Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvetti, olen taas jäänyt koukkuun av:hen

Vierailija
29.12.2017 |

Ei vittu oikeasti. Olin kuivilla useamman vuoden, mutta nyt olen reilussa viikossa repsahtanut tosi pahasti. Miten vitussa pääsen tästä taas eroon?
Aktiivimallin sijaan muuten voisi ihan ensin lopettaa av:n. Sillä voisi olla suuri merkitys työttömien aktivoinnissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi monta asiallista ja pitkää kommenttia ja mielipidettä kun kirjoitat ja huomaat sen lähetettyäsi että koko ketju on jo sen kirjoittamisesi aikana poistettu ja sivustona onkin "pääsy kielletty", niin kummasti vähentää kirjoitushaluja.  Ei viitsi kovin enään päiväkausia istuksia tyhjänpäiten koneella mielipiteitä kirjoittamassa jotka poistetaan lähes samantein tai ei ehdi tulla näkyviin ollenkaan.

Vierailija
2/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo ainut, jos lohduttaa :c

Vierailija
4/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän kyllä jää jumiin. Itsellä meni kesä täällä, Kele!

Vierailija
5/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan loistava palsta, todella hyvää ajanvietettä. Mulla tylsää ni tänne tuun.

Vierailija
6/6 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Alkoi jo vuonna -97, jolloin tämän esiaste oli säälittävä painetun Vauva-lehden mielipidepalsta nettiin laitettuna.

Välillä on ollut parempiakin kausia ja iha kuivillakin olen ollut. Tänä syksynä sitten sekakäyttöä av / HS kommenttikentät/ IL. / IS. Kauheaa kun paino nousee ja yöunet heikkenee. Ja ihan työssäkäyvä perheellinen ihminen olen, silti pystyn roikkumaan tunteja täällä joka päivä, nytkin sängyssä heti herättyäni, vaikka oikeasti haluaisin olla jo jalkeilla ja muissa puuhissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme