Mikä minussa saa naiset kiinnostumaan?
Olen tässä matkan varrella huomannut sellaisen asian, että jostain syystä luonteeltaan tietty naistyyppi kiinnostuu minusta muunlaisia luonnetyyppejä useammin. Mistä ihmeestä tämä voi johtua? Olen "aina" ollut pääasiassa asiallinen ja aina asiani hoitava, avoin, työkuvioissa "tekevänä" tunnettu ja yhtä pitkää ja kahta lyhyttä suhdetta lukuunottamatta aika "yksinäistä" elämää viettänyt. On kuitenkin niin, että minusta kiinnostuneissa naisissa jopa päällepäin ja ulkoisesti ns. koviksina esiintyvät naiset ovatkin olleet käytännössä pohjattoman epävarmoja, mistä johtuneisiin syihin asiat ovatkin sitten lopulta pääasiassa kaatuneet.
Osaatko näin näkemättä heittää mikä ihme minussa voi olla se, että tunnun vetävän puoleeni juuri tuollaisia naisia, jotka ovat erityisen epävarmoja? Olenko vain sen näköinen, että minun kanssa voisi nuolla haavojaan?
Muutaman todella täysipäiseltä vaikuttavan naisen kanssa on ollut pientä kepeää flirttiä, mutta harmikseni he ovat suhteissa, joten eipä ole heistä meikäläisen poiskorjaajaksi :D
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ilkeitä viestejä Ap:lle. Sanoisin samaa kuin aiempi vastaaja, että olet vakaa ja turvallinen mies. Epävarmat naiset hakevat sinusta turvaa?
Mitä turvaa saa sellaisesta, joka katsoo olevansa toista parempi ja käyttäytyy sen mukaisesti? Mitä ilkeää vastauksissa on, vaikka ne eivät sinua miellyttäisikään?
Kuka tässä katsoo olevansa muita parempi? Korkeintaa nuon muutamat vastaajat. Yksi ja sama kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vakaa ja turvallinen. Ole hyvä 😊
No kiitti... kait. Helposti vain tulee se hyväksikäytetyksi tullut-fiilis kun pohjattoman itsevarmuuden omaavia sattuu kohdalle ja tuntuu että täytyisi antaa enemmän kuin saa...
Öö, jos on itsevarma ja omaa terveen itsetunnon, niin ei vaadi toiselta yhtään sen enempää kuin on itsekään valmis antamaan. Taidat olla sinäkin hukassa.
Oho :D Ajattelin tietenkin tuota kirjoittaessani pohjattomalla itsevarmuudella loogisesti pohjatonta epävarmuutta, kuten aloituksessa mainitsin. Mutta kiitti kuitenkin, en usko itse olevani kovinkaan hukassa!
Ap
Oho :D sussa selkeesti yhdistyy lapsellisuus epävarmuus ja liian suuret luulot itsestäs.
Näin. Juuri näin luonnehtisin sälliä, jonka kanssa seurustelin ja josta aiemmin viestissä kerroin. Tosi paljon aloittajan kaltainen. Onneksi kuitenkin löysin (jo erottuamme, sällin aloitteesta, kun en ollut tarpeeksi tasokas hänelle) tasapainoisen aikuisen miehen, jolla ei jatkuvasti ollut tarve korostaa omaa laadukkuuttaan ja erinomaisuuttaan eikä vähätellä muita.
Huonoitsetuntoinen kumppani on yhtä raskas kuin alkoholisti. Usein löytyy yhdessä ja samassa paketissa.
Mitä turvaa saa sellaisesta, joka katsoo olevansa toista parempi ja käyttäytyy sen mukaisesti? Mitä ilkeää vastauksissa on, vaikka ne eivät sinua miellyttäisikään?