Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko pyöräily sallittua/turvallista loppuraskaudessa?

Vierailija
12.04.2006 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä niin epämiellyttävä kokemus, etten kyllä pyöräilisi vaikka olisikin sallittua. " Alakerta" oli levinnyt sen verran, että oli ikävän tuntuista istua satulassa ja polkeminen alkoi painaa alavatsaa ja tuli ikäväntuntuisia supistuksia.

Vierailija
2/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen se tavara vasta riekaleina on, ei mitään iloa meille miehille. Kaikki naiset pitäisi pakottaa sektioon, ettei tarvitsisi sietää repaleisia ja väljiä värkkejä.

-Tapsa-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kertoa sinulle jo yhden lapsen synnyttäneenä, että kyllä ne paikat siitä vielä piukeentuvat. Onneksi luonto hoitaa asiat niin, että lapsella on edes vähän väljempi reitti ulos, kun se aika koittaa.

T:4

Vierailija
4/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pyöräillyt koko raskausajan, viimeksi rv. 37 taisi olla, nyt jo lopetin ja oon rv 39.

Vierailija
5/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljempi reitti on myös silloin naisen jalkojen välissä. Ja usko pois, ei se värkki enää entiselleen palaa -kokemusta on-.

Ketä teille uskottelee, että paikat " piukentuvat" synnytyksen jälkeen? Ei ne ennalleen palaa koskaan, valitettava tosiasia. Ja hyvin monen synnyttäneen naisen (joiden kanssa olen harrastanut seksiä) alapäähän on jäänyt ns. riekaleita. Ja ne jos mitkä ovat todellinen turn off!

-Tapsa-

Vierailija
6/6 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän sä olet ne riekaleiset löytänytkin :-). Voihan siinä tietysti niinkin käydä... tai sitten voi käydä paremminkin, ainakin jos viitsii vähän treenata ;-).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi