Miten pukeutua epäsuoran seksikkäästi?
Tapaan tänään mieshenkilön johon haluan tehdä vaikutuksen, olematta tyrkky. Miten vauvan tyylitaiturit pukeutuvat, kun tarkoitus on olla seksikäs ”vahingossa”?
Olemus ja muut jutut erikseen, mutta nyt tarvis vinkkejä vaatetukseen.
Kommentit (49)
Minulla on ihan sama millaiset vaatteet olleet ja pukeudun normisti. Myös ne miehet ovat sanoneet että ihan sama mitkä sulla on vaatteet sinä olet sellainen vaan.
Millainen vartalo ap:lla on ja minkä pituinen
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tuoksu. Esim joku mekko joka korostaa vyötäröä ja mustat sukkahousut.
Itse muistaakseni laitoin mustan mekon (joka vyötäröltä istuva, alaspäin levenä A-linjainen sen jälkeen), punaisen kaulakorun, mustat sukkikset ja mustat kiilakorkokengät, joita tosin käytän muutenkin. Toimi hyvin.
Voi kaameus, neuvoisin skippaamaan mustat sukkikset. Se on takuuvarma keino näyttää tosi kamalalta:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tuoksu. Esim joku mekko joka korostaa vyötäröä ja mustat sukkahousut.
Itse muistaakseni laitoin mustan mekon (joka vyötäröltä istuva, alaspäin levenä A-linjainen sen jälkeen), punaisen kaulakorun, mustat sukkikset ja mustat kiilakorkokengät, joita tosin käytän muutenkin. Toimi hyvin.Voi kaameus, neuvoisin skippaamaan mustat sukkikset. Se on takuuvarma keino näyttää tosi kamalalta:(
Hyh mustat sukkikset ja kiilakorot vielä epäseksikkäintä ikinä. Korkokengät ja norm-ihonväriset vau.
Poolokauluksinen neule hyvä valinta näin kesälämpimällä?
Vaikka tyköistuva mutta polvimittainen mekko tai hyvin laskeutuva silkkipusero ja kynähame, esimerkiksi. Jos paljastat toisen, peitä toinen. Ei tissivakoa ja vesirajaa samaan aikaan.
Kiitän nauruista 😂👌