Täälä palstalla on uskomaton voima. 10 000 allekirjoitusta parissa tunnissa. Allekirjoita sinäkin. Nyt jo yli 63 000!
Aktiivimalli on huonoin malli ikinä. Työttömiä rangaistaan jos heitä ei kukaan huoli töihin, tai jos he eivät perusta yritystä. Allekirjoita HE124/2017 osoitteessa kansalaisasloite.fi.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat, iltalehti, yle, mtv, jne. kirjoittavat tästä isoin otsikoin. Samaten Suomi24 lukuisilla palstoilla käydään keskustelua. Voi olla, että näillä muillakin medioilla on lukijoita kuin pelkästään vauva palstalla.
Joo, mutta nuo otsikot tuli vasta sen jälkeen kun somessa, eriytisesti täällä, oli asiasta meuhkattu. Tämä tosiaan on Suomen vilkkain keskustelupalsta ja täällä oli eniten keskusteluja aiheesta.
Itsekin päädyin allekirjoittamaan juuri tätä kautta.
Niin minäkin. Itse asiassa aloin ajamaan tätä asiaa tämän palstan keskusteluiden myötä. Olen siis työelämässä, mutta en vakituisella sopimuksella. Tämän illan kuluessa on tullut 15 000 lisä-ääntä.
iltalehdet alkoi kirjoittaa tuosta jälkijunassa sen takia kun oli joulu. Ei sinne pyhinä vielä niin paljon nimiä tullut, vaan eilen ja tänään enimmäkseen.
Jälkijunassa tulee uutisointi. Ennen satojen tuhansien työttömien asiaa käsitellään vaikkapa Teuvo Hakkaraisen toilailut (jotka oli kyllä törkeitä). Ja laitan kyllä nimeni sinne edustajien soputumiseläkehankkeeseen myös. Loppuu tää perseily, ehkä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Samapa tuo, millä keinoin ihmiset on saatu allekirjoittamaan. Kohta on jo 65 000 täynnä ja se kertoo paljon. Viikossa!
Sinne on tullut tämän päivän aikana n. 40.000 allekirjoitusta.
Aika hurja määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samapa tuo, millä keinoin ihmiset on saatu allekirjoittamaan. Kohta on jo 65 000 täynnä ja se kertoo paljon. Viikossa!
Sinne on tullut tämän päivän aikana n. 40.000 allekirjoitusta.
Aika hurja määrä.
Jotain vissiin mättää sitten tässä mallissa. Lisää kansalaisaktiivisuutta! Jos emme suomalaisina mene traktoreiden ja lantakuormien kanssa eduskuntatalon eteen niin tehdään edes tämä.
Vierailija kirjoitti:
No en varmasti allekirjoita. Kyllähän tuota kannattaa kokeilla. Vai onko itselläsi mielessä joku parempi malli?
Minä kannattaisin mallia, jossa yrityksen nauttimia yritystukia leikataan, jos eivät työllistä.
Vielä tunti aikaa ennen vuorokauden vaihtumista ja jo lähes 70 000 nimeä!
Sipilällä puntti tutisee! Kohta alkaa vatulointi!
Kiva joululahja Sipilälle ja Orpolalle.
Itse törmäsin tuohon täällä, lähetin kavereille skypen ja wazapin kautta jotka lähettivät sen eteenpäin. Joko sosiaalisessa mediassa tai viestitse. En täysin tarkkaan tiedä.
Allekirjoittakaa ne MUUTKIN aloitteet samalla!
Mä ainakin huomasin just AV:ltä että tuollainen aloite on tehty ja kävin allekirjoittamassa.
Kohta 65 000! :)