Aloite kansanedustajien sopeutumiseläkkeen poistosta
Allekirjoittakaahan aloite:
Kansanedustajien sopeutumiseläke poistettava (11.8.2017)
Vast 10 000 nimeä kasassa
Kiitos!
Kommentit (795)
Onko Ylen uutisointi kielletty korkeammalta johtoportaalta?
Oi, me kateelliset, jurnuttavat suomalaiset. Mä luotin meihin - ja me tehdään se!
Ei meistä ehkä ole barrikaadeille ja katukiviä heittelemään, mutta me kostetaan tälleen salamyhkäisesti netin kautta. Käsi pusertuu nyrkkiin ja otsasuonet pullistuu ja me allekirjoitetaan adressi pankkitunnuksia käyttäen. Herraviha purkautuu modernilla teknologialla.
Jos te luulette, että mä pilkkaan, niin te ootte väärässä. Mä rakastan tän katajaisen kansan omintakeisuutta. Sitä outoa katkeruutta, josta sisu - varsinkin se paha! - kumpuaa, sitä sitkeyttä ja pinnaa, joka kiristymistään kiristyy - kunnes vihdoin katkeaa.
Me näytetään niille, perkele!
Vierailija kirjoitti:
Oi, me kateelliset, jurnuttavat suomalaiset. Mä luotin meihin - ja me tehdään se!
Ei meistä ehkä ole barrikaadeille ja katukiviä heittelemään, mutta me kostetaan tälleen salamyhkäisesti netin kautta. Käsi pusertuu nyrkkiin ja otsasuonet pullistuu ja me allekirjoitetaan adressi pankkitunnuksia käyttäen. Herraviha purkautuu modernilla teknologialla.Jos te luulette, että mä pilkkaan, niin te ootte väärässä. Mä rakastan tän katajaisen kansan omintakeisuutta. Sitä outoa katkeruutta, josta sisu - varsinkin se paha! - kumpuaa, sitä sitkeyttä ja pinnaa, joka kiristymistään kiristyy - kunnes vihdoin katkeaa.
Me näytetään niille, perkele!
Olet ihana! :D Tarkoitan sitä oikeasti.
Hyvä me!
Tähän pelleilyyn menee jopa satoja miljoonia, kun annetaan valmiiksi rikkaille viisi tonnia kuussa vuosikymmenien ajan, nyt sopeutumiseläkkeellä olevat elää yhteensä ainakin vielä 600 vuotta...edes työnteko ei estä sopeutumiseläkkeen nostoa!
Sopeutumisrahaa maksetaan tuon päälle kolmen vuoden ajan sadoille edustajille.
Tästä on vielä tänään tulossa toinenkin lomaltapaluutervehdys arvon edustajillemme.
47 498 ei puutu enää monta nimeä.
Tänään menee 50 000 rikki :)
Ja oma veikkaukseni: 55 000!
Ihan hirvee vauhti päällä tänään 😲 ajattelin et hyvä jos 48000 tulis tänään täyteen mut nyt näyttää et se 50000 tulee täyteen jo tänään. Veikata voi vaan et mihin aikaan tänään. HYVÄ ME ✌️
Vierailija kirjoitti:
Tänään menee 50 000 rikki :)
Ja oma veikkaukseni: 55 000!
Siis 55 000 tämän päivän aikana.
Pistetäänpä arvauksia, moneltako täyttyy 50 000.
Minä sanon: klo 13.50
veikkaan et 50000 täynnä klo 13.30.
Enää viitisensataa ääntä niin täynnä!! Jaksaa jaksaa! Huippua ihmiset! :)
Oma veikkaus, 13:22 on täynnä nimet.
Missä tämän päivän uutiset? 50 000 täyttyy ihan kohta?