Huom kaikki työttömät!!! Haetaan kaikki Vartiaisen avustajaksi!
Äijä on niin väsyneen, kuivan ja jäykän näköinen ukko, että voisin tarjota hierontaa kerran viikossa.
Koulutusta ammattiin ei ole mutta voinhan nyt yrittää aktivoitua. Kun ei sillä ole väliä mitä osaat, kunhan duunia haet. Nyt Vartiainen innostuu ja luulee saavansa ihan oikeesti (thai)hierontaa. Mutta kun ei saa. Saa henkistä ja kannustavaa hierontaa. Tökin keskisormella äijää selkään ja pidän huolen että pappa ei nukahda kesken eduskuntaistunnon. Vedän torkkupeiton pois ja näpäytän luunapin otsaan aina kun ukko vaipumassa unten maille. Mulle kävis vaikka maanantaisin. Mites teille muille?
Kommentit (24)
juhana.vartiainen@eduskunta.fi
Sinne vaan joukolla rustaamaan työhakemuksia.
Ja varmasti saa sossusta tai Vartiaiselta muuttoapua jos tarvii
vaihtaa paikkakuntaa. Ja tokihan tarvii jos aikoo Vartiaisen avustajana eduskunnassa olla.
Mitenköhän on, löytyykö mulle isoa asuntoa, kun noita alaikäisiä on 4 . Ei niitä yksinään voi toiselle puolelle suomee jättää.
Mielellään kyllä muutetaan Hesaan täältä autioituneelta landelta.
Vartiainen , hier viii kam... Eti jo kämppä valmiiks.
Selkeästi on avustajien tarpeessa.
Pitäisiköhän teidän aktiivimallien vastustajien nyt hiukka ottaa järki käteen?
Aktiivimalli on turhanpäiväinen idea, mutta vähintään yhtä turhanpäiväistä on tämä toistuva, nolo ulina asian tiimoilta. Pieni aktiivisuus ei tee kellekään pahaa, ja tasan yksikään ihminen ei putoa nälänhätään aktiivimallin takia. Ellei sitten suutuspäissään ihan itse omatoimisesti ryyppää itseään katuojaan.
Hiukka nyt perspektiiviä. Maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Aktiivimalli on turhanpäiväinen idea, mutta vähintään yhtä turhanpäiväistä on tämä toistuva, nolo ulina asian tiimoilta. Pieni aktiivisuus ei tee kellekään pahaa, ja tasan yksikään ihminen ei putoa nälänhätään aktiivimallin takia. Ellei sitten suutuspäissään ihan itse omatoimisesti ryyppää itseään katuojaan.
Otahan ensin selvää, mitä malli käytännössä tarkoittaa, ja kommentoi sitten uudelleen.
Huikea idea.
Vartiainen varmasti on sitä mieltä, että kaikille työnhakijoille tulee vastata.
Siinähän vastaa sitten sadalle tuhannelle. Lähetetään hakemukset vanhanaikaisesti kirjepostina, ettei tule massapostaus sähköpostilla liian helpoksi.
Kirje on edelleen täysin pätevä tapa hakea töitä ja siitä ei voi TE-toimisto vinkua mitään.
Ulkokuori Juhanalla huutaa apua terveelliseen ruokavalioon.
Voisin kerran viikossa mennä kokkaamaan terveellistä kasvispitoista ruokaa. Myös paastopäivä kerran kuussa suolihuuhteluineen ja puhdistusjuomineen tekisi terää. Tosin suolihuuhtelun voisi tehdä joku muu. Hyvää treeniä jo vanhuuttakin ajatellen... tottuu sit siihenkin.
Itse voisin tehdä viherpirtelöt ja kasvisruoat ja muut smoothiet.
Vartiainen aivan selkeesti tarvitsee avustajaa. Olen valmis aktivoitumaan ja hakemaan hommaa. Kansanedustajan avustajalla ei tarvitse olla mitään koulutusta. Mulla on kuitenkin insinöörin koulutus ja näin muodoin voisin vaikka ojentaa hänelle aina esim ruotsiksi torkkupeiton, kun hän sitä tarvitsee. Hänen ei sitten tarvitse itse nousta tuoliltaan.
Vierailija kirjoitti:
Huikea idea.
Vartiainen varmasti on sitä mieltä, että kaikille työnhakijoille tulee vastata.
Siinähän vastaa sitten sadalle tuhannelle. Lähetetään hakemukset vanhanaikaisesti kirjepostina, ettei tule massapostaus sähköpostilla liian helpoksi.
Kirje on edelleen täysin pätevä tapa hakea töitä ja siitä ei voi TE-toimisto vinkua mitään.
100.000 kirjehakemusta työllistäisi myös postia joka voisi tällä tavoin ehkä tarjota ihan oikeaa työtä edes muutamalle työttömälle;)
Vierailija kirjoitti:
Tuhlasit sitten aikaa kuitenkin tuon turhanpäiväisyyden kirjoittamiseen, vaikka maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia? Järki käteen ja hiukan perspektiiviä nyt sinun toistuvaan, noloon ulinaasi.
Mä voisin hakeutua Vartiaisen ehdotuksesta puhelinmyyjäksi ja soitella vain ja ainoastaan hänelle! Onko tää hel#$%ti edes todellista, että tollaisia sammakoita voi päästää suustaan!
Ihan selkeesti oli vartijat olleet muualla kun JV pääsi taas antamaan tyhmiä lausuntoja. Se Pelimiehen sketsi on kyllä tragikoomisen lähellä totuutta.
Juhana Vartiainen lienee myös sitä mieltä, että verkostoituminen tuo töitä.
Eli kaikki vain verkostoitumaan hänen kanssaan. Puheluita, ovikellon soittelua, pihalla norkoilua tuttavuuden toivossa...
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin hakeutua Vartiaisen ehdotuksesta puhelinmyyjäksi ja soitella vain ja ainoastaan hänelle! Onko tää hel#$%ti edes todellista, että tollaisia sammakoita voi päästää suustaan!
Onko Vartiaisen numero julkinen? Aika monen edustajan nimittäin on.
Mihin se Vartianinen nyt on syllistynyt kun on niin monta ketjua? Ei kai vaan ole vahingossa sanonut, että olisi ihan hyvä jos kaikki pyrkisivät elättämään itse itsensä ja niinhän taas ei saa sanoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Vartiaisen numero julkinen? Aika monen edustajan nimittäin on.
Kaikilla edustajilla tulee olla julkinen puhelinnumero ja näin ollen Vartiaisellakin on.
Epäilen kyllä, että puhelin on nyt suljettuna.
Juhanalta saa varmaan todistuksen siitä, että on ollut aktiivinen, hakenut hänelle muttei ole kelvannut. Juhana saa puskea paljon todistuksia.
Hyvä idea, minun pitäisikin juuri lähetellä turhia työhakemuksia. Mikähän Vartiaisen sähköpostiosoite on?