Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin rakastunut, etten saa nukuttua ja itkettää koko ajan

Vierailija
30.12.2017 |

Olenkohan ihan terve?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla taas tuntuu että en saa aikaiseksi mitään. Nukuttaa vaan ja tekisi mieli nukkua kuolemaan saakka kun ei ole syytä elää. Vaikka oikeasti päivät vaihtelee. Olen rakastunut ja tiedän sen mutta eipä taida joku olla niin minusta kiinnostunut joten kärsin sitten elämäni loppuun saakka. Kai se on näin tarkoitettu. 

Vierailija
2/6 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla taas tuntuu että en saa aikaiseksi mitään. Nukuttaa vaan ja tekisi mieli nukkua kuolemaan saakka kun ei ole syytä elää. Vaikka oikeasti päivät vaihtelee. Olen rakastunut ja tiedän sen mutta eipä taida joku olla niin minusta kiinnostunut joten kärsin sitten elämäni loppuun saakka. Kai se on näin tarkoitettu. 

Mistä tiedät ettei ole sinusta kiinnostunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaan masentunut

Vierailija
4/6 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei ole sinusta kiinnostunut?

Koska ei ikinä pyydä minua mihinkään ja käy ruokailemassa muiden naisten kanssa ja kertoo siitä minulle kuinka käy muiden naisten kanssa syömässä. En halua edes ajatella mitä muuta sielä tapahtuu. Eikä oikeastaan ole minun asiani vaikka olen mustasukkainen. 

Vierailija
5/6 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin rakastunut ja voi taivas kun välillä naurattaa ja välillä itkettää. Olen ollut rakastunut jo kuukausia. Nyt sitten mieskin sanoo, että rakastaa. Ihan hullun ihanaa.

Vierailija
6/6 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unenpuute lisää masentuneisuutta, ajatus ei juokse kirkkaasti ja muutenkin olo on lamaantunut. On aika käydä lääkärin juttusilla. Tilaa aika mahdollisimman pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä