Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kaupan karkkihyllyllä kun mies puristi naisensa takapuolta, siis kouraisi ihan kunnolla välittämättä muista.

Vierailija
29.12.2017 |

Heillä oli lapsikin, varmaan joku 11-13v ostamassa karkkia. Perheenä olivat liikenteessä.

Jotenkin hassua vaan miten joku uskaltaa noin avoimesti puristella toista perseestä, vaikka olisikin oma kumppani. Noin avoimella paikalla. 😁

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tätä itsekin. Ohimennen ja mukamas salaa. Ei vaimo ole toistaiseksi ainakaan valittanut.

Vierailija
2/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois ihanaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nainenkin oli lappamassa karkkeja pussiin kun mies yhtäkkiä tuli selän taakse ja puristi pepusta. Nainen ei ollut millänsäkkään jatkoi vaan karkkien kauhomista.

Supatti korvaan varmaan jotain tulevasta illasta tai näin ainakin kuvittelin kun jotain näytti naiselle sanovan samalla, kun kouraisi häntä pepusta. Ap

Vierailija
4/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nainenkin oli lappamassa karkkeja pussiin kun mies yhtäkkiä tuli selän taakse ja puristi pepusta. Nainen ei ollut millänsäkkään jatkoi vaan karkkien kauhomista.

Supatti korvaan varmaan jotain tulevasta illasta tai näin ainakin kuvittelin kun jotain näytti naiselle sanovan samalla, kun kouraisi häntä pepusta. Ap

Siis mies supatti...

Vierailija
5/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tapahtuu kassajonossa. Nainen menee edellä ja mies lääppii minkä ehtii.

Vierailija
6/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se meidän perhe... Me kyllä miehen kanssa käydään toistemme ahteriin kiinni ihan sumeilematta julkisillakin paikoilla :-D

Ei tosin mitenkään seksi-mielessä, lähinnä se on sellaista toisen olemassaolon ystävällismielistä tunnustamista ja kiintymyksen osoittamista (eikä tarkoitettu muiden mielenrauhaa järkyttämään).

Ja se supattaminenkin voi ihan hyvin liittyä vaikka parkkimaksun unohtamiseen.

Vierailija
7/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiehen soidinkutsu - kouraisu perseestä karkkihyllyllä.

Vierailija
8/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin mies koskettelee takamukseen, vaikkapa kun otan ruokaa edellä buffet-pöydässä. Kai sen aina joku joskus huomaa.

Vierailija
9/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt varmaan jotain jonka vuoksi feministit haluaisivat tuon miehen vankilaan, mutta en nyt keksi mitä, koska en ole feministi

Vierailija
10/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supatti varmaan, että elä osta karkkia, ettei ahteris leviä.

Vierailija
11/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ihan normaali tilanne.

Vierailija
12/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supatti varmaan että, ”jos säkin kerran saat herkkua niin munkin pitää saada”, tai ”kauhaise sä vähän sieltä, mäpäs kauhaisen täältä”. 😁

Vierailija
13/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tollanen siis kaikista ihan normaalia? :D Mä en yhtään tykkäisi jos mun mies puristelisi mua perseestä julkisilla paikoilla niin että joku voi nähdä.

Vierailija
14/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppoihin pitäisi hommata metoo-robotit jotka syöksyisivät rankaisemaan kaikenlaisista seksuaalisista ahdisteluista. Ehtii sitä kotonakin ahdistella mikäli se tapahtuu naisen tahdosta.

Vierailija
15/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perä on naisella siksi että siitä puristetaan, mitä siitä.

Vierailija
16/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joskus kourinut ja joskus minä. Puristellaan toisiamme tosi usein ohitellessa kotonakin, kaupassa ei aina muista edustaa kovin virallisena. Harrastamme aika rankkaa huumoria, ja nolommissa tilanteissa olemme varmasti olleet sen vuoksi.

Eikö palstalla muuten joku mamma joskus kertonut, että puristi vahingossa pakarasta vierasta asiakasta, kun luuli tätä miehekseen?

Vierailija
17/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tossa nyt ole mitään ihmeellistä kun mies oli naisen kumppani. Mua tuli joskus kaupan hyllyjen välissä yks tuttu mies, ei siis oma mieheni, kourimaan perseestä. Meinasin ihan oikeesti täräyttää sitä nyrkillä ku olin niin järkyttyny.

Vierailija
18/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ja moukkamaista. Kaikelle on paikkansa eikä se aina ole toisten silmien edessä. Olin kerran häissä kirkossa ja kun seremonian jälkeen noustiin ylös hääparin kävellessä ulos, pääsin todistamaan miten edessä olevan pariskunnan mies lääppi naisensa pakaroita.

Vierailija
19/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt varmaan jotain jonka vuoksi feministit haluaisivat tuon miehen vankilaan, mutta en nyt keksi mitä, koska en ole feministi

Äh, tuki nyt suusi.

Vierailija
20/29 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa ja moukkamaista. Kaikelle on paikkansa eikä se aina ole toisten silmien edessä. Olin kerran häissä kirkossa ja kun seremonian jälkeen noustiin ylös hääparin kävellessä ulos, pääsin todistamaan miten edessä olevan pariskunnan mies lääppi naisensa pakaroita.

Samaa mieltä. Pieni hipaisu pepusta julkisesti on mielestäni ok, mutta todella etovaa katsella jotain kourimista.

Ja kyllä meilläkin joo kouritaan ja läpsitään, mutta kotona tai sitten niin ettei ainakaan suoraan toisten naaman edessä vaan "salassa".

No, sikoja riittää. Taitaa olla jopa muodissa olla mahdollisimman sikamainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä