Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy mies? No-no ovat peter panit, varatut ja kontrolloijat?

Vierailija
30.12.2017 |

?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonpa että tulen itse olemaan hyvin palkatussa työssä mutta vaikken olisikaan, on rahasta vinkuminen turn off. Rahalla itsessään on vain käytännön merkitys mutta sitähän on turha selittää jos ihminen itse ei ymmärrä vaan olettaa asian vaimon ahneudeksi. Tämä kielii jo jostain syvemmästä ongelmasta. Se että tietyt asiat on kunnossa, ei ole itseisarvo vaan kertoo jotain persoonasta, joka on. Ap.

Vierailija
22/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonpa että tulen itse olemaan hyvin palkatussa työssä mutta vaikken olisikaan, on rahasta vinkuminen turn off. Rahalla itsessään on vain käytännön merkitys mutta sitähän on turha selittää jos ihminen itse ei ymmärrä vaan olettaa asian vaimon ahneudeksi. Tämä kielii jo jostain syvemmästä ongelmasta. Se että tietyt asiat on kunnossa, ei ole itseisarvo vaan kertoo jotain persoonasta, joka on. Ap.

Se on ihan sama oletko itse töissä vai et. Jos vaadit mieheltä palkkatyötä tai työnhakua, se kertoo itsessään, että rahasta tässä on kyse. Ei kiinnosta mies, jos miehellä ei ole tarpeeksi rahaa tai halua mennä töihin tienaamaan enemmän rahaa. Voihan sitä yrittää selitellä tekosyillä muuksi, mutta vaatimus itsessään paljastaa, etttä rahan perässä juostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ehbonline.org/article/S1090-5138(17)30315-X/fulltext

We found that ratings of attractiveness were around 4 times more sensitive to salary for females rating males, compared to males rating females.

This difference explains many features of human mating behavior and may pose a barrier for male engagement in low-consumption lifestyles.

Vierailija
24/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama oletko itse töissä vai et. Jos vaadit mieheltä palkkatyötä tai työnhakua, se kertoo itsessään, että rahasta tässä on kyse. Ei kiinnosta mies, jos miehellä ei ole tarpeeksi rahaa tai halua mennä töihin tienaamaan enemmän rahaa. Voihan sitä yrittää selitellä tekosyillä muuksi, mutta vaatimus itsessään paljastaa, etttä rahan perässä juostaan.

Väärin. Olen rakkauden perässä ,mikä useim jo tuottaa ne ominaisuudet, kuten asioista välittämisen, kuten työnteon. Ap.

Vierailija
25/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.ehbonline.org/article/S1090-5138(17)30315-X/fulltext

We found that ratings of attractiveness were around 4 times more sensitive to salary for females rating males, compared to males rating females.

This difference explains many features of human mating behavior and may pose a barrier for male engagement in low-consumption lifestyles.

Naisethan tämän toki kiistävät jyrkästi.

"arvot","asenne", "kertoo persoonasta", jne jne. Tekosyitä on loputtomasti.

Missään tapauksessa kyse ei ole rahasta.

Vierailija
26/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Olen rakkauden perässä ,mikä useim jo tuottaa ne ominaisuudet, kuten asioista välittämisen, kuten työnteon. Ap.

Kyllä sä ihan rahan perässä olet. Vaatimus rahan tienaamisesta kertoo aika aukottomasti sen, ettet kykene aitoihin ja puhtaisiin tunteisiin, vaan sun "rakkaus" täytyy ostaa rahalla.

Vierailija
27/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Työtön, joka ei edes halua töihin, on usein luonteeltaankin monille turn off. Esim.

laiska, alkkis, saamaton, liia ylpeä jne. mitä nyt tulee tietämiäni mieleen. Työttömyys ei haittaa, nykyään se on monella osana, mutta työtä vieroksuva asenne haittaa.

Vierailija
28/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Työtön, joka ei edes halua töihin, on usein luonteeltaankin monille turn off. Esim.

laiska, alkkis, saamaton, liia ylpeä jne. mitä nyt tulee tietämiäni mieleen. Työttömyys ei haittaa, nykyään se on monella osana, mutta työtä vieroksuva asenne haittaa.

Joopa joo. "luonne, "asenne", "arvot" ym. tekosyyt.

Huvittavaa, että edes anonyymipalstalla ei voida rehellisesti myöntää, että on kyse on rahasta, vaan anonyymistikin pitää selitellä selvää asiaa muuksi.

Vierailija
29/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Minkälainen mies on peter pan mies ? Panomies? Leijailee ympäriinsä?

Tietenkin sellainen että se vaan pan ja sit läks.

Vähän niinkuin se legendaarinen formulapano: Panis-Häkkinen-Takagi.

Vierailija
30/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok :) onnea teillekin elämäänne. Yhden kerran jo sanoin oman mielipiteeni, inttää en jonkun tuntemattoman kanssa jaksa. Taisi vaan osua kun noi hermostuit. Mutta voithan vaikka ajatella että etsin ykkösenä rahaa, jos sinulle tulee siitä parempi mieli. Ap.

Vierailija
31/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok :) onnea teillekin elämäänne. Yhden kerran jo sanoin oman mielipiteeni, inttää en jonkun tuntemattoman kanssa jaksa. Taisi vaan osua kun noi hermostuit. Mutta voithan vaikka ajatella että etsin ykkösenä rahaa, jos sinulle tulee siitä parempi mieli. Ap.

No sehän kriteereistä ehdottomin sulle onkin. Rahaa pitää tienata tai ainakin haluta mennä töihin tienaamaan rahaa, muuten ei sua ei kiinnosta. Paljastaa sen, että olet maksullinen nainen joka pitää käytännössä ostaa. Silti kehtaat jauhaa paskaa rakkaudesta, vaikka et edes aitoon ja puhtaaseen rakkauteen kykene.

Vierailija
32/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap:llä on tarjota miehelle? Suostutko aina tarjoamaan seksiä sekä suostumaan kokeilemaan kaikkia asioita mitä miehesi toivoo? Takaatko pysyväsi hoikkana? Ethän ole yhtynyt ikinä tummaihoisen miehen kanssa? 

Vierailija
33/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs ne muut vaatimukset?

- ikähaarukka, ja minkä ikäinen olet itse?

- pituus, miten lyhyt vielä ok?

- vartalotyyppi, saako olla hoikka/hintelä tai selkeästi ylipainoinen?

- koulutus/ammatti. Pitää olla töissä, ok. Onko väliä millaisessa työssä? Pitääkö olla kunnianhimoisuutta ja halua "pyrkiä elämässä eteenpäin" (= hankkia rahaa ja statusta)?

- tuleeko miehen olla seksissä itsevarma ja himokas ottaja joka vie, sinun ollessa alistuvassa roolissa (näistä miehistä eniten kysyntää, tutkimusten perusteella alistuvia naisia on yli tuplasti enemmän kuin viejämiehiä)?

- vaaditko sosiaalista taitavuutta?

- vaatimuksia seurusteluhistorian suhteen?

Nämä ratkaisevat. Kunnollisia miehiä kyllä löytyy, ei haku siihen kaadu. Se kaatuu aina tasoasioihin, siihen ettei löydykään _sytyttävää_ kunnollista miestä.

Vierailija
34/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Se kaatuu aina tasoasioihin, siihen ettei löydykään _sytyttävää_ kunnollista miestä.

Kyllä se kaatuu aina rahaan. Jos ei käy töissä tienaamassa rahaa tai ainakin halua mennä töihin tienaamaan rahaa, ei naista kiinnosta. Taloudellinen hyöty on se mitä naisista 99% miehistä haluaa.

Vierailija
35/35 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap:llä on tarjota miehelle? Suostutko aina tarjoamaan seksiä sekä suostumaan kokeilemaan kaikkia asioita mitä miehesi toivoo? Takaatko pysyväsi hoikkana? Ethän ole yhtynyt ikinä tummaihoisen miehen kanssa? 

Huonosti olet palstaa lukenut. Nainen on se joka saa vaatia ja mies on se jonka alennuttava kaikkiin naisen ahneisiin vaatimuksiin, joissa keskeisimpänä on aina raha. Sitten mies narsisti, sovinistisika, jos ei alennu naisen vaatimuksiin. Vielä pahempaa on se, jos mies itse kehtaa vaatia jotain naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme