mies sai äidiltään lahjaksi bokserit
Kolmekymppinen mieheni sai äidiltään bokserit joululahjaksi. Vaimona tätä ihmettelin. Alushousut ovat mielestäni sen verran henkilökohtaiset, että niitä ostaa mies itse tai vaimo, ei äiti. Mitä mieltä olette?
Kommentit (23)
Anoppisi on nähnyt miehesi pippelin... Koskenutkin siihen!
Kiva lahja, käytännöllinenkin. Oma mieheni ei saanut mitään, enkä tietty minäkään, vähän yllätyin kuitenkin kun ei lapsemmekaan, mutta jokainen tyylillään.
Löysää ap vähän nutturaa! Minulla on kolmekymppinen poika ja joka ikinen Joulu ostan hänelle mm.boxerit!! Sitä paitsi hän itse toivoo niitä. Se on ollut meillä perinne joka Joulu. Poika toivoo aina tarpeellista ja niin myös aina ostan, mm. alusvaatteita ,parranajo vehkeitä, döpöjä jne .
Minunkin kolmekymppinen mieheni sai boksereita äidiltään joululahjaksi. En tajunnut, että siitäkin olisi voinut suuttua tai hämmästyä. Joka päivä opin jotain uutta elämästä! :)
Joo myös minun mieheni saa välillä kalsarit lahjaksi äidiltään. Tyylikkäitä ne eivät ole, mutta ei ole minun ongelma.
Mä ostin 25 v vanhalle pojalleni 6 kpl hänen suosimaansa merkkiä boksereita. Syyt tähän ovat seuraavat. 1) tiedän hänen niitä tarvitsevan ja niistä ilahtuvan2)niitä ei ihan kaikkialta ole saatavissa 3) opiskelijaperheen budjetille ne ovat turhan kalliita. Muuten hän hankkii vaatteensa ihan itse, ei vaimoke siihen asiaan puutu.
Siis äiti ostaa omalle aikuiselle pojalleen bokserit (normaalit alushousut) lahjaksi ja miniä vetää herneet nenään. Ei ole todellista.
Miniän kannattaa varmasti jatkossa tehdä lista sellaisista lahjoista, joita ei äidin ole soveliasta ostaa aikuiselle lapselleen. Ja tarkoitan nimenomaan sellaisia lahjoja, jotka normaalien ihmisten mielestä ovat ok. Nythän ei kuitenkaan puhuta mistään stringeistä tai seksihepenistä :)
Minäkin sain, mutta valitsin ne itse kaupasta, eli ei ollut mikään suuri yllätyslahja. Siinä mielessä olen samaa mieltä, että ovat aika henkilökohtainen lahja, koska on malleja, jotka ei sovi mulle ollenkaan, ja mistäs kukaan tietää, vaikka olisin transvestiitti ja tykkäisinkin vaan pikkuhousuista. Voisihan ne tosin vaan jättää käyttämättä, jos joku ostaisi vääränlaiset.
No eikös siinä tapauksessa isä voi myös ostaa tyttärelleen alusvaatteita.Kyllä sitä tällä palstalla kummasteltaisiin.
En ole aloittaja.
Kyllä minustakin tuntuisi oudolta, jos mies saisi äidiltään lahjaksi alusvaatteita, mutta en minä siitä sentään suuttuisi. Mies käyttää kyllä samaa merkkiä ja mallia ja samaa kokoa kuin nuorempana, joten sikäli anoppi kyllä pystyisi hankkimaan sopivia yhä edelleen. Silti joku paita tai sukat olisi mielestäni korrektimpi lahja.
Mikä ihme joitakin nykynaisia oikein vaivaa, kun saavat pahoitettua mielensä, oli asia mikä tahansa.
Eikö elämässä ole enää sisältöä tai haetaanko huomiota, kuin pahaiset teinit. Ja kaikesta pitää vängätä.
Mun mies saa äidiltään puoli tusinaa sukkia joka joulu ja on kovin otettu niistä. Ja anoppi on tyytyväinen ja iloinen, eikä se ole ollut vielä kertaakaan minulta pois.
Voi kauhistus, meillä löytyy usein tyttären paketista boksereita.
Vierailija kirjoitti:
No eikös siinä tapauksessa isä voi myös ostaa tyttärelleen alusvaatteita.Kyllä sitä tällä palstalla kummasteltaisiin.
En ole aloittaja.
No niin voisikin. Se tosin vaan on hankalampaa koska naisilla on niin monia eri malleja ja materiaaleja alusvaatteissa, miehillä taas suurin osa käyttää aika perusboksereita.
Hiukan kyllä ihmetyttää ettei sitten vanhemmat miehet voi sitten ostaa itselleen edes alusvaatteita kun sitten pitää istua autossa vaimon kauppareissun ajan mikä ihmetyttää.
Minun äitini eli mieheni anoppi osti miehelleni boksereita joululahjaksi ja ihan minun ohjeistamana. Pitäisikö nyt huolestua kovinkin?! :D Meillä nämä ovat niitä haluttuja tarvelahjoja, saan minäkin alushousuja (peruspöksyjä) lahjaksi vanhemmiltani.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan kyllä ihmetyttää ettei sitten vanhemmat miehet voi sitten ostaa itselleen edes alusvaatteita kun sitten pitää istua autossa vaimon kauppareissun ajan mikä ihmetyttää.
Totta kait miehet osaisi ostaa, mutta ainakin meillä, kun anoppi on ostanut miehelleni (50v) sukkia joka ikinen joulu lahjaksi, niin siihen sisältyy paljon muutakin kuin nuo sukat - se on äidin ja pojan välinen side ja näin anoppini saa osoittaa pojalleen huolenpitoa ja rakkautta ja mies taas kokea mielihyvää ja onnen hetkiä, omasta äidistään.
Ihan samalla tavalla kun äitini neuloo minulle jouluksi villasukat, reumaisilla käsillään ja ajatukset ovat minussa, kun hän neuloo niitä, vaikka itsekin neulon paljon.
Lahja ei ole pelkkä tavara, vaan siihen kätkeytyy rakkautta ja huolenpitoa ja hyviä ajatuksia. Ellei ole materialisti ja näe kaiken rahana tai taloudellisena hyötynä.
Jos alusvaatteiden ostossa lahjaksi ei ole mitään pahaa, niin voittehan ostaa anopille ensi jouluksi lahjaksi pikkuhousut. Miehesi varmaan muistaa lapsuudestaan minkä mallisista äitinsä käyttää tai yllättää ihan uudella mallilla!
Hei halooo. Äidit ovat ostaneet niitä alusvaatteita lapsilleen pienestä pitäen. Minusta siinä ei ole mitään outoa. Luulen myös että monet miehet ovatkin juuri näiden äitien ja vaimojen ostamien alusasujen varassa.. Olen tyytyväinen kun anoppini ostaa lahjaksi näitä ja mieheni myös.
Mun äiti on ostanut mun miehelle kalsareita lahjaksi! Oikein vakiolahja, pitkät kalsarit. Joskus lyhyetkin.
Siis häh? Oletko nyt aivan tosissasi? Peruskalsarit eivät ole mikään intiimilahja, miksi ihmeessä miehen äiti ei voisi sellaisia ostaa? Vai kuuluiko lahjaan joku privaattisovitussessio?
Löysää hiukan narua ja pipoa, tuollaisella omistushalulla ja mustasukkaisuudessa et saa mitääb hyvää aikaiseksi.