Yksi mies pitää minua lähellään mutta suhde ei etene kaveruudesta pidemmälle. Mitä tuo oikein meinaa?
Tällä miehellä on kaksi pientä lasta, jotka ovat viikosta puolet tämän isän luona. Me ollaan tuon miehen kanssa tunnettu nyt vuoden päivät. Tavattiin yhdessä harrastusporukassa, mutta sittemmin mies erosi lastensa äidistä eikä hänellä ole enää aikaa harrastaa. Mies on usein kutsunut minut luokseen silloin kun hänellä on nuo lapset luonaan. Tuntuu melkein, että ne ovat aina hänen luonaan. Ainakaan minua tuo mies ei tunnu tahtovan tavata lapsivapaillaan, ihmettelen syytä..
Meillä on mennyt mukavasti. Ollaan puheiden tasolla aika läheisiä ja jaetaan toisillemme hyvin luotettaviakin asioita. Minä olen joskus hoitanutkin hänen lapsiaan, kun hänellä on ollut pakollinen meno. Lapset ovat reippaasti alle kouluikäisiä. Yhden ainoan kerran olemme nähneet ilman hänen lapsiaan. Silloin kävimme syömässä ja asiat tuntuivat vähän etenevän. Tuolloin mies kosketteli minua enemmän olkapäistä ja halasi erotessa, kehui myös kauniiksi.
Aina välillä muutenkin mies laittelee viesteihin sydämiä ja pusuhymiöitä tai kehuu minua ihanaksi ihmiseksi. Tässä välitin yritin alkaa tapailla yhtä toista miestä, jolloin tämä ystävämies pahoitti mielensä kovasti siitä ja oli selvästi iloinen, kun kerroin, ettei siitä jutusta tullutkaan mitään. Ihmettelen vaan, miksei hän sitten tee seuraavia siirtoja jos kerran on kiinnostunut minusta? Emme esim. ole ikinä edes suudelleet. Hän kuitenkin vaikuttaa kiinnostuneelta ja on suunnilleen ottanut minut jo osaksi perhettään lapsiensa kautta. Jotenkin todella nurinkurista. Nyt itseäni alkaa vähitellen jo ärsyttää tämä kuvio. Olenko miehellä vaan varalla, että jos ei parempaa naista löydy? Vai tahtooko minusta ainoastaan terapeutin, joka hoitaa välillä lapsiakin? Mitä tekisitte minuna?
Kommentit (7)
Ota asia puheeksi miehen kanssa. Oikean vastauksen saat vain häneltä - et keneltäkään muulta.
Minä halailen, kehun ja laitan hassuttelevia sydänhymiöitä ystävilleni.
Mistä olet päätellyt, että olisit hänelle enemmän kuin hyvä ystävä?
tietääkö mies että olet kiinnostunut hänestä vai käyttäydytkö kuin kaverinainen
Miksi juuri miehen pitää tehdä "siirrot" eteenpäin?
Voihan se myös olla, että hän ei vielä halua mitään vakavampaa. Eihän tuosta erosta nyt kuitenkaan niin pitkä aika vielä ole ja pienet lapsetkin siinä vieressä.
Olet ilmeisesti hyvä lapsenvahti, et sen enempää.
Mitä ne seuraavat siirrot on metoo aikakautena?