Nyt ei sada Niinistön laariin
Kokoomus-Saulin kannatusta syö väistämättä Kokoomuksen aktiivimalli :D
Kommentit (25)
Kokoomuksen arvopohjan kannattamista on äänestää Niinistöä.
Kyllä alkaa kaikille olla selvää että kokkarien ja keskustan arvopohja on arvoa köyhiltä rikkaille.
Niinistön arvopohja on tämä. Lisäksi sebon nössö. Äänestän ekalla Haataista ja tokalla Haavistoa. Tai toisinpäin. Olen työssä ja suht menestynytkin. Koen vaan että kansantqlous voi paremmin jos rahat jaetaan useammalle ja jos työ kannattaa.ja jos ympäristö säilyy
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alkaa kaikille olla selvää että kokkarien ja keskustan arvopohja on arvoa köyhiltä rikkaille.
Niinistön arvopohja on tämä. Lisäksi sebon nössö. Äänestän ekalla Haataista ja tokalla Haavistoa. Tai toisinpäin. Olen työssä ja suht menestynytkin. Koen vaan että kansantqlous voi paremmin jos rahat jaetaan useammalle ja jos työ kannattaa.ja jos ympäristö säilyy
Niinistö on jo vuosia tehnyt pesäeroa nyky-Kokoomuksen touhuihin. Hänen välinsä Kataisen ja Stubbin kanssa ovat lähinnä kohteliaisuuden pakottamat. En tiedä kuinka hän Orpoon ja kumppaneihin suhtautuu. Epäilenpä ettei kovinkaan hyvin koska hän kannattaa yhtenäistä kansakuntaa.
Kannattaa vielä muistaa, että hän halusi lähteä ehdolle valitsijayhdistyksen eikä minkään puolueen ehdokkaana. Kaikille on tullut selväksi ettei Niinistö arvosta oleskeluyhteiskuntaa. Hän toivoo varmasti töitä jokaiselle kynnelle kykenevälle ja on kritisoinut johtajien jne suuria optioita samalla kun väkeä on potkittu pihalle firmoista.
Jos saadaan oikein liike pystyyn siitä, että Niinistölle ei ääniä anneta, on mahdollista, että tätä aktiivimallia harkitaan Kokoomuksen taholta uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vielä muistaa, että hän halusi lähteä ehdolle valitsijayhdistyksen eikä minkään puolueen ehdokkaana. Kaikille on tullut selväksi ettei Niinistö arvosta oleskeluyhteiskuntaa. Hän toivoo varmasti töitä jokaiselle kynnelle kykenevälle ja on kritisoinut johtajien jne suuria optioita samalla kun väkeä on potkittu pihalle firmoista.
Niinistöllä on jo kaudet täynnä. Sehän kiertää nyt lakeja ja sääntöjä.
Ajattelin aiemmin äänestää Niinistöä, mutta nyt meni kuppi nurin. En ole aiemmin osallistunut kansalaisaloitteisiinkaan, mutta nyt olen.
Vierailija kirjoitti:
Jos saadaan oikein liike pystyyn siitä, että Niinistölle ei ääniä anneta, on mahdollista, että tätä aktiivimallia harkitaan Kokoomuksen taholta uudestaan.
ä ä nt
Älä nyt vielä hirveästi kiihotu, taitaa tämä kansanliike olla juuri niitä, jotka ei muutenkaan Niinistöä äänestäisi. Veronmaksajat kyllä tilinauhastaan tietävät, että jos ei haluta ihan muiden maiden kohta sanovan, paljonko niitä tukia maksetaan, niin ei voi olla piikki auki kaikille joita ei huvita töitä tehdä, eikä edes teeskennellä haluavansa (esim. ne 50 000 jotka ovat jo ilmoittautuneet, tämä koske niitä oikeasti töitä hakevia).
Sitä paitsi presidentti hoitaa lähinna ulkopolitiikkaa ja pari muuta vaihtoehtoa presidentin vaaleissa haluaa tänne puoli miljoonaa ulkomaalaista, niin on selvää että silloin myös työttömyystuista joudutaan leikkaamaan. Mutta hyvä puolihan siinä on se, että sitten ei enää suomalaisten tarvitse paljon töihin vaivautua, kun halvempaa työvoimaa on saatavana.
Vierailija kirjoitti:
Se porukka joka tuosta aktiivimallista huutelee on mitään aikaansaamattomia velttoperseitä joilta kaikki jää kesken. Kova on poru netin palstoilla mutta oletteko kertaakaan poistuneet sieltä koneeltanne. Nämä käytävät presidentinvaalit eivät sivua mitenkään päivänpolitiikkaa vaan niissä valitaan Niinistö jatkamaan aloittamaansa työtä pitkän linjan ulkopoliittisen suunnan luojana.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin aiemmin äänestää Niinistöä, mutta nyt meni kuppi nurin. En ole aiemmin osallistunut kansalaisaloitteisiinkaan, mutta nyt olen.
Niin varmaan olet...
Asiasta toiseen, onko siellä Pietarissa yhtä sateinen ja kylmä sää?
Voin kuvitella, että ap:n kaltainen tampio äänestää aktiivimallin takia Lauraa.
Minä äänestän Niinistöä ja yleensä mielipiteeni Kokoomuksesta on nousut. On jo aikakin että elämäntapatyöttömiin saadaan jotain liikettä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa äänestäjillä on vahva taipumus, sanoisinko perinne, pitää presidentinvaali irti puoluepolitiikasta.
Terkuin politologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se porukka joka tuosta aktiivimallista huutelee on mitään aikaansaamattomia velttoperseitä joilta kaikki jää kesken. Kova on poru netin palstoilla mutta oletteko kertaakaan poistuneet sieltä koneeltanne. Nämä käytävät presidentinvaalit eivät sivua mitenkään päivänpolitiikkaa vaan niissä valitaan Niinistö jatkamaan aloittamaansa työtä pitkän linjan ulkopoliittisen suunnan luojana.
Minä olen yksi aktiivimallista ”huuteleva” ja olen myös allekirjoittanut kansalaisaloitteen sen kumoamiseksi. Olen poistunut koneeltani töihin (yksityinen vientisektori) jo yli 20 vuoden ajan. Harrastan myös liikuntaa koneella istumisen vastapainoksi, kiitos kysymästä. Ja ei, en aio äänestää Niinistöä enkä ketään muutakaan kokkaretta enää koskaan (olen kyllä joskus äänestänyt, sori siitä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa äänestäjillä on vahva taipumus, sanoisinko perinne, pitää presidentinvaali irti puoluepolitiikasta.
Terkuin politologi
Joo, ihan varmasti. Esimerkiksi Huhtasaarta ei nähdä mitenkään Perussuomalaisten edustajana?
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Kokoomuksen arvopohja on ihan ookoo, mutta ei vaikuta Niinistön valintaan mitenkään. Täysin turhat vaalit tulossa ja veronmaksajien rahojen haaskausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan olet...
Asiasta toiseen, onko siellä Pietarissa yhtä sateinen ja kylmä sää?
Entä miltä sää näyttää sieltä laitoksen ikkunasta katsottuna? Harhat eivät ainakaan vielä ole helpottuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja vaan sinne kokkareiden puoluetoimistolle. Kohta on kyyti kylmää teillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja vaan sinne kokkareiden puoluetoimistolle. Kohta on kyyti kylmää teillekin.
Ihan hyvässä hengessä, koeta ymmärtää että presidentti huolehtii ulkopolitiikasta. Sen johtamisesta istuvalla presidentillä on vahvaa näyttöä jo nykyisellä kaudellaan. Laaja suosio osoittaa että valittu linja miellyttää kansaa. Muiden ehdokkaat saavat mittauksissa muutaman prosentin kannatuslukemia. Oletko silti vielä sitä mieltä että kansa on väärässä?
Ei presidentillä ole tuossa asiassa mitään valtaa. Käytännössä presidentti vahvistaa jokaisen hänelle esitellyn lain. Niitä ei viedä presidentille esiteltäväksi jos siitä ei ole sovittu.
Niinistön kannatus on 70%. Mietipä sitä.