Ex-mies järkyttyi: Ostin juuri talon :)
Itselleni ja lapsille :)
Asuin siinä vähän aikaa vuokralla, kunnes nyt pystyin ostamaan sen.
Ex-miehen naama venähti aikamoisesti kun kuuli että tämä on nyt oma. Hän itse asuu vuokralla ja vei minun omistamani auton erossa.
Hän on aina parjannut, kuinka elän kädestä suuhun ja asun ikuisesti vuokralla, enkä koskaan saa kunnon töitä. Koko parisuhde meni tuota kuunnellessa.
Miten sitten kävikään :) Autokin on nyt itse asiassa parempi kun hänellä, vaikka en saanut autostani jonka annoin hänelle mitään.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kiva katsoa että mitä sitten kun auto temppuilee ja viemäri ei vedä :) Saa olla aika hyvät tulot yyhoolla, että korjauttaa kaiken itse. Kun ei taida reppanalla uutta miestäkään olla, välittää exän mielipiteistä niin paljon.
En ole ap, mutta meillä päin tehdään silviisiin, että aukaistaan viemäri ja kaivellaan sinne juuttunut töhnä pois. Autossani on takuu voimassa, joten mahdolliset temppuilut hoidettaisiin sen piikkiin, mikäli niitä esiintyisi.
Maaseutu on täynnä vanhoissa omakotitaloissa asuvia mummoja, jotka jaksavat hoitaa juksevat työt ja joilla on sekä tietoa että rahaa tilata sähköömies/putkimies/kiipeämälläisonpuunkaadonosaavametsuri/peltimies/joku muu paikallinen yrittäjä sittn kun sellaisen tarve on.
Vierailija kirjoitti:
Maaseutu on täynnä vanhoissa omakotitaloissa asuvia mummoja, jotka jaksavat hoitaa juksevat työt ja joilla on sekä tietoa että rahaa tilata sähköömies/putkimies/kiipeämälläisonpuunkaadonosaavametsuri/peltimies/joku muu paikallinen yrittäjä sittn kun sellaisen tarve on.
Ja näiden mummojen talot pysyvät pääsääntöisesti paljon, paljon paremmassa kunnossa kuin vastaavanikäiset miesten asumat talot.
Tulet pärjäämään hienosti! Yksi työkaveri osti naisena ja kahden lapsen yh:na talon n. 30 km päästä asutuskeskuksesta ja on sanonut, että oli paras päätös ikinä. Naapurista on ostanut isännän tekemään traktorilla lumityöt ja tarvittaessa ostaa muutkin palvelut. Asunut jo kymmenen vuotta taloa.
Tuollaisissa hetken onnenpyrähdyksissä tuppaa usein käymään niin, että tulee takaiskua heti perään. Joku kallis vika asunnossa yms.
Joku kommentoi, että pitäisi omakotitalon sijaan asua rivarissa jotta kaikki rahat ei mene lämmitykseen?
Meillä ainakin omakotitalossa kuukausittaiset kulut on halvemmat kuin rivarin vastike oli.
Ajattele, minä olen naimisissa ja ihan itse huolehdin sekä maksoin laskun, kun viemäri ei vetänyt. En tarvinnut miestä soittamaan yhtä puhelua. Samalla tavalla huolehdin autostakin.