Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keuhkokuume, raskaana, eikä yhtään rahaa :(

Vierailija
30.12.2017 |

Crp oli eilen jo 150. Sain ostettua antibiootit ja kävelin kotiin 2km. Pitäisi kuitenkin saada Panadolia tms kipulääkettä ja veikkaan ettei nuo tabletit edes tehoa..

Olisiko parempi mennä suoraan sairaalaan vai kerjätä rahaa särkylääkkeeseen ja kituuttaa :(

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin jouluaattona päivystyksessä, crp 156. Angiina. Eikä mua osastolle tippaan otettu.

Tiistaiksi uusi crp kontrolli ja silloin oli 98.

Ei ketään pelkän crp arvon vuoksi hoideta. Angiinassa voi nousta jopa 300:an ja vointi voi silti olla hyvä.

Palstalääkäri vauhdissa... Olet poistanut 2 h aikana ainakin viisi keskustelua, jotka meni pieleen.

Keskusteltasko parasetamolista ja alkoholismista ( si)?

Vierailija
62/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sosiaalipäivystykseen? Kyllä minä soittaisin lanssia jos tosi huono vointi ja niin korkea crp. Mutta ap onkin provo.

Kun tuo yksi oli jo rahaa lähettämässä ap lle. Sitä varten on sossut että antaa lääkkeisiin hätärahaa. Ei meillä ketään kuolemaan jätetä.

Itse asiassa ei toimi niin. Ei kunnilla ole 24/7 palvelua josta sairastuessa saa apua samana päivänä. Kelalta voi joutua odottamaan viikon "hätäapua".

Jokaisessa kaupungissa on sosiaalipäivystys 24/7/365. Netissä on ihan puhelinnumero. Ketään ei jätetä heitteille jos itse hakee apua. Tässä oli nyt viritelty tarinaa ettei raskaanaolevalla ole rahaa lääkkeisiin ja joutui kävelemään 2 km blaa blaa. Nimenomaan sosiaalipäivystys vastaa näistä. Onhan tuossa fiktiivisessä tarinassa syntymätön lapsikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi