Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko voileipäkakku ihan täysin passé ja out?

Vierailija
30.12.2017 |

Meille tulee huomenna vieraita kuten joka uuden vuoden aattona. Aiemmin olen käyttänyt paljoin aikaa tekemällä erilaisia tarjottavia, mutta nyt ajattelin vaihteeksi kokeilla jotain muuta ja tilasin Fazerilta kaksi voileipäkakkua (kinkku-piparjuuri ja lohi-katkarapu). Mutta ovatko voileipäkakut ihan mennyttä maailmaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina juhlissa voileipäkakkua tarjolla. Se katoaa pöydältä aivan hetkessä vieraiden suihin. En ole mikään trendipelle, en koskaan edes tiedä, mikä on muodissa. Tarjoan sellaista, mikä maistuu hyvältä ja aina ovat vieraat tykänneet:)

Vierailija
22/25 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaita voileipiä mieluummin! Ja lähdevettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kesällä savuporo- ja lohi& -voileipäkakut ja ne olivat ylivoimaisesti suosituimpia suolaisten pöydästä. Siinä oli lisäksi kasvispiirakka, kahta erilaista salaattia, lihapullia ja falafeleja ja lapsia varten tehtyjä pieniä pizzoja.

Erityisesti toi savuporokakku sai ylistystä ja se olikin kyllä todella hyvää. 

Piti keksiä vähän erilaiset tarjottavat kuin edellisenä vuonna ja siitä syntyi ajatus voileipäkakuista. 

Vierailija
24/25 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi ainuttakaan syytä syödä tuntikausia pöydässä ollutta majoneesijuttua.Yäk.

Vierailija
25/25 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku on hyvää - itse tehtynä. Valitettavasti en ole yhdenkään leipomon/pitopalvelun kakkua pystynyt syömään (sisässä mm. ananasta -yöks ja maksatahnaa...). Päällisen pitää olla kermavaahdon, majoneesin ja sinapin tarkasti suhteutettu seos, ei mitään tuorejuustoja tai pelkkää majoneesia. Ja sisuksissa kahta eri täytettä, jotka sopivat toisiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi