Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua epäsuoran seksikkäästi?

Vierailija
29.12.2017 |

Tapaan tänään mieshenkilön johon haluan tehdä vaikutuksen, olematta tyrkky. Miten vauvan tyylitaiturit pukeutuvat, kun tarkoitus on olla seksikäs ”vahingossa”?

Olemus ja muut jutut erikseen, mutta nyt tarvis vinkkejä vaatetukseen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis juuri tällaisia viestejä minä en miehenä ainakaan ymmärrä. On puhuttu paljon seksuaalisesta häirinnästä, siitä mikä on oikein ja mikä on väärin. Joillekin raja on hiuksenhieno, joillekin raja voi olla jotain ihan muuta. Se että sinä yrität antaa jonkinlaista vihjailevaa viestiä miehelle, ei pitäisi olla keneltäkään pois. Mutta mistä me voimme miehinä tietää, mitä sinä yrität sanoa pukeutumisellasi? Kun ei saa tuomita ketään ulkonäön perusteella tai olettaa asioita sen mukaan. Mitä jos vain sanoisit tälle miehellä, että hei olen kiinnostunut sinusta, lähtisitkö kahville kanssani työpäivän jälkeen? Helppoa, eikö?

Vedä nyt veli hyvä alahuuli pääsi yli niskaan ja nielaise.

Jos joku nainen kyselee neuvoja miten pukeutua huomaamattoman seksikkäästi deitille niin siinä kohtaa ei mies ala nillittää yhyhyminenymmärräapuapää vaan taputtaa karvaisia käsiään, on toisen veljen puolesta onnellinen että sillä on tällainen deitti ja koettaa tarjota neuvoja parhaansa mukaan.

Jos ei miellytä niin perusta joku intellektuelli varttihinttiblogi missä itket maailman kummallisuuksia.

Kiitän nauruista 😂👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaperäisesti

Vierailija
44/49 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama millaiset vaatteet olleet ja pukeudun normisti. Myös ne miehet ovat sanoneet että ihan sama mitkä sulla on vaatteet sinä olet sellainen vaan.

Vierailija
45/49 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vartalo ap:lla on ja minkä pituinen

Vierailija
46/49 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tuoksu. Esim joku mekko joka korostaa vyötäröä ja mustat sukkahousut.

Itse muistaakseni laitoin mustan mekon (joka vyötäröltä istuva, alaspäin levenä A-linjainen sen jälkeen), punaisen kaulakorun, mustat sukkikset ja mustat kiilakorkokengät, joita tosin käytän muutenkin. Toimi hyvin.

Voi kaameus, neuvoisin skippaamaan mustat sukkikset. Se on takuuvarma keino näyttää tosi kamalalta:(

Vierailija
47/49 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tuoksu. Esim joku mekko joka korostaa vyötäröä ja mustat sukkahousut.

Itse muistaakseni laitoin mustan mekon (joka vyötäröltä istuva, alaspäin levenä A-linjainen sen jälkeen), punaisen kaulakorun, mustat sukkikset ja mustat kiilakorkokengät, joita tosin käytän muutenkin. Toimi hyvin.

Voi kaameus, neuvoisin skippaamaan mustat sukkikset. Se on takuuvarma keino näyttää tosi kamalalta:(

Hyh mustat sukkikset ja kiilakorot vielä epäseksikkäintä ikinä. Korkokengät ja norm-ihonväriset vau.

Vierailija
48/49 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poolokauluksinen neule hyvä valinta näin kesälämpimällä? 

Vierailija
49/49 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tyköistuva mutta polvimittainen mekko tai hyvin laskeutuva silkkipusero ja kynähame, esimerkiksi. Jos paljastat toisen, peitä toinen. Ei tissivakoa ja vesirajaa samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä