Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On yhtä lämmintä kuin toukokuussa ja ihmiset kulkevat kauheissa talvisaappaissa ja toppatakeissa!

Vierailija
29.12.2017 |

Suomi-junteista ei saa kaupunkilaisia. Ette osaa edes lämpömittaria lukea. Karseissa toppatakeissa ja niissä JÄRKYTTÄVISSÄ saappaissa löntystätte 200 m metrin matkan autosta töihin tai kauppaan ja hirveissä tamineissa. Tuleeko vähän hiki, hä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama untuvatakki nyt kuin heinäkuussakin:D

Vierailija
22/25 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla toppahousut saa perseen näyttämään hyvältä! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasia on pidellyt Lapissa mutta nyt lauhenee. Toivottavasti ens viikolla Hgissä ei lunta ja on lämmintä.

Vierailija
24/25 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin Pariisissa, siellä oli "hyytävän kylmä" syyspäivä, + 15 astetta. Paikalliset tunnisti toppatakeista. On tietääkseni kaupunki.

Vierailija
25/25 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen todella lämminverinen, enkä ole käyttänyt tänä talvena vielä edes takkia, ja yhtenä päivänä lenkillä kuljin useamman kilometrin t-paidassa, kun tuli niin kuuma. En silti ole taivastellut toisten toppatakkeja ja talvisaappaita (moi talvisaapashullu!), koska ymmärrän, että noin pukeutuvat ihmiset palelevat paljon helpommin kuin minä. Kukaan tuskin ehdoin tahdoin kulkee hiki päässä paksuissa talvivaatteissa.