Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vietätte huomista uuden vuoden aattoa? :)

Vierailija
30.12.2017 |

Itse suuntaan oikein kunnolla juhlimaan pitkästä aikaa. :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlimaan. Korkkarit kattoon ja skumppa auki! Tervetuloa 2018!!!

Vierailija
2/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kutsuttu ystäviä meille illanviettoon. Ainakin osa illasta on tarkoitus istuskella grillikodassa.

Lapsi on 18-vuotias, hän on menossa omien ystäviensä kanssa illan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammutaan raketteja ja kilistellään skumpalla.

Vierailija
4/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään erilaisia hyviä ruokia, drinkkejä jamuita juomia.ollaan kutsuttu pari ystävää meille kylään.

Vierailija
5/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona katon telkkaria ja kyylin vauva-palstaa.

Vierailija
6/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan silmät ristissä haukotellen että pauke lakkaa ja pääsee nukkumaan.

Vierailija
7/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, iltavuorossa. Olen valmiina auttamaan hätään joutuneita juhlijoita. Ja kokemukseni mukaan töitä tulee taas riittämään.

Sh

Vierailija
8/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla 7-23

Vierailija
9/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään jotain hyvää päivällä ja teen koiran kanssa pitkä lenkin. Kolmelta lähden töihin. Töistä tulen joskus illan aikana ja sitten saunotaan, syödään ja katsotaan telkkua äänet normaalia kovemmalla ja verhot ikkunoissa tiiviisti. Nukkumaan pääsen ehkä joskus kahden jälkeen yöllä kun pääsen ensin käyttämään koiran ulkona. Viideltä ylös ja töihin, aivan mahtavaa...

Vierailija
10/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona lasten kanssa. Kaupasta kävin jo hakeen kaksi aino -jäätelöpakettia, sipsiä ja alkoholitonta siideriä, joilla herkutellaan. Rakertteja lähdetaan keskustaan katsoon, jos saan nuo teinit liikkeelle. Toivoisin, että miesystäväni tulisi meille. Arastelee vielä, kun ei ole lasten kanssa vielä tavannut.

Vierailija
11/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan sen kummemmin. Nautin vapaapäivästä yksikseni. Vietin juuri jouluna monta päivää suvun seurassa ja nyt tahtoisin vain rauhoittua. Olen saanut kutsuja kavereiden illanviettoihin, mutta en jaksaisi millään olla sosiaalinen. Katson ylimmän kerroksen huoneistostani ilotulituksia, kuuntelen lempimusiikkiani sekä nautin jotain hyvää juomaa ja pientä naposteltavaa. Minulla vuoden vaihtumiseen liittyy usein pientä haikeutta, liittyen ikääntymiseen, sosiaalisiin ja yhteiskunnan paineisiin sekä liian nopeaan ajankuluun (ennen vuodet tuntui pidemmiltä).

Vierailija
12/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on uudenvuodenaatto tai uudenvuoden aatto. Ei sentään uuden vuoden aatto.

Vierailija
13/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittelen tinahöyryjä

Vierailija
14/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelen jokaiseen keskusteluketjuun kuvia näppyläihottumaisesta häpyhuulestani - :)

Vierailija
15/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti menee tässä sohvalla leffoja katsellen ja flunssaa parannellessa. Jos jaksaa niin ilotulitus käydään katsomassa kaupungilla.

Vierailija
16/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä, iltavuorossa. Olen valmiina auttamaan hätään joutuneita juhlijoita. Ja kokemukseni mukaan töitä tulee taas riittämään.

Sh

Minäkin olen sairaanhoitaja ja lähden huomenna erittäin ansaitusti juhlimaan kavereiden ja avopuolison kanssa.

Vierailija
17/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpariskunnalle kylään. Hyvää ruokaa, hyvää juomaa (!), Tanssia, rakenteiden ammuntaa yms. Viivytään varmaan iltapäivästä seuraavaan aamuun saakka. :D

Juhlin samalla irtisanoutumistani ja uudelleenkouluttautumista. Vuodelle 2018 odotukset on erittäin suuret, joten täytyy toivottaa se vuosi oikein kunnolla tervetulleeksi 😍

Vuosi 2017 oli oikein hyvä, mutta olen valmis vuoteen 2018, se olkoon vieläkin parempi 🙈

Vierailija
18/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväpariskunnalle kylään. Hyvää ruokaa, hyvää juomaa (!), Tanssia, rakenteiden ammuntaa yms. Viivytään varmaan iltapäivästä seuraavaan aamuun saakka. :D

Juhlin samalla irtisanoutumistani ja uudelleenkouluttautumista. Vuodelle 2018 odotukset on erittäin suuret, joten täytyy toivottaa se vuosi oikein kunnolla tervetulleeksi 😍

Vuosi 2017 oli oikein hyvä, mutta olen valmis vuoteen 2018, se olkoon vieläkin parempi 🙈

Rakenteiden ammunta kuulostaa aika vaaralliselta:)

Vierailija
19/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kauppakeskus Kaaren Prismasta tule tänä uudenvuoden aattoyönä Hihnaa? Olisi ollut mielenkiintoista analysoida ostoksia. Se edellinen ajankohta (itsenäisyyspäivä) oli vähän tylsä.

Vierailija
20/24 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan ohjelmasta en vielä tiedä, mutta katson ainakin Yle Teemalta "Illallinen yhdelle" -ohjelman perinteiden mukaisesti. Samalla nautin itsekin muutaman lasillisen ja snapsin. Skål!