Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpimät talvijuoksutrikoot jossa lisätoppaus perssuksessa?

Vierailija
28.12.2017 |

Niin, onko tällaisia? Olen pullero (laihdutan) ja ylipainon takia hanuri ja reidet ovat rasvaa täynnä, joissa ei kylmällä pakkasella veri kierrä eikä lihas lämmitä tarpeeksi. Lenkin jälkeen persaus on kylmä jääkalikka jopa 2-3 h ajan. Välikerrastohousut eivät ole paras ratkaisu, en tykkää kankeasta liikkuvuudesta. Toppahame trikoiden päällä toimii jotenkuten mutta rajoittaa askelmittaa (pitää kipittää).

En tajua miksi perseestä ja reisistä topattuja trikoita ei ole kehitetty. Vissiin suunnittelijat miehiä jotka ei osaa samaistua ongelmaan. Craftin hiihtohousut jossa tuulenpitävä etuosa ovat parhaat tähän astisista, mutta peffapuolella ei mitään lisälämpöä sielläkään.

Ongelma on siis ollut minulla normaalipainoisenakin (60kg) ja nyt ylipainoisens (85kg) pahentunut entisestään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtohousut joissa on vanutoppaus?

Vierailija
2/3 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä nainen piilota isoa kaunista takamustasi, ne ovat nyt muotia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä nainen piilota isoa kaunista takamustasi, ne ovat nyt muotia

Joo, ehkä näin, mutta kun se berberi paleltuu, menee kuolioon ja tippuu pois niin ei sekään nyt kivaa ole :)

Miehillä ei tätä ongelmaa ole, puoliso voi olla pari tuntia pakkasessa ohuilla trikoilla ja kankku ihan lämmin. Minulla samassa tilanteessa tulisi paleltumavammat. Ei vasn veri kierrä aladoobissa :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan