"Tutkimus" 45-55 vuotiaiden miesten seksipuheista nettideittisivustoilla
Olen ihan mielenkiinnosta "tutkinut" miten em ikäiset miehet ottavat seksin puheeksi jutellessaan naisten kanssa nettideittisivustoilla. Usein tälläkin palstalla huudetaan kikkelinkuvista ja lähetkö panemaan-ehdotuksista, joten halusin itse kokeilla kuinka käy. Tein kuvattoman profiilin muutamalle sivustolle. Keksin itselleni pari lasta, muutaman harrastuksen, mitoiksi 164/71, rintava, tummat lyhyet hiukset ja avioeron vuodelle 15 ja iäksi 39.
Miesten huomion sai kiinnitettyä heti vain käymällä heidän profiileissaan. Huom! jokaisella miehellä oli kuvallinen profiili. Ei tarvinnut sanoa mitään, ei flirtata, ei edes tykätä, kun nopeimmat aloittivat viestittelyn muutamassa minuutissa, hitaammat parin päivän sisällä, muutama ei ollenkaan. Minulla oli siis kuvaton profiili!
Juttelu oli kaikkien kanssa aluksi niitä näitä, yhden ja kahden sanan miehiä en jaksanut raahata mukana, heidät tiputin tästä "tutkimuksesta" pois hyvin nopeasti, anteeksi siitä. Ensimmäinen asia mikä yllätti oli se, että kukaan miehistä ei ehdottanut panemaan lähtemistä, tissien näyttämistä, saati lähettänyt sitä kikkelikuvaa ensimmäisen parin tunnin, suht tiiviin keskustelun aikana. Vähän siitä jatkettuamme ja illan/yön tultua meno kyllä kiihtyi ja puheet alkoi mennä seksin suuntaan. Mutta taas se yllätys, jutut pysyivät noin suurinpiirtein käsissä, ei tarvinnut kauhistella, järkyttyä, saati häipyä paikalta, kaikkiin kommentteihin kykenin aivan hyvin vastaamaan, näin 46vuotiaan, jokusen suhteen eläneen naisen laajalla kokemuksella.
Minusta oli mielenkiintoista ja myös jotenkin helpottavaa huomata, että niitä törkytapauksia, mistä joka paikassa kerrotaan, ei ihan helpolla silmille tule. Otanta oli kuitenkin n. 50 miestä, joista pari noita ylilyöntejä, vaikka etukäteen olisi voinut luulla, että suhteet on toisinpäin. Yhtäkään miestä ei vedätettetty, heille ei luvattu mitään, heidän profiilejaan/kuviaan ei käytetty/tallennettu, heidän nimiään ei kysytty, eikä myöskään asuinpaikkoja. Olen jokseenkin varma, että kaikki selvisivät "tutkimuksesta" vahingoittumatta, mutta tuskin tumputtamatta.
Kommentit (4)
Se on hienoa kun haetaan oikeaa kokemusta, eikä uskota ylilyönteihin. Suurin osa vouhotuksesta on aina potaskaa.
Joskus tuntuu että deittipalstoilla ei muita olekaan kuin omasta nokkeluudestaan huumaantuneita feikkiprofiilien tehtailijoita. Typerät häiriköt.
Jos joku on niin typerä, että luulee varmasti saavansa seuraa parin tunnin viestittelyn jälkeen, niin ei sellaista tarvitse sääliä, vai tarvitseeko kakkonen?
Minusta tuo yhteenveto kertoi miehistä positiivisia asioita, eivät ne kaikki olekaan sikapaskiaisia perseenvonkaajia heti kylmiltään, ilmeisesti jaksavat jopa odottaa ja ehdottelu on peruspuhetta, pahempaa kuulee kaupungilla öisin.
Miksi halusit huijata noin monia miehiä "tutkimuksellasi"? He luulivat löytäneensä seuraa.