Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies huorittelee sängyssä

Vierailija
28.12.2017 |

Kyseessä siis jo kauemmin jatkunut roolileikki joka aluksi kiihotti minuakin. Mutta nyt huomaan että olen tapahtuneen jälkeen masentunut ja jotenkin huonoitsetuntoinen.

Sanoin jo aiemmin asiasta miehelle, ja hän lopetti huorittelun. Toisaalta annoin siihen taas jokin aika sitten luvan kun ajattelin että se on pelkkä roolileikki, mutta taas masennuin.

Arjessa olemme tylsä ja tavallinen nelikymppinen aviopari.

Mistähän tuo ahdistumiseni johtuu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehellä sama fetissi. 

Mulle käy enkä ahdistu. Ei se sitä tietenkään tarkoita. Jokin alistamisen tarve ja purkaa sen näin. 

Muuten ei mitään ongelmaa tämän miehen kanssa, on mitä parhain ja huomaavaisin. En lähde sen kummemmin analysoimaan asiaa, mutta lapsuuden kokemukset äidistä varmaan pohjalla .

Vierailija
2/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tuo ahdistumiseni johtuu?

Ehkä mies maksaa liian vähän? Tuplaa taksasi.

Vierailija
4/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitten taida sopia sulle.

Vierailija
5/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suostuisi tuohon edes roolileikin nimissä  vaan suhde loppuisi siihen.En haluaisi olla sellaisen kanssa jolla on tarve huoritella puolisoaan.Ei sellainen mies ole tervepäinen.

Vierailija
6/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkkaa syytä, jotkut vain löytävät nimittelyn kiihottavana. Oma mieheni tykkää itse olla huoriteltavana ja kiihottuu kun makuuhuoneessa nimittelen häntä.

Vierailija
7/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun vaimoni ensin kiihottui huorittelusta mutta sitten masentui.

Kun aloin kutsua häntä talousnakiksi masennus meni ohi ja seksielämämme piristyi.

Vierailija
8/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en suostuisi tuohon edes roolileikin nimissä  vaan suhde loppuisi siihen.En haluaisi olla sellaisen kanssa jolla on tarve huoritella puolisoaan.Ei sellainen mies ole tervepäinen.

En ota sitä henkilökohtaisesti. 

Olemme puhuneet asiasta. Ei hänellä ole tarvetta huoritella juuri minua naisena. 

Pääsee vain parempiin tunnelmiin alistamalla suullisesti. Vaikea selittää... Olen kuitenkin ymmärtänyt ja minulle ok. 

Ei läheskään aina tätä tee siis, mutta jos tekee, ei tosiaan haittaa. 

Vierailija
9/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa toi kaikkikun mies alistaa ja sanoi huoraksi, ollaan nelikymppinen pari.

Mies tykkäisi myös tulla alistetuksi mutta en osaa

Vierailija
10/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme puhuneet asiasta. Ei hänellä ole tarvetta huoritella juuri minua naisena. 

Pääsee vain parempiin tunnelmiin alistamalla suullisesti. Vaikea selittää... Olen kuitenkin ymmärtänyt ja minulle ok. 

Olen siis tuo eka vastaaja. 

Minusta rakkauteen kuuluu suvaitsevaisuus toisen mieltymyksille. Pikkujuttu tämä. Ja itsekin kiihotun siitä jollain tavoin. Eli sovimme hyvin yhteen tässä asiassa ja muutenkin :)

Vierailija
11/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin heivannut.Jos mies ei  pysty ilman tuollaista, voi etsiä naisen joka tuollaista kuuntelee. Mä  en kuuntelis, menis halut.

Vierailija
12/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ap:n tutkia tuntemuksiaan tarkemmin miksi asia ensin kiihotti ja sitten masentaa. Jotain käsittelemättömiä asioita taustalla?

Vierailija
13/13 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tyyppi kiihottu vaan ku nainen sidottiin. Oli alkanu  just huorittelusta yms. Varmaan seuraavaks ois piekseny, onneks nainen lähti ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi