Ap, osta toki Hgin keskustasta reitti junalle ja rakennuta se, jos kerran tykkäät että se olis kannattavaa.

Vierailija
27/27 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joulupäivän iltana palasimme Tallinnasta, takseja ei ollut lainkaan paikalla eikä ekaan ratikkaan mahtunut kuin pieni määrä ensimmäisenä ulos ryntäilleitä, koska laukutkin vievät lisätilaa. Seuraavaa ratikkaa sai odottaa 15 min sateessa eikä siihenkään mahtuneet vielä kaikki.

Törkeän huonosti hoidettu homma. Eikö ole tullut HSL:lle mieleen, että yhdestä laivasta tulee ulos 2 000 matkustajaa!

Ihan omaa tyhmyyttä jos ei itse tajua sitä kyytiä järjestää. Useimmat tilaa myös esim itselleen taksin ruotsin laivalta tullessa eikä joudu taksijonoon. Aivoja saa käyttää.

Ai millä tavalla ratikkaan voi varata etukäteen paikan? Valaisepa mua.

Taidat olla kaiken valaisun tavoittamattomissa...