Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu

Vierailija
28.12.2017 |

Että kaikki tapailemani miehet ovat kusipäitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että sinä hakeudut kusipäiden seuraan.

Vierailija
2/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusi lasketaan pönttöön. Älä avaa kantta. 

Olen tosiaan vertauskuvien ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa tasoasi (pissis)

Vierailija
4/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hakeutuvat minun seuraan ja soittelevat perään. Yleensä parin viikon jälkeen suostun tapaamiseen. Tapailua kestää 2-3kk, jonka jälkeen paljastuukin, että todellisuudessa halusivat vain seksiä - eikä muuta.

Ap.

Vierailija
5/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko isäsi kusipää?

Vierailija
6/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Jätti äitini yksin. En kuitenkaan koe, että olisin jäänyt jostain paitsi, vaikka ei ole ollut lapsuudessa elämässäni.

Ap.

Vierailija
7/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tollomagneetti. Vedät puoleesi kusipäitä. Tee koe ja valitse toisenlaisia treffikavereita.

Vierailija
8/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareista ei löydy terveitä suhteita. Olisko harrastuksissa, liikuntapaikoilla tms vähän parempi tarjonta. Seurakunnissa voi olla sitoutumistahtoisia miehiä.

Vierailija
9/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sitä voi tietää, kuka on ääliö ja kuka ei? Se, että joku jaksaa vaivautua soittelemaan perään ja näkemään vaivaa nähdäkseni minut vaikuttaa lupaavalta. Mut silti käy aina niin, että kaikki yrittävät vain hyötyä minusta? Todella toivoton ja käytetty olo.

Ap

Vierailija
10/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä sitä voi tietää, kuka on ääliö ja kuka ei? Se, että joku jaksaa vaivautua soittelemaan perään ja näkemään vaivaa nähdäkseni minut vaikuttaa lupaavalta. Mut silti käy aina niin, että kaikki yrittävät vain hyötyä minusta? Todella toivoton ja käytetty olo.

Ap

Sinusta ei voida hyötyä, ellet itse tee sitä mahdolliseksi. Valikoi tarkkaan, mitä kerrot ja paljastat itsestäsi. Mieti, mihin asioihin suostut ja milloin on aika kieltäytyä. Aina voit sanoa, että ajattelet asiaa ja tarvitset aikaa. Et missään tapauksessa saa suostua mihinkään painostuksen alla. Silloin on parasta viheltää peli poikki.

Vierailija
11/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinusta ei voida hyötyä, ellet itse tee sitä mahdolliseksi. Valikoi tarkkaan, mitä kerrot ja paljastat itsestäsi. Mieti, mihin asioihin suostut ja milloin on aika kieltäytyä. Aina voit sanoa, että ajattelet asiaa ja tarvitset aikaa. Et missään tapauksessa saa suostua mihinkään painostuksen alla. Silloin on parasta viheltää peli poikki.

Olet oikeassa. Tässä oli hyviä pointteja. Jotenkin aina ajattelen, että jospa tämä olisi se "oikea" ja lähden hyvin palavasti juttuun mukaan. Se taitaa olla osittain virhe.

Ap

Vierailija
12/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että miehet hakeutuvat seuraasi. Kiinnostuvatko he siis heti, ennen kuin sanoja on edes vaihdettu? Mieti mitä miehet sinusta tietävät ja mitä sen tietomäärän perusteella voi odottaa. Rakastuuko kukaan heti jonkun kauniiseen sieluun? Jos tietää vain ulkonäön eikä mies muuta edes yritä selvittää, mitä voit päätellä tällöin siitä, mitä hän haluaa sinusta? Tai jos olet itse kiinnostuneen oloinen pian toista tuntematta, saatat vahingossa antaa vaikutelman kiinnostuksesta pintapuoliseen seksi-/hauskanpito/pikasuhteeseen.

Vierailija
13/13 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit että miehet hakeutuvat seuraasi. Kiinnostuvatko he siis heti, ennen kuin sanoja on edes vaihdettu? Mieti mitä miehet sinusta tietävät ja mitä sen tietomäärän perusteella voi odottaa. Rakastuuko kukaan heti jonkun kauniiseen sieluun? Jos tietää vain ulkonäön eikä mies muuta edes yritä selvittää, mitä voit päätellä tällöin siitä, mitä hän haluaa sinusta? Tai jos olet itse kiinnostuneen oloinen pian toista tuntematta, saatat vahingossa antaa vaikutelman kiinnostuksesta pintapuoliseen seksi-/hauskanpito/pikasuhteeseen.

Hakeutuvat seuraani ja alkavat jutella. Keskustelemme usein jonkun tovin ja vaihdamme numeroita. En itse ota yhteyttä tämän jälkeen, koska en uskalla. Usein miehet ottavat tai jättävät ottamatta. Jos ottavat, vaihdamme puolin ja toisin arkisia keskusteluaiheita. Jossain vaiheessa ehdottavat näkemistä. Suostun. Tapaamme, käymme syömässä/kahvilla/elokuvissa. Tätä jatkuu muutamia kuukausia ja tunteet heräävät. Tämän myötä syyttävät minua siitä "miksi kiinnyn/rakastun heihin?". Mitä muuta tällaisesta käytöksestä voisi ajatella?

Ap