Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maiharit ja housut naisella on neutraali asia, mutta korkkarit ja hame miehellä on kaikista latautunein asia pukeutumisessa?

Vierailija
28.12.2017 |

Naiset ovat paljon vapaampia olemaan ihan mitä haluavat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tiedät, näin ei ole aina ollut.

Kun jostakin asiasta tulee arkinen, se normalisoituu.

Tee korkkareista itsellesi arkinen pukeutuminen.

Vierailija
2/9 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tehneet vuosikymmeniä töitä sen eteen, että housujen ja maiharien käyttö on heille normaalia. Jostain syystä miehet eivät ole halunneet nähdä samaa vaivaa saadakseen käyttää hameita ja korkkareita jokapäiväisenä asunaan... mutta tää on vapaa maa, siitä vaan edelläkävijäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän tämä tällä hetkellä valitettavasti on. Eikun vaan stereotypiaa murtamaan, hameet päälle herrat! En tuomitse ketään pukeutumisensa perusteella, antaa kaikkien ilmaista itseään vapaasti :).

Vierailija
4/9 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttakaa vaan, mutta korkkareihin pukeudutaan vain yhdestä syystä: huomion kiinnittämiseksi sääriin ja pyllyyn. Kukaan ei pukeudu korkkareihin mukavuuden tai käytännöllisyyden vuoksi. Siksi korkkarit miehellä on varsin latautunut näky.

Hame taas voi olla vilpoisa ja mukava hellesäällä, joten sen käyttämiselle on käytännön perusteet. Ja miehethän käyttävät hametta joissakin kulttuureissa.

Vierailija
5/9 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihan ok, jos miehet käyttäisivät hameita ja korkeita korkoja.

Vierailija
6/9 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillehän tehdään jo hameita, enkä puhu kilteistä. Ei ole vielä lyönyt läpi.

Vierailija
7/9 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yläasteella hame ja olen mies. Olin siis gootti. Eikä se ollut edes mitenkään erikoista. Goottitapahtumissa sadoilla miehillä oli jonkunlainen hame ja tietysti naisillakin. On muitakin hameita esim. kiltti, mutta rinnastan sen enemmän johonkin kansallisasuun.

Vierailija
8/9 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.fantasmagoria.eu/images/uploader/q_/q-319-aries-kilt-by-pun…

Nuo ei minusta näytä edes oudolta, enemmänki coolilta. Vaikkakaan korkkareita tuolla ei ole.

Vierailija
9/9 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hametta ja korkkareita useinkin, mutta vain kotona.

Minulla on useita korkkareita, korkeudeltaan 10-13 senttiä.

Ja käytän korkonilkkureita autoillessani ja joskus myöskin kaupoissa käydessäni.

Ja sääret on hyvännäköiset!