Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keuhkokuume, raskaana, eikä yhtään rahaa :(

Vierailija
30.12.2017 |

Crp oli eilen jo 150. Sain ostettua antibiootit ja kävelin kotiin 2km. Pitäisi kuitenkin saada Panadolia tms kipulääkettä ja veikkaan ettei nuo tabletit edes tehoa..

Olisiko parempi mennä suoraan sairaalaan vai kerjätä rahaa särkylääkkeeseen ja kituuttaa :(

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus mitä porukkaa täällä on!

Törkeitä kommentteja joissa toivotaan jopa toisen kuolemaa. Ja kyllä minä minä minä, vaikka ei yhtään tiedetä mikä ihmisen tilanteen on aiheuttanut.

Älä nyt höpötä. Kukaan ei ole toivonut kenenkään kuolemaa. Juttu on joko mielikuvitusta tai elämäntaidot ihan hukassa.

Googlaamalla löytyy sosiaalipäivystyksen puhelinnumero.

Aina täältä löytyy joku toope joka uskoo tuntemattoman tarinoita.

Vierailija
42/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sosiaalipäivystykseen? Kyllä minä soittaisin lanssia jos tosi huono vointi ja niin korkea crp. Mutta ap onkin provo.

Kun tuo yksi oli jo rahaa lähettämässä ap lle. Sitä varten on sossut että antaa lääkkeisiin hätärahaa. Ei meillä ketään kuolemaan jätetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli hauska provon provo tästä etusivulla.

Vierailija
44/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole vakuutusta? Tuolla tulehdusarvolla pitäisi olla sairaalassa antibioottitipassa.

Vierailija
45/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä pitkään aikaan tullut näin vahingoniloiseksi. Lapsen kannalta toki sääli.

Vierailija
46/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole vakuutusta? Tuolla tulehdusarvolla pitäisi olla sairaalassa antibioottitipassa.

Älä ole huolissasi. Ap tilassa tapahtuu kohentuminen kun alottaa uuden trolliketjun ja unohtaa tämän.

Vierailija
47/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä kommentoijia, toivottavasti saatte ansionne mukaan. En millään voi ymmärtää kuka tulee hädässä olevalle toivomaan kuolemaa. Ei ainakaan normaaleilla tunteilla varustettu. Rahattomuudelle kun voi olla monia syitä, se ei ole syy toivoa toisen kuolemaa! Hävetkää edes!

Ap noilla tiedoilla lähtisin välittömästi päivystykseen. Ota vaikka pikavippiä jotta saat lääkettä ja pääset sairaalaan.

Toivon että kaikki järjestyy<3

Ap:n opetusvideo pyörii ( trollitehdas ), arvaapa keskustelu 16v. poika kuollut spraymaaliin, ja näet trollitehtaan sielunmaisemaa. Live-elämän henkilöistä kun turvallisesti kuollut voi antaa jäädä nettiin mitä vain.

Tää trollitehdas on nimittäin mode.

Vierailija
48/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin jouluaattona päivystyksessä, crp 156. Angiina. Eikä mua osastolle tippaan otettu.

Tiistaiksi uusi crp kontrolli ja silloin oli 98.

Vierailija
49/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa ei mistään terveysasemalta tarvitse kävellä, vaan jokaisesta pääsee bussilla. Oulussa kuitenkin toimiva joukkoliikenne, jota käytetään aivan liian vähän kun kermape*se oululaiset on tottunut käyttämään omaa autoa.

Bussin voi maksaa myös mobiilisti. Tai kerjätä se vaivaiset 3eur ihan kasvotusten hyväntahtoisilta ihmisiltä.

Lisäksi lääkäri on aivan varmasti kirjoittanut reseptin särkylääkkeisiin (tai omaa tyhmyyttä jos ei ole pyytänyt) ja reseptilääkkeet saa suoraan tt-tukena (näkee kelassa). Jos ei saa tt-tukea ja on noin pa, suosittelen ottamaan yhteyttä omaan perheneuvolaan, josta saa varmasti apua elämänhallintaongelmiin.

Vierailija
50/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sen poikaystävä on? Sen pitäisi nyt olla hoitamassa naistansa.

No ei oikeen vakuuta tää juttu.

Vierailija
51/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on 24h viranomaispäivystys. Yhteystiedot Googlesta. Nettihän sulla on, muuten et täällä pyörisi.

Vierailija
52/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa, että pitää keksiä tuollaisia trollihommeleita.

Ihan vain tiedoksi: tuolla CRP-arvolla lääkäri lähettää tosiaan ab-tippaan terveyskeskussairaalaan.

Mulla oli keuhkokuume noin 7 vuotta sitten, CRP hieman korkeampi kuin ap:llä. Tilanteeni oli se, etten pystynyt edes ajamaan omaa autoani terkkariin, vaan jouduin ottamaan taksin. Keuhkokuume vie voimat nollille.

Keuhkokuvien ja diagnoosin jälkeen lääkäri sanoi että joudun osastolle tippaan. Minulla oli kaksi lasta (tuolloin 11 ja 13), olen yksinhuoltaja ja tiesin etten voi saada ketään heidän luokseen edes illaksi, saatika pelkäämään äidin puolesta kahdestaan edes yhdeksi yöksi, joten pyysin päästä kotiin ja perustelin asian.

Pääsin kotiin sillä ehdolla että menen taksilla suoraan apteekkiin (antoivat sen Kela-korvauslapun, etten siis kykene liikkumaan bussilla tms.), apteekista lääkkeiden kanssa kotiin ja ylihuomenna uuteen kontrolliin, onko CRP lähtenyt laskuun.

En kyennyt tuolloinkaan uudessa kontrollissa vielä ajamaan omaa autoani, taksilla liikuin. Lääkkeet alkoivat heti purra ja CRP oli jo alle 100. Keuhkokuumeesta kuntoutuminen kesti todella kauan, viikkoja.

Aloittaja on trolli. Jos hän vielä olisi raskaana, niin lääkäri pitää asettaa edesvastuuseen.

Ei ole kivaa lukea tällaisia satuja palstoilla. Onko sitten romantiikan ja draaman janoa vai mitä, mutta todella typerää. Tuossa tilanteessa lääkäri on jo vastuussa asiasta eikä päästä raskaana olevaa keuhkokuumeista ihmista pois. Olisikohan ollut kuitenkin keuhkoputken tulehdus, jonka toiset sekoittavat keuhkokuumeeseen?

Vierailija
53/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan trolli, mitä saat siitä, että käytät väärin toisten myötätuntoa, kunnes sitä ei enää riitä niille, jotka oikeasti olisivat sitä tarvinneet? Miksi pitää mukamas taapertaa kilometrejä hämärän rajamailla yhtenä päivänä nälissään hypoglykemian partaalla ja seuraavana keuhkot päreinä?

Yritätkö pilkata oikeasti köyhiä vai saada ihmiset käsittämään minkälaisia tilanteita köyhälle yksinkertaiselle ihmiselle voi tulla vastaan? Enpä usko että kumpaakaan, koska silloin paljastaisit itsesi. Haluat nimenomaan halveksia "hölmöjä", jotka menevät mukaan vedätykseesi?

Jos viimeksi mainittu on diagnoosisi, toivon sinulle köyhää ja inhottavaa kuolemaa yhteiskunnassa, jossa kukaan ei usko köyhän voivan olla aidosti hädässä, koska tupakat siltä vaan on loppu kummiskin. Itsehän sitä halusit.

Vierailija
54/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en voi kirjoittaa...

Koska olen niin törkeä todetessani, kuka on törkeä.

Kuule ap, totuus iskee aina päinnäköä.

Katso miten moderoit lapsen kuolemaa.

Vierailija
55/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut keuhkokuume raskaana ollessa ja menin kyllä.suoraan osastolle suht tuolla samalla tulehdusarvoilla.

Sain antibiootit suoneen mutta siitä huolimatta seuraavana päivänä crp lähelle 300 enkä tod kun makasin vaan.

En todellakaan edellisenä päivänä olisi kyennyt kävelemään 2km :D

Sairaalan sisälläkin menin pyörätuolilla ultriin potilaskuljettajan kanssa kun muuten en kyennyt.

Niin ja eronnut olin minäkin eikä entinen mies välittänyt lapsen tilasta hevonv*ttuakaan, mutta ajattelin lasta ihan itse ja hommadin itseni sinne sairaalaan ajoissa.

Että suututtaa trollit. Tai jos et olisikaan provo niin toivon tosiaan sulle paskaa loppua. Et varmaan osannut kuvitella että joku on oikeasti ollut tuossa?

Vierailija
56/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tilinumero, heitän kympin.

Vierailija
57/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sosiaalipäivystykseen? Kyllä minä soittaisin lanssia jos tosi huono vointi ja niin korkea crp. Mutta ap onkin provo.

Kun tuo yksi oli jo rahaa lähettämässä ap lle. Sitä varten on sossut että antaa lääkkeisiin hätärahaa. Ei meillä ketään kuolemaan jätetä.

Itse asiassa ei toimi niin. Ei kunnilla ole 24/7 palvelua josta sairastuessa saa apua samana päivänä. Kelalta voi joutua odottamaan viikon "hätäapua".

Vierailija
58/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
59/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että suututtaa, kun on itse kokenut tuon, sanon vielä. Että joku trollaa tuollaisella. Tekisi kyllä mieli selvittää ap:n ip-osoite ja käydä vääntämässä niskat nurin. Mokoma paskahuora. T. Keuhkuumeen raskaana sairastanut kommentoija

Vierailija
60/62 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin jouluaattona päivystyksessä, crp 156. Angiina. Eikä mua osastolle tippaan otettu.

Tiistaiksi uusi crp kontrolli ja silloin oli 98.

Ei ketään pelkän crp arvon vuoksi hoideta. Angiinassa voi nousta jopa 300:an ja vointi voi silti olla hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä