Mikä minussa saa naiset kiinnostumaan?
Olen tässä matkan varrella huomannut sellaisen asian, että jostain syystä luonteeltaan tietty naistyyppi kiinnostuu minusta muunlaisia luonnetyyppejä useammin. Mistä ihmeestä tämä voi johtua? Olen "aina" ollut pääasiassa asiallinen ja aina asiani hoitava, avoin, työkuvioissa "tekevänä" tunnettu ja yhtä pitkää ja kahta lyhyttä suhdetta lukuunottamatta aika "yksinäistä" elämää viettänyt. On kuitenkin niin, että minusta kiinnostuneissa naisissa jopa päällepäin ja ulkoisesti ns. koviksina esiintyvät naiset ovatkin olleet käytännössä pohjattoman epävarmoja, mistä johtuneisiin syihin asiat ovatkin sitten lopulta pääasiassa kaatuneet.
Osaatko näin näkemättä heittää mikä ihme minussa voi olla se, että tunnun vetävän puoleeni juuri tuollaisia naisia, jotka ovat erityisen epävarmoja? Olenko vain sen näköinen, että minun kanssa voisi nuolla haavojaan?
Muutaman todella täysipäiseltä vaikuttavan naisen kanssa on ollut pientä kepeää flirttiä, mutta harmikseni he ovat suhteissa, joten eipä ole heistä meikäläisen poiskorjaajaksi :D
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Olet vakaa ja turvallinen. Ole hyvä 😊
No kiitti... kait. Helposti vain tulee se hyväksikäytetyksi tullut-fiilis kun pohjattoman itsevarmuuden omaavia sattuu kohdalle ja tuntuu että täytyisi antaa enemmän kuin saa...
Sanoisin taas, että olet yhtä kateissa kuin nämä epävarmat tyttöpoloisetkin. He näkevät sinussa itsensä ja koska eivät parempaakaan saa, niin tyytyisivät sinuun paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiitti... kait. Helposti vain tulee se hyväksikäytetyksi tullut-fiilis kun pohjattoman itsevarmuuden omaavia sattuu kohdalle ja tuntuu että täytyisi antaa enemmän kuin saa...
Öö, jos on itsevarma ja omaa terveen itsetunnon, niin ei vaadi toiselta yhtään sen enempää kuin on itsekään valmis antamaan. Taidat olla sinäkin hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, jos on itsevarma ja omaa terveen itsetunnon, niin ei vaadi toiselta yhtään sen enempää kuin on itsekään valmis antamaan. Taidat olla sinäkin hukassa.
Oho :D Ajattelin tietenkin tuota kirjoittaessani pohjattomalla itsevarmuudella loogisesti pohjatonta epävarmuutta, kuten aloituksessa mainitsin. Mutta kiitti kuitenkin, en usko itse olevani kovinkaan hukassa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan seurustelin aloittajan kaltaisen sällin kanssa. Kamalan huono itsetunto hänellä oli, oli olevinaan niin paljon parempi kuin muut. Toki paljon minuakin parempi kuulemma. Itse olin myös kovis hänen silmissään, mitä en todellisuudessa ollut, vaan olin itsekin koulukiusattu, kuten hänkin kertoi olleensa. Hän projisoi antipatioitansa kiusaajiaan kohtaan minuun, kun olin kovis hänen silmissään. Emme siis kouluaikoina tunteneet toisiamme, asuimme eri kaupungeissa. Itse en hakenut säälipisteitä menneisyydellä hänet tavatessani, toisin kuin tuo sälli teki. Todella ylimielinen oli ja kohteli tosi huonosti, vaikka oli niin kiltti mies olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan seurustelin aloittajan kaltaisen sällin kanssa. Kamalan huono itsetunto hänellä oli, oli olevinaan niin paljon parempi kuin muut. Toki paljon minuakin parempi kuulemma. Itse olin myös kovis hänen silmissään, mitä en todellisuudessa ollut, vaan olin itsekin koulukiusattu, kuten hänkin kertoi olleensa. Hän projisoi antipatioitansa kiusaajiaan kohtaan minuun, kun olin kovis hänen silmissään. Emme siis kouluaikoina tunteneet toisiamme, asuimme eri kaupungeissa. Itse en hakenut säälipisteitä menneisyydellä hänet tavatessani, toisin kuin tuo sälli teki. Todella ylimielinen oli ja kohteli tosi huonosti, vaikka oli niin kiltti mies olevansa.
Aikoinaan seurustelin parinkin edellisen kaltaisen pirkon kanssa. Yksikin kertoi miten kova hän on ja hyvä itsetunto, mutta eipä näkynyt minua kohtaan muuna kuin paskapuheina ja kaiken olisi pitänyt mennä juuri kuten hän haluaa - hirveää säätämistä pienetkin jutut. Onneksi en ole roikkuvaa tyyppiä. Nyt olenkin ollut kohta kymmenen vuotta onnellisesti erittäin tasapainoisen naisen kanssa.
Naiset laumasieluina heti alapeukuttamassa kun osaavat heti samaistua aloittajan tarinan naisiin :D Totuushan on kuten aloittaja epäilikin, vaikutat turvalliselta tyypiltä. Toki sinussa on varmasti muitakin piirteitä jotka vetoavat, mutta varmasti se turvallisuus on se Juttu. Tai naiset on olleet pitkään puutteessa etenkin tunnetasolla, esim. pitkä suhde ja uuvuttava mamma-arki, niin vieraat miehet voi herättää naisellisia tunteita ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan seurustelin parinkin edellisen kaltaisen pirkon kanssa. Yksikin kertoi miten kova hän on ja hyvä itsetunto, mutta eipä näkynyt minua kohtaan muuna kuin paskapuheina ja kaiken olisi pitänyt mennä juuri kuten hän haluaa - hirveää säätämistä pienetkin jutut. Onneksi en ole roikkuvaa tyyppiä. Nyt olenkin ollut kohta kymmenen vuotta onnellisesti erittäin tasapainoisen naisen kanssa.
No minä en ollut ainakaan kumpikaan noista pirkoista. En kertonut olevani kova enkä muuta, mutta ulkonäköni vuoksi sälli oletti niin. Sen sijaan tämä sälli kyllä osasi puhua paskaa sen lisäksi että oli ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset laumasieluina heti alapeukuttamassa kun osaavat heti samaistua aloittajan tarinan naisiin :D Totuushan on kuten aloittaja epäilikin, vaikutat turvalliselta tyypiltä. Toki sinussa on varmasti muitakin piirteitä jotka vetoavat, mutta varmasti se turvallisuus on se Juttu. Tai naiset on olleet pitkään puutteessa etenkin tunnetasolla, esim. pitkä suhde ja uuvuttava mamma-arki, niin vieraat miehet voi herättää naisellisia tunteita ;)
Ei minusta tuollaisessa miehessä ole mitään turvallista, ei edes luotettavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho :D Ajattelin tietenkin tuota kirjoittaessani pohjattomalla itsevarmuudella loogisesti pohjatonta epävarmuutta, kuten aloituksessa mainitsin. Mutta kiitti kuitenkin, en usko itse olevani kovinkaan hukassa!
Ap
Taidat käyttää tasoosi nähden hieman liian hienoja termejä kun menet sekaisin niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta tuollaisessa miehessä ole mitään turvallista, ei edes luotettavuutta.
Ei niin, paremminkin huokuu viha ja katkeruus naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin taas, että olet yhtä kateissa kuin nämä epävarmat tyttöpoloisetkin. He näkevät sinussa itsensä ja koska eivät parempaakaan saa, niin tyytyisivät sinuun paremman puutteessa.
Tämä on oikea vastaus. Ei lisättävää.
Pitäisi saada jutella ap:n kanssa livenä, että voisi vetää sen enempiä johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi saada jutella ap:n kanssa livenä, että voisi vetää sen enempiä johtopäätöksiä.
Ei pitäisi, tiedämme jo liikaakin hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oho :D sussa selkeesti yhdistyy lapsellisuus epävarmuus ja liian suuret luulot itsestäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oho :D sussa selkeesti yhdistyy lapsellisuus epävarmuus ja liian suuret luulot itsestäs.
Näin. Juuri näin luonnehtisin sälliä, jonka kanssa seurustelin ja josta aiemmin viestissä kerroin. Tosi paljon aloittajan kaltainen. Onneksi kuitenkin löysin (jo erottuamme, sällin aloitteesta, kun en ollut tarpeeksi tasokas hänelle) tasapainoisen aikuisen miehen, jolla ei jatkuvasti ollut tarve korostaa omaa laadukkuuttaan ja erinomaisuuttaan eikä vähätellä muita.
Jo tuo aloitus, mikä saa naiset kiinnostumaan on jotenkin etova. Siinä jotenkin huokuu oletus omasta paremmuudesta muita kohtaan. Toki tuo asenne sitten vahvistuu viestejä lukiessa.
Mikä saa kiinnostumaan? Niin, jokaisestahan periaatteessa voi kiinnostua, mutta se, että saa naisen mielenkiinon pysymään yllä, onkin sitten toinen juttu. Ai niin, sähän olikin noita naisia parempi.
Onpa ilkeitä viestejä Ap:lle. Sanoisin samaa kuin aiempi vastaaja, että olet vakaa ja turvallinen mies. Epävarmat naiset hakevat sinusta turvaa?