muita jotka katsoo holby cityä?
Näin lomalla katson jakson heti aamupäivällä, työpäivinä yleareenasta jälkikäteen. Menee tunteisiin tämä Dom/ Isaac -tilanne! Miten näyttelijä, joka leimautuu noin inhottavaan rooliin kuten Isaacia näyttelevä tekee, ajattelee asian...
Kommentit (12)
Tämä Dom / Isaac -juonikuvio on ollut kyllä todella jännittävä. Hitaasti näkee, kuinka huomaa alussa kiltin ja fiksun miehen paljastuvankin häiriintyneeksi ja hiljalleen menettävän kaiken hillinnän itseensä.
On myös ollut mukava nähdä Hanssenin huolehtiminen ja se, kuinka hän selkeästi pitää Domista.
Olen jäänyt pahasti koukkuun tohon sarjaan ja tosiaan tuo Dom/Isaac-juttu otti kovasti tunteisiin. Dom on yksi mun suosikkihahmoja ja teki pahaa nähdä fiksun ja ihanan miehen ajautuvan niin alistetuksi. Se, miten Hanssen auttoi ja tuki Domia, oli ihana nähdä.
Mua muuten ärsyttää se, että Jacin lapsen isää ei enää ole sarjassa. Se oli niin suloinen hahmo. Kaikille niin kiltti, söpö kuin mikä ja se aksentti! Toki oli ilkeä Jacille huoltajuuskiistan aikana, mutta sille oli syynsä.
Ja mun miehen mielestä on järjetöntä, että tykkään Jacista niin paljon, kun se on niin kylmä akka.:D Mutta mulla on tapana tykätä sen kaltaisista naishahmoista.
Tykkään, mutta en tykkää kun tulee uusintoja joissa Arthurkin vielä elossa.
Koukussa. Domin hahmo on myös muuttunut alun ilkeilijästä symppikseksi.
Kiva päännollaussarja, kun tulee joka päivä :) Areenasta äidin iltasatu.
Tykkään sarjasta mutta ihmettelen miten siinä on niin paljon homoja? Tai siis tuntuu että joka toinen on homo tai lesbo, tai vähintäänkin bi-seksuaali. Olin jo varma että Morvenista ja siitä Jacin siskosta tulee pari.
Ihana sarja.Chantelle oli lempparibhahmo jo lähteneistä. Isaac on niin hyvännäköine 💜 En muista aloitinko viile talvena seuraamaan sarjaa, silloin siinä se harmaa hiuksinen hawaji paita lääkäri oli vielä yhdessä blondin osastonhoitajan kanssa. Dom taisi silloin tulla sarjaan.
Kerran vahingossa katsoin jakson, kun pikku kakkosen jälkeen tv jäi päälle ja koukkuun jäin! Samalla tavalla katsoin vahingossa Hakekaa kätilö jakson, sekin nykyisin lemppareita :D
Vaarallinen se sairaalan piha, jatkuvasti joku jää auton alle. Tai pyörtyy sairaalassa, vaikka ei ole potilaaksi alunperin tullutkan :"D
Vierailija kirjoitti:
Kohta tapahtuu kauheita sarfjassa
Mitä tapahtuu?
Hanssen on NIIN kuuma. Tykkään myös Domista ihan hirveesti. Aluksi en tykännyt kummastakaan mutta niin vain hahmojen kehittyessä ja avautuessa mieli on muuttunut. <3
Katson jos kesällä tulee niitä uusintoja. Muulloin en.
Minäkin kattelen. Onneksi ei joudu tonne, henki lähtisi.