Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HEINIKSIEN to-pe

13.04.2006 |

Onkos jo jollakulla ollut huomattavia mieliala vaihteluita? Itelläni välillä ottaa aivoon ihan tavallisetkin asiat tai ihmisten käyttäytymiset mihin ei ehkä normaalisti olis reagoinu juurikaan mitenkään.

Vaavi mennä potkuttelee massussa ihan mukavasti. Kysyin neuvolasta et miksi mulla ei ole ollu lääkärineuvolaa ni selvis että sillon ihan alussa kun selviteltiin että olenko raskaana,sattui olemaan lekuri paikalla(rv6 tai 7,yleensä kait on vko12-13) joten se oli sitten niinku eka kerta ja toka onki sitte joskus tossa kolmen neljän viikon kuluttua.

Tälläkertaa ei muuta. Hyviä pyhiä kaikille!

SurinaS ja 25+0

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri ja juuri selviämässä influenssasta, huomenna jo viikon ollut. Aivan karmea tauti enkä toivoisi kellekään!

lääkäri sanoi, että nyt raskaana ollessa vielä rajumpi :(

Mielialavaihteluista: Ei sen kummempia, no nyt sairaana itken tosi herkästi kun muutenkin paha olla, eikä paljoa tarvitse kun itku tulee.

(Eilen oli kaiken huippu, kun 3.v halusi istua juuri siinä sohvalla, missä minä kipeänä makasin, ja tyrkki minua pois, aloin itkemään...!)

No, lopettelen lyhyeen kun tuntuu että pakko mennä taas lepäämään!

Ras-mam rv 25+0

Vierailija
2/17 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne.Enemmän olen sivusta seurannut ja lukenut kirjoituksianne!

Kiva kun alkaa miehelläkin pääsiäis loma ja sitten ensviikko vielä kokonaan lomaa,kun lähetään perhelomalle kuusamon tropiikkiin...

Sitä tässä kovasti odottelen siis sunnuntain lähtöä.Siellä täys hoito ,joten ei mitään ruoanlaittoa eikä kotihommia.Mikäs sen mukavampaa=)

Millaisia raskaus vaivoja muilla ollut???

Mulla ollut issiäinen aika pahana välillä,nyt ei niin pahana.

Ja sitten yhtä jalan suonta särkee aivan kauheesti välillä.Ei ole ainakaan vielä suonikohju,toivottavasti ei tulekkaan... Ne ei mitään kauniita ole=)

Maha kasvaa ja paino nousee mukavasti...välillä vähän huolettaa tuo ruokahalu.Siinä sit painoki nousee ku tekee mieli syödä kaikkee. Välillä pitää ottaa ihan niskasta kiinni itseä ton syömisen suhteen=)

paljonko muilla tullut painoa? mulla 7kg jo,ja sen tietää että lopussa sitä varsinki tulee...

ekalta tuli 14 kg ja tokalta 13 kokonaisuudessa,mutta kun pieni ihminen on niin se näkyy=)=)

No mukavaa odotusta ja pääsiäistä kaikille ja voikaa paksusti=)

t,ma81ma 26+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kahden vaiheilla käynkö pyykkivuoren kimppuun vai tulenko nettiin ja täällä ollaan.

Eilen oli puhetta noista allergioista ja just toiselta palstalta huomasin vihjeen uudesta nenäsumutteesta, jota vois käyttää raskaanakin ja tietoa pitäis löytyä www.nasaleze.fi sivuilta. En ite vielä käynyt katsomassa, mutta täytyy ottaa selvää.

Sitten mielialavaihteluista, niin kyllä mä ainakin huomaan että välillä olen ihan raivopäänä, kun kaikki ärsyttää ja toisaalta herkkänä kaikelle mielipahalle. Toivottavasti se nyt johtuu van tästä raskaudesta eikä esimerkiks iän tuomasta " henkisestä kasvusta" .

Mä en haluais olla mikään pirttihirmu, vaikka tällä hetkellä taidan olla.:)

Jaa, kyllä kai se täytyy tuon pyykkivuoren kimppuun käydä ennenkuin se hautaa mut alleen.

Hyvää alkavaa pääsiäistä kaikille!

Meriaani rv 26+4

Vierailija
4/17 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kommentoin tota sun suihke-löytöä, se on luontaistuote. Luontaistuotteita ei testata niin tarkasti kuin lääkkeet testataan. Kannattaa siis olla varovainen kaikkien luontaistuotteiden kanssa, ainakin raskaus aikana. Onhan niissä tietenkin ihan ok tavaraakin, mutta...

Rva-Kevät 28+

Vierailija
5/17 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa pitkästä aikaa.

Tänne ei olotilassa muutoksia ole ollut niin en oo kirjoitellutkaan.

Tänään aamulla piti olla neuvolalääkäri mutta lääkäri olikin sairastunut joten menen häntä sitten tapaamaan 2 viikon kuluuttua. Kävin kumminkin antamassa pissanäytteet yms.

Terkka sitten katsoi verenpaineet ja muut. Vauva potki kovasti anturia kun sydänääniä kuunneltiin ja vaikutti nyt olevan pää alaspäin.

Sf-mitta oli 27cm.

Noista Kelan lapuista. Sain päätökset jonkun aikaa sitten ja selvähän se etten Neasta enää mitään tukia saa kun äippäloma alkaa. Mutta jos olisikin jäänyt tuo kelan paperisota siihen.

Mies lomautettiin helmikuussa ja haimme sitten asumistukea maaliskuun alusta alkaen, meidän tuloina on miehen työttömyyspäiväraha (ei todellakaan suuri) ja minun kodinhoidon tuki. Tänään tuli päätös, asumistuki 100¿ !!! Siellä on Kelassa fiksusti päätetty että tienaan bruttona 12kk (1.3 alk) aikana suurinpiirtein 750 ¿/kk. Mikä taas ei todellakaan ole mun tulot nyt (tällä hetkellä 400¿/kk) eli johonkin päätyy nuo 350¿ eikä ainakaa mun tilille. Antoi kyllä mulle valituslapun mukaan mutta sanoi suoraan että tälläsiä nää pykälät on että turha odottaa asiaan muutosta ja että älä nyt tälläisen raha-asian takia hermostu raskaana ollessa.

Lausuttuani pari ärräpäätä, rauhotuin ja totesin ystävällisesti virkailijalle että etkö itse hermostuisi (raskaana tai ei) jos sinulle jäisi vuokranmaksun jälkeen rahaa kuukaudeksi 350¿, siitä maksaisit loput laskut ja yrittäisit ruokkia 3 ihmistä??????????? Meni hiljaiseksi ja sanoin että niin se meidätkin melko vaisuksi vetää. Kiitos vaan ja näkemiin.

Anteeksi tämä valitusvirsi mutta eka kerta kun purnaan tätä muualla kun miehen kanssa ja rupesi pikkuhiljaa keittämään joten oli höyryt päästettävä pihalle. Eihän tämä Kelan virkailijankaan vika ole mutta ärsytti tuo hermostumiskommentti.

Nyt lopetan ennenkuin rupee taas hermostuttamaan kun miettii koko ajan tuota asiaa.

Ehkäpä seuraavalla kerralla on enemmän positiivista kerrottavaa ja toivottavasti mieskin pääsisi pian palaamaan takaisin töihin.

Riikka rv 26+2 & Nea 01/05

Vierailija
6/17 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin eilen siellä neuvolassa lääkäriä katsomassa. Puhuttiin siitä mun siitepölyallergiasta. Se määräsi mulle jotain tabletteja ja sanoi et niitä voi ihan hyvällä omallatunnolla syödä. Lääkäreiden käsiala kun on mitä on niin en tiedä mitä tossa reseptissä lukee... Lääkkeen nimi on ceti...gin tai jotain:) Sanoi et ne on zyrtegin tapaisia, mut turvallisempia. Aattelin et voinhan minä hakea pienen pakkauksen noita ja ottaa sit jos oikeen pahalta tuntuu. Minulla kun ei ole kokemusta ennestään raskaanaolosta, niin en tiedä miten tämä mun allergia käyttäytyy. Olis ihanaa jos olis helpompi kevät/kesä tulossa. Pianhan tuo selviää...

Minulla ei ole kauheesti ollut raskauteen liittyviä ahistuksia/kivistyksiä. Joskus kävellessä pistää kivasti mahaan (samanlainen tunne kuin kylkeen pistää, mut pistää vaan mahaan).

Sitten kun mulla on istumatyö, niin se on alkanut tuntumaan kurjalta viime viikkojen aikana. Kylkiä pakottaa kivasti kaheksan tunnin istumisen jälkeen. Pitäis varmaan nousta useammin seisomaan ja käydä jalottelemassa. Mutta nämä kait on niitä normaaleja kolotuksia mitä näillä viikoilla kuuluukin olla.

Mieliala ei ole kauheesti vaihdellut. Muutamana päivänä on kyllä tässä tullu harmistuttua aika pöhköistä jutuista. Oliskohan se ollu viime viikolla kun satoi vettä oikeen urakalla ja mun piti koiran kanssa lenkille lähteä. No minä pengastin kääpista mun sadeasut, joita on kaksikin. No tietty ei kummankaan puvun housut menny enää mun jalkaan. Manasin kauheesti... Eihän mahalle saa kiukkunen olla, mut sillä hetkellä harmitti kauheesti et maha oli kasvanu. Tietty tympäs jo ajatus vesisateeseenkin lähtemisestä.

Toinen huono päivä oli eilen kun olin taas koiran kanssa lenkkeilemässä ja tiet oli vielä paikkapaikoin kauheena. No koiraa tietty alko sitten kutkuttamaan aina kun oli oikee kurjan näköistä. Ei muuta kuin pitkälleen vaan kurakkoon ja raps raps. Teki näin vielä pariin kertaan. Kyllä minä moluutin koiralle, eikä se tietty ymmärtänyt yhtään et mikä mua ahisti. Elikkä ihan hukkaan meni mun manaukset;) No onneks näitä huonoja päiviä ei usemmin ole ollu. Isäntä ja koira ovat päässeet aika vähällä;)

Mukavaa pääsiäistä kaikille heiniksille!

Netta rv 26.1

Vierailija
7/17 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tarttenut kertoa, kun äiti kerkesi kysymään, tuleeko meille vauva :D

Hyvin se sen otti, hiukkasen on ollut hiljaisella päällä ja " väittää" arvanneensa jo viimeksi, kun kävivät, mutta eipä ole kysynyt kuitenkaan mitään..Mutta ei siis mitään sotaa syttynyt vaikka sitä niin kovasti pelkäsinkin. Eikä se toisaalta yhtään haitannut vaikka näin myöhään kertominen menikin..Kerkeehän se vielä aloittaa sen hössötyksen ja kun muutenkin on ollut välillä vaikeaa tuon ukon kanssa.

No, en sitten joutunut viime yönä kätilöksi ja nyt siellä sitten anoppi vahtaa Lilliä ;) No, ihme on jos se tällä aikaa poikii. Kun kuitenkin jo kotiudutaan lauantaina ja menen ne sitten hoitamaan..Ja onneksi ne rippijuhlatkin on melkein naapurissa niin ei haittaa vaikka sunnuntainakin poikisi..

Äiti oli ostanut mulle sähkövatkaimen synttärilahjaksi, kuten lupasikin :) Entinen kun otti lopputilin ja nyt on yritetty pärjätä anopin kanssa samalla..

Mutta nyt tuli pikkusisko töistä..pitää lähteä sitä kiusaamaan ;)

~suviande ja öttiäinen 28+6~

Vierailija
8/17 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun on nyt 4pv vapaa!! Saa ihan kunnolla nukkua sataan asti aamulla...jos vain lapset antaa.

Neuvolassa kävin ja kaikki ok. Oikein kunnon potkuja antoi vauveli ja th nauroikin, että läpi kait se tulee... painoa on tullut kiitettävät melkein 7kg...hui nyt jo??

Tulen sit vaikka vk.lopun aikana rupatteleen enemmän, mut ruoan laittoon!

mutsi ja 27+5

Vierailija
9/17 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neppe 05. Ilman muuta teet oikaisuvaatimuksen. Ja jos tuntuu, että niitä lappuja on itekseen vaikea täytellä, niin ilmaista oikeusapua pitäis kyllä olla saatavilla. Sitä en osaa sanoa, mistä, mutta kunnasta voi kysyä ja joillain pankeilla on myös sellainen systeemi

Kävin eilen sokerirasitustetissä ja hyvät oli arvot onneksi. Paastoarvo 4.0, sitte 6,4 ja 5,8.

Joo. Tunteet heittää häränpyllyä. Tosi helposti raivostuttaa tai itkettää milloin mikäkin. Vaivoja on ollu enemmänkin, mutta tällä hetkellä ihan hyvä tilanne.

Toivottavasti masuasukit pysyy vielä kasvamassa.

Hyvää pääsiäistä kaikille!

T@hti rv 26+4

Vierailija
10/17 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa kevät todellakin vihdoin näkyä! Ensimmäiset merkit istuttamistani tulppaaneista on jo näkyvissä. Ihanaa, eipä enää kauan aikaa kevääseen ja kesään.

Mulla on ollut jonkin verran mielialavaihteluita (vai oisko sittenkin niin, että ne pistää useammin raskauden piikkiin?), mut ei kuitenkaan mitään pirttihirmuoloa. Joskus on vähän herkkä olo, ja musta tuntuu, että itkeskelen useammin kuin ennen tätä raskautta. Eniten jurppii tällä hetkellä se, että tuntuu ettei nuo miehet joudu mistään luopumaan meidän ollessa raskaana! Älkää ymmärtäko väärin, en vaihtaisi tätä mistään hinnasta pois, mutta tuntuu välillä yksinäiseltä, kun mies vain jatkaa menoa melkein entiseen malliin. Voi olla, että se on joskus kieltäytynyt jostain sen takia, etten mä ole voinut/halunut osallistua, mutta sitten itsellä tulee marttyyri-olo, kun tuntuu että se jää kotiin vain mun mököttämisen takia. Olen kuullut näistäkin tapauksista, jotka kieltää mieheltään juhlimisen tai jotain muuta koska itsekin joutuu kieltäytymään. Mielestäni ei sekään ole oikein (eika toimisi), vaan miesten pitäisi itse tajuta asia. Ehkä mua vähän pelottaa sekin, että se jatkuu vauvan syntymän jälkeen, vaikka luulen että sitten rauhoittuu. Muuten meillä menee kaikki tosi hyvin; mies osoittaa paljon kiinnostusta vauvaa ja mua kohtaan ja on odotuksessa innolla mukana.

Miten te, hyvät heinikset, pidätte nyt hauskaa kun maha ja raskaanaolo vaikeuttavat menoa? Itse en ainakaan yhtään tykkää mennä tunkkaisiin ja ahtaisiin paikkoihin ihmisten tuupittavaksi, vaan mielummin jään kokonaan kotiin. Yhdessä käymme syömässä melko usein ja leffassa joskus (yleensä kyllä istun mahd. lähellä ovea, että pääsee vessaan..). Vielä kun ensimmäistä odottaa, on aikaa tehdä näitä asioita, joten yritän ottaa mahdollisimman paljon irti tästä kahdenkeskisestä ajasta.

Muuten on ollut tosi energinen olo, ja tekisi mieli tehdä kaikkea vauvaa varten. Ehkä tässä pääsiäispyhien aikana saa paljon aikaan kun en ole minnekään erityisesti menossa. Minäkin olen edelleen käynyt jumpassa ja mustakin tuntuu et saan paljon katseita osakseni. Voimia niille, jotka eivät voi/jaksa enää niinkään olla aktiivisia! Aion itsekin käydä vain niin kauan kuin tuntuu hyvältä.

Hyvää pääsiäistä kaikille!

Rv 26

Vierailija
11/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran ei oikein nukuta joten jostakin kumman syystä oli pakko tulla luuhaamaan tänne :)

Tosta huvittelusta näin massun kanssa. Itekkään en oikeen jaksa lähteä mihinkään tunkkaseen bilepaikkaan ja välillä tuntuu ettei kaverit oikeen tajuu miksi tai sitte se on omassa päässä muokkautunu niin. Pikkusen tulee sellanen olo että jää taas jutuista ulkopuollelle kun ei voi/halua mennä niin kuin ennen kun joteski tää raskaus jarruttaa. Ei pidä ymmärtää vääri,olen todellakin iloinen masuasukista kuten miehenikin mut välillä vaan tulee sellanen olo että kaipaa pikkusen sitä entistä touhua/säpinää sillon tällön. No,uusi kiva juttu mikä mieltäni on nostanut ja irrottanut arjesta on Nia. Uskon että tätä voin harrastaa niin kauan kuin muutenkin liikkuminen onnistuu ilman kipuja ja muuta. Siinä yhdistyy tanssi,muutamien kamppailulajien liikkeet,hengitys harjoitukset ja mukava musiikki. Vaikeeta ei ole ja jokainen voi omien tuntemusten pohjalta liikkua hillitysti tai kovemmin,hien siinä saa pintaan jos vaan haluaa eikä tule tunnin jälkeen rääkättyä oloa. Lisää asiasta pitäs saada www.nia-nia.com,www.niafinland.com. En ole sivuilla ite käyny mutta tollaset näky olevan prosyyrissä minkä otin mukaan jossa selostetaan Niasta.

Massussa taas mukavasti möyritään :)

Aamupäivän jatkoa kaikille. Saatan taas tulla illemmalla katteleen mitä muille kuuluu kun ite näin suht aikasin täällä käväsin.

SurinaS rv25+1

Vierailija
12/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkailin tuossa kamoja kun olen esikoisen ja siskoni kanssa lähdössä reissuun minun mummolaani 150 km päähän. siskoni lähti ulkoiluttamaan esikoista jotta saan rauhassa pakata. eipä yhden yön takia kummasia tartte pakkailla.

tuosta juhlimisesta. tässä raskaudessa on tullut sellaisia hetkiä et ois niin kiva päästä baariin juhlimaan. johtuu varmaan siitä et en kerennyt hirveesti juhlia raskauksien välillä kun imetin vielä viime keväänä.

meillä mies saa juhlia juhlapyhinä ja muulloinkin. en oo hänen menojaan hirveesti kieltänyt. eilen lähti kaveriporukalla mökille pariksi päiväksi ja mä oon sitten tänään lähdössä reissuun.

masuun ei ihmeitä kuulu potkujen ja kasvamisen lisäksi. mulla oli sf-mitta huikeat 28cm mitenkähän isoksi vielä kerkee kasvaa. monena yönä olen herännyt huonoon oloon kun olen vahingossa kääntynyt selälleen. eikös ne sano et ensin tulee huono olo äitille ja vasta sitten vauvalle. mä oon onneksi herännyt aina huonoon oloon ja sitten paniikissa kääntynyt kyljelleen ja yrittänyt herätellä vauvaa potkimaan.

sassa 28+3

Vierailija
13/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa vaan toivottamaan pääsiäiset teille! Ei masussa kummempia mölinöitä. Vaaveli käänty viime yönä pystyasentoon poikittaisasennosta. Herään aina noihin pyörimisiin.

Joku kyseli hetki sitten H&M:n mammafarkuista. Mulla on kans sellaiset jossa resori menee masun yli. Ne on alkanu nyt vasta pysymään mun jalassa! Eli kun masu kasvaa niin sitä paremmin pysyy, vaikka pian ei taida resori yltää yli... Sen huomasin ettei ne pysy sitten ainakaan jalassa jos ei oo paitaa alla. Pelkkää ihoa vasten ne luistaa.

Miepäs tästä lähden tiskaamaan ja munia ettimään ;) heh

AnnaMaria rv 26+2

Vierailija
14/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen tokassa lääkärissä. Sf mitta oli 24. On keskikäyrän alapuolella. Tulossa pieni ihmeinen. Painoa on tullut nyt 2.5kg. Käskivät syömään enemmän. Jaa. Ei vian maistu ruoka niin hirveästi. Kyllä syön luonnonjugurttia kamalasti, ja ihan normaalia ruokaakin. Pääasia oli että kohtu kuitenkin kasvaa vaikka hitaasti. Sykkeet oli ok ja muutenkin kaikki ihan ok.

Sain kaverilta lainaksi ihania äitiyshousuja ja yhden hameenkin. Tulee varmasti käyttöön. Itse hänkin saa vauvan kesällä mutta ei enää mahdu noihin vaatteisiin. jipii. mä mahduin.

vielä 6 viikkoa töitä. Pitäis alkaa palauttaa se pakkaushakemus ja rahahakemus. Vo kun ne jo alkais jakaa uutta.

Vierailija
15/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin melkein ;)

Juu, keskiviikkona oli vielä kipeitä supistuksia, mutta vain muutama ja tänään ei ole ollut yhtään. Supistelee kyllä, mutta kipua ei ole tiistain tapaan, eikä ne ole säännöllisiä. Olen kyllä tänään ollut suurimman osan ajasta ihan sängyssä. Nousinkin vasta 9.30 ja jo 11 jälkeen painuin takaisin aamupalan ja suihkun jälkeen. Nyt olen ollut istumassa noin tunnin ja rupeaa nukuttamaan jo ihan kamalasti...

Mun maha on nyt pullahtanut taas jotenkin ja tänä aamuna huomasin, että viimiset sopivat sisähousut eivät enää sovi. Äiti on onneksi menossa huomenna kaupunkiin ja lupasi hakea jotkut mammamalliset trikoopöksyt. Jouduin kaivamaan miehen vaatekaapista aivan kamalat ilmavoimaverkkarit, joita olen ollut heittämässä roskiin het monta vuotta, mutta niillä on kuulema tunnearvoa *ei voi käsittää* Vielä ei ole mies käynyt kurkkaamassa täällä, varmaan tikahtuu nauruun...

Aamulla eskari kävi opettelemassa ilman apupyöriä pyöräilyä, mutta kuulema rupes pinna käryämään. Mutta eiköhän se tänä kesänä jo rupea onnistumaan. 4v väritti katuliiduilla upean koristeen etupihalle :) Keksittiin miehen kanssa, että piilotetaan sunnuntaiaamuksi pikkumunia ympäri yläkertaa eikä puhuta lapsille mitään. Katsellaan sitten ilmeitä kun niitä rupeaa löytymään :) Ne munat kerätään ruohon sekaan koristeeksi :)

Mutta nyt ei enää maha tykkää istumisesta. Rauhallista pääsiäistä kaikille sitä viettäville!

Heddastiina ja Inkkari 28+0.

Vierailija
16/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Vielä ei mitään kummempia ole sattunut. Itse asiassa, taitaa olla tää perjantai 13. mun onnenpäivä, sillä ajoin ajokortin ekalla yrityksellä (ja mielettömän monella virheellä) läpi juuri tänä päivänä vuonna 1997:)

Aamusta tehtiin vähän pihahommia, käytiin puistossa jne. ja mua on alkanut iskias-hermo vaivata tuolla oikealla pakarassa! hittolainen. En uskaltanut salillekaan, kun äityy vielä pahemmaksi. otinkin sen sijaan päikkärit pojan kanssa ja tekikin hyvää! Nyt ovat meidän perheen ukot uimahallissa ja mä jäin pakkailemaan huomista lähtöä varten. Ihanaa, kun lupasivat pohjoiseenkin aurinkoista!

Minulla on jatkuva huoli mahatyypistä, sillä hän on niin kovin rauhallinen aina. Ollut kyllä alusta asti ja silti kaikki ollut hyvin ultrissa yms. Tänäänkin on pieniä, hentoja potkuja ja tönäisyjä tuntunut, mutta pitää aina ihan kuullostella ja pysähtyä, muuten ei niitä huomaa. Mikä lie kirppu siellä kasvaa:) Maha on kuitenkin jo iso, joten kaippa siellä kaikki on ok.

Jännä, miten sitä vielä huolestuu ja panikoi, vaikka toista jo odotellaan. Ekan kanssa kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä, ettei oikein tiennyt, mikä kuuluu asiaan ja mikä ei.

Mulla mielialat vaihtelee kyllä paljonkin. Lähinnä loukkaannun helpommin ja itken tietty. Olen loukkaantunut pojallekin (1v11kk) muutaman kerran jostain ihan naurettavasta syystä:)

Huomenna lennetään siis Kittilään ja vietetään kokonainen viikko perheen kesken lapin hangilla:)

Mukavaa ja kaunista pääsiäistä kaikille!!

sitruska ja Irmeli rv 27+5

Vierailija
17/17 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen näköjään enemmän sekaisin kuin kuvittelinkaan:)

sorkke, girls!