Tuleeko teille koskaan töissä sellainen lapsuuden leikki -olo? Tää menis tonne ja toi menis tänne ja
Kommentit (7)
Sit nää istuis tässä ja olis tosi tärkeinä, eikä naurais tolle vaikka se puhuu ihan höpöjä vaan nyökyttelis vakavina ja ottais lisää kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Sit nää istuis tässä ja olis tosi tärkeinä, eikä naurais tolle vaikka se puhuu ihan höpöjä vaan nyökyttelis vakavina ja ottais lisää kahvia.
Näin just. Ainakin mun työkaverit tuntuu ottavan työnsä niin hemmetin tosissaan että itselle tulee useinkin tuollainen leikki-olo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin just. Ainakin mun työkaverit tuntuu ottavan työnsä niin hemmetin tosissaan että itselle tulee useinkin tuollainen leikki-olo :)
Tämä! Kamalan vaikea ottaa ihmisiä vakavissaan, jotka ovat niin hirveän vakavissaan.
t. edellinen, joka istuis eikä naurais toisille
No meillä on ikäihminen joka käyttäytyy kuin yläasteella oleva kiusaaja.
Kehitys on pysähtynyt jonnekkin menneisyyteen.
On ollut samassa pienessä piirissä ikänsä ja siksi ei ehkä ole muuttanut käytöstään.
Mieluummin joku leikki-ikäisten leikki työpaikka kuin tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
No meillä on ikäihminen joka käyttäytyy kuin yläasteella oleva kiusaaja.
Kehitys on pysähtynyt jonnekkin menneisyyteen.
On ollut samassa pienessä piirissä ikänsä ja siksi ei ehkä ole muuttanut käytöstään.Mieluummin joku leikki-ikäisten leikki työpaikka kuin tuollainen.
Enkä liioittele.
Hänet voisi ihan hyvin siirtää jonnekkin ylä-asteelle ja tilalle ottaa fiksumpi.
Heh... ei, mutta olen pohtinut miksi lapset leikkivät noin.
Se on ihan varmasti tarpeellinen kehitysvaihe ja tätä esiintyy tytöillä paljon enemmän.
Eli eläydytään toisen asemaan jo pienenä ja organisoidaan perhe-elämää:)