Pikkukaupungissa asumisessa on omat hyvät puolensa.
Kun viettää täällä useita kuukausia yhteen menoon, niin ei tarvitse matkustaa kuin vaikka Tampereelle ja se vaikuttaa jo todella isolta miljoonakaupungilta, siis kaupungilta, jossa on monta miljoonaa asukasta. Saati sitten, jos matkustaa Helsinkiin, niin se on jo kuin menisi ulkomaille ilman että tarvitsee poistua ollenkaan pois suomesta. Ensi vuonna yritän tosin viettää koko vuoden täällä pienessä kotikaupungissani ihan vain osoittaakseni itselleni, että minun ei tarvitse välttämättä käydä tämän kaupungin ulkopuolella ollenkaan ja saan täältä kaiken mitä tarvitsen, jos en muuten niin tilaamalla sen netistä jolloin se tulee tänne Postiin.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut muuttaa pikkukaupunkiin eläkkeellä.
Omaisuus on kiinni tässä asunnossa ja vain vähän säästöjä. Tästä asunnosta kuitenkin saa yli 300 000 euroa.
En ole päivittäisistä naapurikontakteista riippuvainen eli ihan mielelläni lähden uuteen ympäristöön. Paikka pitäisi kuitenkin olla melko lähellä pääkaupunkiseutua, jotta pääsen lapsenlapsia katsomaan pienellä varoitusajalla.
Onko suositella paikkaa?
Olen ihan mukava ja sopeutuva mihin vain, mutta kiva alkuperäinen ilmapiiri tietysti auttaa tätä.
Itsellä samat suunnitelmat. Minä ainakin muutan Hankoon. Kauniimpaa ei ole missään jos pitää merellisyydestä ja vanhoista pitsihuviloista. Kesällä vilkkaampaa, talvella hiljaista. Junalla pääsee helposti Helsinkiin.
Olen ajatellut muuttaa pikkukaupunkiin eläkkeellä.
Omaisuus on kiinni tässä asunnossa ja vain vähän säästöjä. Tästä asunnosta kuitenkin saa yli 300 000 euroa.
En ole päivittäisistä naapurikontakteista riippuvainen eli ihan mielelläni lähden uuteen ympäristöön. Paikka pitäisi kuitenkin olla melko lähellä pääkaupunkiseutua, jotta pääsen lapsenlapsia katsomaan pienellä varoitusajalla.
Onko suositella paikkaa?
Olen ihan mukava ja sopeutuva mihin vain, mutta kiva alkuperäinen ilmapiiri tietysti auttaa tätä.