Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä anopin perinteitä sekä traditioita olet jatkanut omassa perheessäsi/taloudessa?

Vierailija
30.12.2017 |

esim. ruuanlaitossa, joulukorttien lähettäminen, sukukutsut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska olen naimisissa anopin oman lapsen kanssa, ja hän osaa valita ja ylläpitää lapsuudenkodistaan juuri ne traditiot, jotka hän itse haluaa. Ja minä tuon perheeseemme omasta lapsuudenkodistani omat perinteemme. Minä en ole mieheni äiti, enkä koe mitään syytä, miksi minun pitäisi ottaa kodissamme mieheni äidin roolin.

Ja joulupöytään mm mieheni osasi ihan hyvin tehdä esim porkkanalaatikon, mitä minä en lapsena syönyt. Joten en tiedä, miksi minun pitäisi mieheni varpaille tuossa astua.

Vierailija
22/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi teki loistavaa kiljua, mutta kuoli ennenkuin kertoi reseptin, vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tuonut omia traditioitaan omasta lapsuuden perheestään ja minä omianiani. En edes tiedä anopin traditioista, koska en ole ikinä ollut jouluna, juhannuksena tai pääsiäisenä ym anoppilassa. Anopille ei ole tapana kutsua. Odottaa, että hänet kutsutaan valmiiseen pöytään jotta voi valittaa, kun asiat ei ole niin kuin hän olisi halunnut.

Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 25 vuotta, että aika hyvin anoppi on vältellyt kaikki juhlat.

Vierailija
24/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imelletty perunalaatikko jouluksi ja isoäidin salaattikastike.

Hienojen kutsujen järjestäminen ja kaunis kattaus. Eikä ikinä kattiloita pöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän