Ennustuksista...:)
Itseänikin naurattaa aloittaa keskustelu tällaisesta aiheesta, mutta kaikkea hömpänpömppää sitä tulee mieleen:):). Oletteko kysyneet syntyvän lapsenne sukupuolta/lapsilukuanne e-mail-ennustajilta (esim. Madam Mamma ja muut) ja kuinka hyvin ennustukset ovat pitäneet paikkansa?
Bluewish
*pääsiäis(noita)tunnelmissa*
Kommentit (31)
mutta etsinpä käsiini Madam Mamman minulle lokakuussa 2002 laatiman ennustuksen (olin raskaana ja lasekttu aika 30.lokakuuta) sen verran uteliaisuutta kuitenkin aikoinaan löytyi:
" Korttieni mukaan toinen lapsesi on poika ja syntyy 7.11.2002. Lisäksi saat tytön heinäkuussa v. 2004 ja tytön heinäkuussa v. 2014"
Toinen lapsi OLI poika mutta syntyi monta pvää aikaisemmin, heinäkuussa 2004 meille EI syntynyt tyttöä sen enempää kuin poikaakaan. Eli eiköhän tämä ollut ihan hatusta koko juttu.... :)
Mayella 16+1
Täytyy myöntää että itsekin kysäisin tuolta Madam Mammalta... Eli poika olis tulossa 21.10. ja jäisi ainoaksi lapseksi.
:(
:(
Halusaisin ainakin 2 lasta.
Munkin mielestä toi on täyttä fuulaa - näyttää siltä, että hormonit sekoittavat pään ja saavat tekemään kaikkea hassua:) :)
Siis pyysin ennustajaelliltä ennustuksen, kun odotin kolmatta lasta. Ennusti tyttöä 19.1.2005 ja niin syntyikin (siis sekä sukupuoli että syntymäpäivä meni oikein). Lisäksi näki pojan 18.10.2007. Nyt olen raskaana ja laskettu aika on 21.10.2006 eli vuosi heittää, päivä ja kuukausi vois osua kohdalleen.
kirjaakohan nuo ennustajat ennustukset itselleen ylös? Laitoin kahteen kertaan madam mammalle viestiä ekasta puuttui laskettu aika joten ennusti että poika tulee ja että tyttö tulee maaliskuussa 2010
toiseen viestiin sain laitettua lasketun eli 2.10 ja vastasi että poika tulee 3.9.06 ja tyttö maaliskuussa 2010.
Hexu ja onni-ilona rv 15+3
kertokaa mihin pitää lähettää ja mitä että saa tollaisen ennustuksen??
en tosin usko siihen, mutta tahtoo kokeilla..
tipu ja osku 38+3
ennustajaelli@luukku.com
madam.mamma@luukku.com
Ja niihin tosiaan oma syntymäaika, laskettu aika ja monettako odottaa.
Lähetinpä tuolle Ellillekin viestin... Katsotaan mitä siellä sanotaan! Kiinalaisen kalenterin mukaan tulis tyttö ja madamen mukaan poika...
kirjotanko tosiaan vaan sähköpostiviestiin tiedot:
syntymäaikani
laskettuaika
eka lapsi
enkä mitään muuta, ei mitään: tahtoisin ennustuksen yms??
Mä laitoin ihan jotáin vaan että " voisit kuulemma ennustaa syntyvän lapseni sukupuolen, tässä tietoni: ...--Kiitos!"
Niin, oma synt.aika, MIEHEN SYNT. AIKA, laskettu aika ja monesko lapsi. Onnea:):)
Oli pakko munkin testata... ja olipas nopea tuo madam mamma. Laitoin nimittäin ehkä tunti sitten sinne viestin ja nyt jo oli tullut vastaus. Siinäpä sanottiin, että esikoinen on poika (niin ultrankin mukaan) ja syntyy 21.4. eli ensi perjantaina. Sitten lupaili vielä kolmea tyttöä sen lisäksi... niille syntymäajat oli heinäkuu 2008, tammikuu 2013, ja lokakuu 2015.
Nyt sit jännäämään kuinka oikeaan osuu tuo ensimmäinen... laskettu aika on 28.4.
Itse pyysin viimeksi ennustuksen ja arvatkaa mitä?
Piti paikkaansa, saimme pojan kuten hän ennusti! Tosin 6 päivää etuajassa hänen ennustuksestaan.
Toinen ennustuksen osio:
Saatte vielä tytöt vuosina se ja se, ei ole pitänyt paikkaansa.
Hän ennusti minulle kolme lasta vaikka en halua kuin kaksi ja kaksi on ehdoton maksimi!
Kiitos kun muistutit, taidankin mailata hänelle kun haluan tietää tämänkin lapsen sukupuolen!
... onko tuo ennustus ilmainen vai maksaako jotakin?
Saa nähdä miten käy osuuko oikein tämän kolmannen kohdalla!
Netti ennustajista ei ole kokemusta.
etä saan tytön 15.11.2006. laskettu aika on 19.11, joten katsellaan ;)
Mistä löytyy toi kiinalainen " ennustuskalenteri" ?
Mä bongasin tän osoitteen tuolta yhdestä toisesta pinosta:
http://www.geocities.com/huuhaat/testi2.html
Tuon kalenterin mukaan minä olen poika:)
Bluewish 12+2
Pakkohan sitä oli kokeilla ;)
Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö tulossa.
Madame mamma ennusti seuraavaa: 28.9. syntyy tyttö, 2010 syyskuussa toinen tyttö ja 2015 huhtikuussa kolmas tyttö :))
Voi että kunpa olisikin oikeassa ;) Meillä LA on 8.10 eikä vielä tietoa kumpi oikeesti tulossa, mutta tytöstä on todella vahva aavistus, vaikka esikoista odotellaankin.
Kaikkea sitä ihminen meneekin tekemään..heh :D
Mun pitäis muuten kanssa olla poika ton kiinalaisen kalenterin mukaan =D
...että elli ja madame vastaa?