Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusivuosi yksin, muita?

Vierailija
30.12.2017 |

Suunnitelmat peruuntuivat. Nyt olen uuden vuoden yksin.. Surettaa paljon.

Onko muita ketkä ovat yksin uvn? Oletteko omasta tahdostanne yksin? Mitä tekemistä keksitte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vielä edes ole suunnitelmia, kyllä tässä siis ehtii vielä!

Vierailija
2/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin (ja selvinpäin), kuten olen ollut viimeiset kymmenen vuodenvaihdetta.

.

Kuuntelen radiota ja katson ikkunasta kaupungin menoa. Nukkumaan käyn kymmenen maissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin viidettä vuotta putkeen, ei voi paljoa suunnitelmia tehdä kun en halua jättää koiraa yksin rakettipaukkeen keskelle.

Mietin kyllä jos vähän jotain poikkeuksellista tekisi, valvoisi vaikka keskiyöhön ja poksauttaisi kuohuviinin. Normaalisti nukahdan jo 21.

Vierailija
4/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksin. Ystäväni lähtivät mökille eivätkä pyytäneet edes minua mukaan..

Vierailija
5/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viimeiset 10 vuotta koirien kanssa yksin kotona. Syön herkkuja ja katson telkkaria. Vaikka ei olisi koiriakaan niin en lähtisi mihinkään, ei huvita tuolla kännisten pommittajien keskellä riskeerata terveyttä.

Vierailija
6/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Ei sureta, ei ole uutta. Voi olla että piipahdan alkuillasta yhden kaverin luona syömässä, mutta keskiyöllä ainakin olen yksin.

Vierailija
7/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen, kuten aina muutenkin. Taidan vaan istua katsomassa tv:tä tai sitten lähden juhlimaan jos oiekin innostun.

Vierailija
8/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarikännit Suomi-viinalla tai Tapiolla.

Vierailija
9/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen yksin. Ystäväni lähtivät mökille eivätkä pyytäneet edes minua mukaan..

Sellaisia "ystäviä".

Vierailija
10/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen. Minulla oli ennen aika laajakin ystäväpiiri, mutta vuosien varrella kaikki kaverini perustivat perheen ja jossain vaiheessa kävi niin, että minua ei enää ainoana sinkkuna kutsuttu yhteisiin tapahtumiin ollenkaan mukaan. Olin myös viime vuonna omissa oloissa koko illan. Asun Töölössä, niin luultavasti käyn vähän katselemassa raketteja ja juhlivia ihmisiä keskustassa ja sitten kävelen takaisin kotiin. Pakko kuitenkin myöntää, että tämä menossa oleva viikko on kyllä henkisesti vuoden raskain viikko :/

Vierailija
11/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin (ja selvinpäin), kuten olen ollut viimeiset kymmenen vuodenvaihdetta.

.

Kuuntelen radiota ja katson ikkunasta kaupungin menoa. Nukkumaan käyn kymmenen maissa.

Kadehdin unenlahjojasi! Itse en pysty nukkumaan siinä paukkeessa edes korvatulpat korvissa.

Vierailija
12/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin uutenavuotena, kuten aina muulloinkin. En kaipaa seuraa.

Vierailija
13/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen, mutten fyysisesti yksin. Mies touhuaa tuolla toisella puolella taloa omiaan. Ei viihdytä yhdessä. Tunnen olevani yksin.

-  N 49, naimisissa 24v., 2 aikuista lasta.

Vierailija
14/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi surettaa, ilta muiden joukossa.

Itse olen yksin ettei koirien tarvitsisi pelätä keskenään. Juon skumppaa ja syön jotain hyvää, varmaan katson jonkun leffan.

Vierailija
15/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi, koska haluan olla yksin.

Vierailija
16/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m36 kirjoitti:

Yksin olen. Minulla oli ennen aika laajakin ystäväpiiri, mutta vuosien varrella kaikki kaverini perustivat perheen ja jossain vaiheessa kävi niin, että minua ei enää ainoana sinkkuna kutsuttu yhteisiin tapahtumiin ollenkaan mukaan. Olin myös viime vuonna omissa oloissa koko illan. Asun Töölössä, niin luultavasti käyn vähän katselemassa raketteja ja juhlivia ihmisiä keskustassa ja sitten kävelen takaisin kotiin. Pakko kuitenkin myöntää, että tämä menossa oleva viikko on kyllä henkisesti vuoden raskain viikko :/

Olethan Jodelin Töölö-ryhmässä? Siellä on ainakin juttuseuraa meistä muista töölöläisistä :)

Vierailija
17/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jouduin olla yksin.. Ystävä perui uuden vuoden suunnitelmamme koska äitinsä sairastui mutta onneksi siskoni pelasti ja lähtee kanssani ulos.

Jos ap sinulla on sisaruksia niin ole heidän kanssa :)

Vierailija
18/18 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan